Juz noc..

Data: 2009-10-05 22:22:46
Autor: Bądź Zdrów
Juz noc..
Nastrój sprzyja, dzieciaki już śpią. To może z okazji tak podniosłej chwili piełdolnijmy po szklance "elgreja" i porecytujmy Asnyka. :-P

Data: 2009-10-05 13:29:32
Autor: Marek
Juz noc..
On 5 Paź, 22:22, Bądź Zdrów <szte...@gazietta.pl> wrote:
Nastrój sprzyja, dzieciaki już śpią. To może z okazji tak podniosłej
chwili piełdolnijmy po szklance "elgreja" i porecytujmy Asnyka. :-P

Ja mam Grappe...

smierdzi bimbrem, ale..jest slodkie...

Data: 2009-10-05 22:44:24
Autor: Bądź Zdrów
Juz noc..
Użytkownik Marek napisał:
[...]

Sawicka by sie dała nabrać na taki wykwint?
W zasadzie - z takim ryłem i taką pustką we lbie dałaby się.
Tak mi się widzi, ze skoro taka durna, to ją musiała cała wieś dymać.

Data: 2009-10-05 23:59:53
Autor: awe
Juz noc..

Użytkownik "Bądź Zdrów" <sztefan@gazietta.pl> napisał w wiadomości news:hadlre$1vg$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik Marek napisał:
[...]

-- -- -- -- -- --
czlowieku nie znasz kobiet:-)
awe

Data: 2009-10-05 22:42:00
Autor: jadrys
Juz noc..
Bądź Zdrów pisze:
Nastrój sprzyja, dzieciaki już śpią. To może z okazji tak podniosłej chwili piełdolnijmy po szklance "elgreja" i porecytujmy Asnyka. :-P

Nie zwykłem pić z obcymi :-P

Data: 2009-10-05 22:46:04
Autor: raff
Juz noc..
jadrys pisze:
Bądź Zdrów pisze:
Nastrój sprzyja, dzieciaki już śpią. To może z okazji tak podniosłej chwili piełdolnijmy po szklance "elgreja" i porecytujmy Asnyka. :-P

Nie zwykłem pić z obcymi :-P

Gadasz jak 13-latka.

R.

Data: 2009-10-05 13:55:28
Autor: Marek
Juz noc..
On 5 Paź, 22:46, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
jadrys pisze:

> Nie zwykłem pić z obcymi :-P

Gadasz jak 13-latka.

R.

....w objeciach Romana... !!!

Data: 2009-10-06 00:04:27
Autor: jadrys
Juz noc..
raff pisze:
jadrys pisze:
Bądź Zdrów pisze:
[...]

Raczej jak 43-latek któremu udało się jak dotychczas uniknąć stosunku analnego.

Data: 2009-10-06 08:15:22
Autor: Piotr
Juz noc..
Dnia Tue, 06 Oct 2009 00:04:27 +0200, jadrys napisał(a):

Raczej jak 43-latek któremu udało się jak dotychczas uniknąć stosunku analnego.

Nie?! Ty taki lewiźniany luzak nie obsłużyłeś ani raz dupalka?
Nie chwal się, bo cię z tej lewizny wyciepną.
Piotr

Data: 2009-10-06 09:17:21
Autor: jadrys
Juz noc..
Piotr pisze:
[...]

 Na swoja obronę mam to że kiedyś "przeleciałem" faceta.... i wielokrotne uprawianie seksu oralnego z osobnikami płci męskiej.

Data: 2009-10-06 00:29:41
Autor: Antenka
Juz noc..
On 6 Paź, 09:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Piotr pisze:

> [...]

 Na swoja obronę mam to że kiedyś "przeleciałem" faceta.... i
wielokrotne uprawianie seksu oralnego z osobnikami płci męskiej.

O matko! :-(

Antenka  ;-((

Data: 2009-10-06 09:46:00
Autor: jadrys
Juz noc..

Piotr pisze:

[...]

Nie przejmuj sie Antenka. mimo tych doświadczeń gejem nie jestem i zupełnie nie ciągnie mnie do facetów :-) ..  a te incydenty homoseksualne w których uczestniczyłem, to tylko tak po amatorsku, dla towarzystwa.

