Już pół miliona wyborców+

Data: 2019-07-01 23:21:46
Autor: boukun
Już pół miliona wyborców+
Polacy wzięli sobie do serca słowa, by nie zwlekać z wypełnianiem wniosków w programie "Rodzina 500 plus". Przed 21:00 było już pół miliona deklaracji. To oznacza, że od 14:00 - gdy podawano ostatni rezultat - wpłynęło dodatkowe 100 tys. wniosków.

- To jest inwestycja w rodzinę. Nawet jeśli ktoś tych pieniędzy nie potrzebuje, to na pewno je dobrze spożytkuje. Np. wysyłając na korepetycje czy dodatkowe zajęcia z języka. Nie mamy żadnych niepokojących danych, z których wynikałoby, że rodzice źle wydają pieniądze z "500 plus" - mówiła w TVPInfo minister Borys-Szopa.

Jak dodała, we wtorek może zostać przekroczona bariera 1 miliona wniosków: - Gdy tak się stanie, na pewno to ogłoszę - deklarowała szefowa resorty rodziny, pracy i polityki społecznej.

Szacuje się, że po rozszerzeniu programu na pierwsze dziecko i usunięciu kryterium dochodowego, ze świadczenia "500 plus" skorzysta ok. 6,8 mln osób. To prawie dwa razy więcej, niż do tej pory.

https://www.money.pl/gospodarka/pol-miliona-po-500-plus-lawina-wnioskow-po-swiadczenie-na-pierwsze-dziecko-6397986037704321a.html

1h temu

mojnick123
Dlaczego wy mówicie o zadłuzeniu? Nie ma. Po prostu ten rząd nie kradnie albo mniej kradnie i są pieniądze.

11 min. temu

Gacia z pod Karpacia
Już pół miliona wyborców+. Tak to się robi!

Data: 2019-07-02 20:06:01
Autor: Yogi
Już pół miliona wyborców+
Dnia Mon, 1 Jul 2019 23:21:46 +0200, boukun napisał(a):

[...]

No to powiedzcie towarzyszu boukun komu PiS zabrał 700 by "Polakom" dać
500? Pomnóżcie 500 x 500 000 i zastanówcie się skąd wzięła się taka kasa?
Prezes sprzedał srebrne wieże?

Data: 2019-07-02 11:53:05
Autor: Jacek Bialy
Już pół miliona wyborców+
[...]

-- -- -- -- --

Ja ci powiem nierozgarnięty misiu jak to się robi:
Łapie się złodzieja za kostki u nóg, podnosi do góry i wytrzepuje z tego, co nakradł.  A lud roboczy wytrzeszcza oczy...   Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-07-02 20:11:42
Autor: boukun
Już pół miliona wyborców+
Użytkownik "Yogi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2019-07-02 11:26:45
Autor: Bruno Brunowski
Już pół miliona wyborców+
W dniu wtorek, 2 lipca 2019 20:11:44 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Prezes sprzedał srebrne wieże?

mojnick123
Dlaczego wy mówicie o zadłuzeniu? Nie ma. Po prostu ten rząd nie kradnie

A tak swoimi słowami to nie potrafisz?

--
Bruno

Data: 2019-07-02 20:50:06
Autor: boukun
Już pół miliona wyborców+
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Prezes sprzedał srebrne wieże?

mojnick123
Dlaczego wy mówicie o zadłuzeniu? Nie ma. Po prostu ten rząd nie kradnie

Można powiedzieć, że są to moje myśli...

boukun

Już pół miliona wyborców+