Już po 6 latach karykaturę z Jezusem sąd nieprawomocnie "wycenił" na 120_000 PLN [Obraza uczuć religijnych]

Data: 2018-10-11 17:39:50
Autor: A. Filip
Już po 6 latach karykaturę z Jezusem sąd nieprawomocnie "wycenił" na 120_000 PLN [Obraza uczuć religijnych]
https://news.google.com/story/dr-mialPTgGzePMD9F-9LMa2-YZ2M?hl=pl&ned=pl_pl

https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Jerzy-Urban-skazany-na-kare-grzywny-za-obraze-uczuc-religijnych
Jerzy Urban skazany. Ma zapłacić 120 tys. zł grzywny za obrazę uczuć
religijnych ; 10.10.2018 17:57

Sąd uznał, że Jerzy Urban - redaktor naczelny tygodnika "Nie" -
obraził uczucia religijne publikując w czasopiśmie wizerunek
karykaturalny Jezusa wpisany w drogowy znak zakazu. Nieprawomocny
wyrok to 120 tys. zł grzywny.

Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa wydał w środę wyrok w
procesie dotyczącym obrazy uczuć religijnych poprzez publikację w
tygodniku "Nie" w 2012 roku. [...]

_Mnie_ najbardziej interesuje za ile lat będzie _prawomocny_ wyrok.

--
A. Filip

Data: 2018-10-19 09:46:18
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> tygodniku "Nie" w 2012 roku. [...]

_Mnie_ najbardziej interesuje za ile lat będzie _prawomocny_ wyrok.

Ciekawe czy resorciaki chwalili się jak Josek przegrał z Donkiem za żart 1 kwietnia?

Już po 6 latach karykaturę z Jezusem sąd nieprawomocnie "wycenił" na 120_000 PLN [Obraza uczuć religijnych]