Data: 2009-10-06 09:52:40
Autor: raff
Juz noc..
[...]

No, chyba zes sobie strzelil w stope.

R.

Data: 2009-10-06 19:50:16
Autor: jadrys
Juz noc..
raff pisze:
[...]

Dlaczego? Myślisz że  coś straciłem  przez to wyznanie w oczach Antenki?

Data: 2009-10-06 09:38:27
Autor: raff
Juz noc..
[...]

No to faktycznie Cie to broni.

R.

Data: 2009-10-06 14:07:33
Autor: Piotr
Juz noc..
Dnia Tue, 06 Oct 2009 09:38:27 +0200, raff napisał(a):

Na swoja obronę mam to że kiedyś "przeleciałem" faceta.... i wielokrotne uprawianie seksu oralnego z osobnikami płci męskiej.

No to faktycznie Cie to broni.

Są rzeczy na niebie i ziemii, o których się jadrysiom nie śniło!
http://img44.imageshack.us/i/waleniewkakao.jpg/
Mnie to rozbawiło do łez...
Piotr

Data: 2009-10-06 14:17:12
Autor: raff
Juz noc..
Piotr pisze:
[...]

Jeszcze powinien byc na tym napis: "Kubek Rezysera"

R.

Data: 2009-10-06 14:23:19
Autor: Piotr
Juz noc..
Dnia Tue, 06 Oct 2009 14:17:12 +0200, raff napisał(a):

[...]

Jeszcze kotki są słodkie...
Piotr

Data: 2009-10-06 05:54:55
Autor: Antenka
Juz noc..
Jeszcze kotki są słodkie...
Piotr

Nic nie rozumiem... coś chyba  kombinujecie chłopcy.... :- /

Antenka

Data: 2009-10-06 15:12:56
Autor: Piotr
Juz noc..
Dnia Tue, 6 Oct 2009 05:54:55 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Nic nie rozumiem... coś chyba  kombinujecie chłopcy.... :- /

Na linka klikałaś?
Piotr

Data: 2009-10-06 07:12:55
Autor: Antenka
Juz noc..
On 6 Paź, 15:12, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 6 Oct 2009 05:54:55 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

> Nic nie rozumiem... coś chyba  kombinujecie chłopcy.... :- /

Na linka klikałaś?
Piotr

Tak, i z czego się tak chichracie? Z tego kubeczka? :D

Antenka

Data: 2009-10-06 16:23:28
Autor: pulsar
Juz noc..
Antenka napisał(a):
Tak, i z czego się tak chichracie? Z tego kubeczka? :D
Antenka

Ja, tak..., bo ma takie zabawne uszko... :'-)

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-06 19:52:16
Autor: jadrys
Juz noc..
Antenka pisze:
[...]

To takie specyficzne poczucie humoru mieszkańców Śląska :-( .... i nawet nie zauważyli że waleń jest jeden :-(

Data: 2009-10-06 21:04:49
Autor: jadrys
Juz noc..
raff pisze:
jadrys pisze:
Antenka pisze:
[...]

1. Widać tylko łeb i ogon.

Data: 2009-10-06 21:12:29
Autor: Slawomir Stoff
Juz noc..

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hag4cb$n1k$2news.onet.pl...
raff pisze:
jadrys pisze:
Antenka pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

   2. widac tylko leb jednego i ogon drugiego.

   ar

Data: 2009-10-06 21:32:56
Autor: raff
Juz noc..
raff pisze:
jadrys pisze:
Antenka pisze:
[...]

Zaraz sie przyczepi ze to kawa a nie kakao.

Albo ze to walonki, a nie walenie.

R.

Data: 2009-10-06 13:09:45
Autor: Antenka
Juz noc..
On 6 Paź, 21:32, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Slawomir Stoff pisze:

> "jadrys" <C...@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

>    2. widac tylko leb jednego i ogon drugiego.

Zaraz sie przyczepi ze to kawa a nie kakao.

