Już nikt, nigdy przez służby IV RP zamordowany nie będzie.

Data: 2011-07-28 21:52:48
Autor: Przemysław W
Już nikt, nigdy przez służby IV RP zamordowany nie będzie.
 Akt oskarżenia jest przygotowany, będziemy kierować wniosek o uchylenie immunitetu - zapowiedział Zbigniew Ziobro. Razem z Jarosławem Kaczyńskim pozywaj± Kazimierza Kutza za stwierdzenie, że "zamordowali niewinn± kobietę". Co na to Kutz?
- Podtrzymuje pan te słowa? - zapytał Kutza Tomasz Machała. - Oczywi¶cie, w sensie moralnym. Nie mówię, że byli na miejscu, wiadomo o co chodzi - powiedział Kutz dla kampanianazywo.pl>>

Kazmierz Kutz w wywiadzie dla "Newsweeka" powiedział: "Kaczyński i Ziobro zamordowali niewinn± Barbarę Blidę . W rozmowie z "Gazet± Wyborcz±" tłumaczył te słowa: ''Mówiłem to przez telefon. Gdybym pisał, dałbym słowo "zabili" w cudzysłów. Wiadomo, że chodziło mi o to, że s± mordercami w sensie moralnym. I z tego się nie wycofam. Będę to powtarzać. PiS-owi to nie jest na rękę, bo oni chc± zasypać, przemilczeć. Szczególnie przed wyborami".

Ziobro: Granice przekroczone

Zbigniew Ziobro wyst±pił dzi¶ na konferencji prasowej i oznajmił, że akt oskarżenia jest już przygotowany i wkrótce trafi do s±du. - Wszelkie granice brutalnych słów zostały przekroczone - powiedział. - Kazimierz Kutz był uprzejmy stwierdzić, że "oni zamordowali niewinna kobietę". Mowa tu o mnie i o Jarosławie Kaczyńskim. Twierdzenie Kutza nie ma jakichkolwiek podstaw, to oszczerstwo do potęgi "n". Ja i Jarosław Kaczyński zdecydowali¶my złożyć akt oskarżenia do s±du - o¶wiadczył. - Prace komisji ¶ledczej dowiodły, że wszelkie działania, jakie prowadzili¶my jako prokuratura i ja jako prokurator generalny były zgodne z prawem - dodał.

- Będziemy kierować wniosek o uchylenie immunitetu. Mam nadzieję, że ten znany i ceniony przez wielu reżyser nie będzie zachowywał się jak podoba niedojrzała i nie będzie chował się za immunitetem poselskim. Mam nadzieję, że Kazimierz Kutz bierze odpowiedzialno¶ć za swoje słowa i zgodzi się, by niezawisły s±d to ocenił - powiedział Ziobro.

Jakpisze kampanianazywo.pl, Kazimierz Kutz na pytanie o zrzeczenie immunitetu odpowiedział: Nie będę tańczył jak mi zagraj±.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-28 22:23:40
Autor: jadrys
Już nikt, nigdy przez służby IV RP zamordowany nie będzie.
W dniu 2011-07-28 21:52, Przemysław W pisze:
Akt oskarżenia jest przygotowany, będziemy kierować wniosek o uchylenie immunitetu - zapowiedział Zbigniew Ziobro. Razem z Jarosławem Kaczyńskim pozywają Kazimierza Kutza za stwierdzenie, że "zamordowali niewinną kobietę". Co na to Kutz?
- Podtrzymuje pan te słowa? - zapytał Kutza Tomasz Machała. - Oczywiście, w sensie moralnym. Nie mówię, że byli na miejscu, wiadomo o co chodzi - powiedział Kutz dla kampanianazywo.pl>>

Przemek

No i po tych słowach przestałem tego pana poważać. Okazał sie być zwykła hiena próbującą ugrać coś dla siebie na śmierci samobójczyni.

Data: 2011-07-28 20:32:46
Autor: obserwator
Już nikt, nigdy przez służby IV RP zamordowany nie będzie.
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): No i po tych słowach przestałem tego pana poważać. Okazał sie być zwykła hiena próbuj±c± ugrać co¶ dla siebie na ¶mierci samobójczyni.

a kogo obchodzi twoje powazanie, kacapie?

Data: 2011-07-28 22:43:39
Autor: u2
W dniu 2011-07-28 22:23, jadrys pisze:
[...]

Slusznie hadrysiu, slusznie. Kuc vel Kutz strasznie szybko sie
zestarzal. Widac targaly nim t.zw. wyrzuty sumienia :)

Data: 2011-07-29 07:51:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-28 22:43, u2 pisze:
[...]

Słowa poparcia przez płatnego agenta imperializmu nic dla mnie nie znaczą.

Data: 2011-07-29 17:52:39
Autor: [He®Sk]
Już nikt, nigdy przez służby IV RP zamordowany nie będzie.
On Thu, 28 Jul 2011 21:52:48 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 "przez tego pana nikt juz umierac nie bedzie" - co wolno  ziobru innym juz nie? ozenil sie chlopina, niech zajmie sie
 zona bo koledzy go w tym wyrecza.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Już nikt, nigdy przez służby IV RP zamordowany nie będzie.