Albo ze to walonki, a nie walenie.

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Macie jakiś bardzo poważny dylemat hihi :D

Antenka

Data: 2009-10-07 11:04:01
Autor: jadrys
Juz noc..

raff pisze:

jadrys pisze:

Antenka pisze:

[...]

Jest to tylko twoja interpretacją.. Ja mówię o faktach, tj. mówię tylko o tym co jest widoczne.

Data: 2009-10-07 11:11:08
Autor: Slawomir Stoff
Juz noc..

raff pisze:

jadrys pisze:

Antenka pisze:

[...]

   i interpretujesz to jako ,,1.''

   ja widze dokladnie to samo i interpretuje to jako ,,2.''

   ar

Data: 2009-10-07 19:05:57
Autor: jadrys
Juz noc..
Slawomir Stoff pisze:

[...]

Moje zdanie to nie interpretacja, jeden łeb i jeden ogon = jeden wieloryb.  A twoje to tylko spekulacja. Opierasz swoje zdanie na czymś czego nie widać.. Skąd wiesz że to nie jest jakiś wieloryb zmutowany, o wydłużonym kształcie?

Data: 2009-10-07 10:21:40
Autor: Antenka
Juz noc..
[...]

Jak wypije litr berbeluchy, to będzie się spierać ze wszystkimi, że w
kubeczku pływają cztery walenie :D. Poczekaj, a przekonasz się -
walenie się rozmnożą :D.

Antenka

Data: 2009-10-07 20:25:44
Autor: jadrys
Juz noc..
Antenka pisze:
[...]

Widać że Sławek jest najwyraźniej po "litrze berbeluchy"  ponieważ w jednym łbie i jednym ogonie widzi dwa wieloryby :-(

Data: 2009-10-08 09:37:30
Autor: Piotr
Juz noc..
Dnia Wed, 07 Oct 2009 20:25:44 +0200, jadrys napisał(a):

Widać że Sławek jest najwyraźniej po "litrze berbeluchy"  ponieważ w jednym łbie i jednym ogonie widzi dwa wieloryby :-(

Kurna, bo są dwa... Już sam tytuł arcydzieła sugeruje liczbę mnogą, a
anatomia walenia to potwierdza.
Piotr

Data: 2009-10-08 20:07:38
Autor: jadrys
Juz noc..
Piotr pisze:
[...]

A może trzy? Tytuły i cała reszta, to normalna propaganda.. Ja wierzę tylko własnym oczom, a widzą tylko jednego wieloryba.

Data: 2009-10-08 20:52:39
Autor: jadrys
Juz noc..

Piotr pisze:

[...]

Być może nie całego,  może rekin albo barrakuda odgryzły mu ogon (wszystko na to wskazuje) tym niemniej chodzi o jednego walenia.

Data: 2009-10-08 21:00:09
Autor: Slawomir Stoff
Juz noc..

Piotr pisze:

[...]

  na moj wzglad ogon jest kompletny,
  co wiec wskazuje na jego odgryzienie?

  ar

  p.s. nadal dopuszczam hipoteze dwoch
  waleni.

Data: 2009-10-08 21:11:47
Autor: jadrys
Juz noc..

Piotr pisze:

[...]

No ogon jest kompletny - został odgryziony gdzieś tak w 1/3 długości ciała.. Jedyne co przemawia za twoją hipotezą to trochę inny kolor ogona od łba, ale to żaden dowód na jej poparcie. rzadko które wieloryby maja jednolita barwę ciała.

Data: 2009-10-08 21:15:39
Autor: Slawomir Stoff
Juz noc..

Piotr pisze:

[...]

   maja za to dosc integralny poglad na swiat i swoja orientacje. :-)

   ar

Data: 2009-10-09 08:46:25
Autor: jadrys
Juz noc..
Slawomir Stoff pisze:

[...]

W tej kwestii to się akurat z tobą zgadzam ;-)

Data: 2009-10-09 08:47:35
Autor: Piotr
Juz noc..
Dnia Thu, 08 Oct 2009 20:07:38 +0200, jadrys napisał(a):

A może trzy? Tytuły i cała reszta, to normalna propaganda.. Ja wierzę tylko własnym oczom, a widzą tylko jednego wieloryba.

Uhm, czyli gdy widzisz kogoś stojącego po pas w wodzie, to jest to
biedny kaleka bez nóg i bioder?
Piotr

Data: 2009-10-09 16:25:16
Autor: jadrys
Juz noc..
Piotr pisze:
[...]

Wszystko zależałoby od głębokości wody w której stoi ów ktoś.

Data: 2009-10-07 19:19:21
Autor: Slawomir Stoff
Juz noc..

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:haihqd$i3r$1news.onet.pl...
Slawomir Stoff pisze:

[...]

   a ty na tym, czego sie domyslasz -
   w rzeczonym przypadku ciaglosci
   walenia w kakao.

   ar

Data: 2009-10-07 20:25:36
Autor: jadrys
Juz noc..

Slawomir Stoff pisze:

[...]

Jednak przyznasz chyba że moja teza jest bliższa prawdy niż twoja teoria?

Data: 2009-10-07 20:31:41
Autor: Slawomir Stoff
Juz noc..

Slawomir Stoff pisze:

[...]

   twoja teza to hipoteza, ktora podobnie jak i moja, moze byc przyjeta
   tak dlugo, jak dlugo nie zostanie poddana falsyfikacji - najlepiej czysto
   empirycznej podczas oprozniania kubka z kakao.

   ar

Data: 2009-10-07 20:47:07
Autor: jadrys
Juz noc..
Slawomir Stoff pisze:

[...]

Wtedy pewnie byś wymyślił nowa teorię  o  dwu wielorybach które złączyły sie w jednego pod wpływem opróżniania kubka.

Data: 2009-10-07 20:55:01
Autor: Slawomir Stoff
Juz noc..

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hainnd$3lc$1news.onet.pl...
Slawomir Stoff pisze:

[...]

   tego mi robic nie wolno poniewaz naruszaloby to podstawowa
   przeslanke topologii dopuszczjacej jako jedyne odwzorowania
   homeomorfizmy t.j. odwzorowania ciagle.

   ar

Data: 2009-10-07 21:06:05
Autor: jadrys
Juz noc..

Slawomir Stoff pisze:

[...]

A teraz ci wolno wysnuwać teorię o dwu wielorybach mimo że widzisz jednego?

Data: 2009-10-07 21:16:37
Autor: Slawomir Stoff
Juz noc..

Slawomir Stoff pisze:

[...]

   pozwala mi na to wolnosc intelektu ograniczona
   jedynie moimi skromnymi zdolnosciami kognicyjnymi,
   a postrzegam dokladnie jeden leb i dokladnie jeden
   ogon.

   nikt mi jednak nie jest w stanie, jedynie w oparciu o to
   proste spostrzezenie, wmowic ze te dwie rozne czesci
   ciala  musza w sposob konieczny nalezec do jednego
   i tego samego walenia.

   ar

Data: 2009-10-07 21:54:01
Autor: jadrys
Juz noc..
Slawomir Stoff pisze:

[...]

A więc moje zdanie na twój temat - jesteś arogantem (nie przyjmujesz do wiadomości rzeczowych argumentów adwersarza ) i  masz zbyt wybujałą wyobraźnię.. Na wymienianie reszty twoich wad nie mam ani czasu ani ochoty. Po prostu masz ich za dużo..

Data: 2009-10-08 09:34:13
Autor: Piotr
Juz noc..
Dnia Wed, 07 Oct 2009 21:54:01 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

No proszę, a zaczęliście od "walenia w kakao"...
Piotr

Data: 2009-10-08 20:06:04
Autor: jadrys
Juz noc..
Piotr pisze:
[...]

Sławek zaczął od waleni w kakao.

Data: 2009-10-06 15:24:34
Autor: pulsar
Juz noc..
Piotr napisał(a):
Nic nie rozumiem... coś chyba  kombinujecie chłopcy.... :- /

Na linka klikałaś?

A wytłumaczyłeś jej co to jest
link, a co klikanie...? :-/

pulsar