Już się pewnie drukują

Data: 2010-04-10 15:19:03
Autor: Hans Kloss
Już się pewnie drukują
napisy na T-shirtach: "Nie płakałem po Kaczyńskim". Niech jakaś
chrześcijańska dusza podeśle jedną taką Kolgejtsowi do Finlandii....
J-23

Data: 2010-04-11 00:54:45
Autor: raff
Już się pewnie drukują
Hans Kloss pisze:
napisy na T-shirtach: "Nie płakałem po Kaczyńskim". Niech jakaś
chrześcijańska dusza podeśle jedną taką Kolgejtsowi do Finlandii...
J-23

pewnie dzisiaj rozdawali z Gazetą Wyborczą...

R.

Data: 2010-04-11 02:49:05
Autor: Grzegorz Z.
Już się pewnie drukują
Dnia Sun, 11 Apr 2010 00:54:45 +0200, raff napisał(a):

Hans Kloss pisze:
napisy na T-shirtach: "Nie płakałem po Kaczyńskim". Niech jakaś
chrześcijańska dusza podeśle jedną taką Kolgejtsowi do Finlandii...
J-23

pewnie dzisiaj rozdawali z Gazetą Wyborczą...

A w poniedziałek do Waszego Nocnika pewnie będą dodawane próbki perfum...

Data: 2010-04-11 07:37:22
Autor: raff
Już się pewnie drukują
[...]

Uch, Grzesio, Mendo ty nasza.

R.

Data: 2010-04-11 11:38:22
Autor: Grzegorz Z.
Już się pewnie drukują
Dnia Sun, 11 Apr 2010 07:37:22 +0200, raff napisał(a):

[...]

Nie wiedziałem że wasz kochany Ojciec ZaWsze Dyrektor ma na drugie Grzesio.

Data: 2010-04-11 11:53:54
Autor: raff
Już się pewnie drukują
[...]

Znowu sobie cos tam pieprzysz, pierdu, pierdu...

Nie jestem fanem Rydzyka, glupolku ty nasz.

R.

Data: 2010-04-11 12:09:35
Autor: Grzegorz Z.
Już się pewnie drukują
Dnia Sun, 11 Apr 2010 11:53:54 +0200, raff napisał(a):

[...]

A ja fanem GWna, głupolku ty nasz.

Data: 2010-04-11 12:18:03
Autor: raff
Już się pewnie drukują
[...]

To co sie odzywasz jak nie z toba gadam ?

Popieprzonys ?

R.

Data: 2010-04-11 18:03:10
Autor: cirrus
Już się pewnie drukują
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hps7l9$uuk$1news.onet.pl...
[...]

Chyba ty bo rozmawiasz na grupie dyskusyjnej, a nie z kochanką.

--
stevep

Data: 2010-04-11 10:44:04
Autor: cirrus
Już się pewnie drukują
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hpqvk2$l6g$1news.onet.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

Wczoraj rozdawali i nie tylko GW, ale Rzeczypospolitą i inne.

--
stevep

Data: 2010-04-11 11:00:20
Autor: ColgatesBilly
Już się pewnie drukują
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:e3b60f88-3c09-4d41-be98-ed65760e1d1935g2000yqm.googlegroups.com...
napisy na T-shirtach: "Nie płakałem po Kaczyńskim". Niech jakaś
chrześcijańska dusza podeśle jedną taką Kolgejtsowi do Finlandii...
J-23

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Pewnie bym czul duzo wiecej  (akurat smierc pary bolala najmocniej)
gdyby to zdarzylo sie... w Ukrainie, bo mialem wrazenie
ze pewna grupa politykow, wrecz zyje z tematu Katyn, a te imprezy
sa tak czeste jak rocznice holokaustu.
Narody wschodu popelnialy na Polakach tyle masowych zbrodni
ze polityczne przyczepianie sie tylko do jednego miejsca i pokreslanie  zbrodni tyko  jednego
bylo bardziej niz cokolwiek innym - chocholim tancem.
I wciagnal ich. choc pewnie nie tak jakby chcieli.

A moze chcieli?
Wszak zgineli za wielka spraawe, nie?

PzdrKOL

Data: 2010-04-11 12:54:10
Autor: HaMMeR
Już się pewnie drukują
On 2010-04-11 10:00, ColgatesBilly wrote:
[...]

No chyba nie czestsze niz te 'imprezy', na ktorych ty zalewasz pale..co?

[...]

Wyrazasz swoje, czy moze wspolne zdanie z ... ruskimi?

I wciagnal ich. choc pewnie nie tak jakby chcieli.

Zapewne, ty tez, tak bys nie chcial.

A moze chcieli?
Wszak zgineli za wielka spraawe, nie?

A jak ty sadzisz ?

PzdrKOL

Data: 2010-04-11 14:19:30
Autor: ColgatesBilly
Już się pewnie drukują
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> wrote in message news:hps9oo$iva$1newsread1.aster.pl...
On 2010-04-11 10:00, ColgatesBilly wrote:
[...]

Wyrazam swoje zdanie na temat kazni Polakow na Ukrainie, Litwie i Lotwie!
Przypominam przeprosiny Jelcyna i hat, ze to nie 3 wymienione narody , a koniec koncu
rosjanie "wyzwolili" Polske z rak Hitlera ktory zakladal nasza exterminacje.

Ponadto, na zbrodnie ukraincow litwinow i lotyszow nie ma usprawiedliwienia
zas, zbrodnia stalina ma jakies logiczne wytlumaczenie, w sensie,
odbioru ziem uwazanych za swoje. Nic ponadto-
Na koniec- takie namolne medzenie komus jest niepolskie, a iscie zydowskie.
Z chamami sie nie gada i sie zachowuje HONOR, bo mi przeprosiny zadne nie sa potrzebne

Jesli juz, to po zydowsku: z poteznymi odszkodowaniami i wszystkim co za tym idzie.
Polactwo zas kocha slowa wzniosle i puste gesty i celebry

Data: 2010-04-11 19:32:09
Autor: HaMMeR
Już się pewnie drukują
On 2010-04-11 10:00, ColgatesBilly wrote:
[...]

PRZEJELI!! Jestes taki precyzyjny, a odpowiedniego slowa zgodnego z rzeczywistoscia nie znalazles?

Ponadto, na zbrodnie ukraincow litwinow i lotyszow nie ma usprawiedliwienia
zas, zbrodnia stalina ma jakies logiczne wytlumaczenie, w sensie,
odbioru ziem uwazanych za swoje. Nic ponadto-

Dla mnie i sadze dla wiekszosci ludzi na swiecie, zbrodnia jest zbrodnia
i nie mozna zbrodni roznicowac naciaganymi 'uzasadnieniami'!
Ty to potrafisz, ja nie...

Na koniec- takie namolne medzenie komus jest niepolskie, a iscie zydowskie.
Z chamami sie nie gada i sie zachowuje HONOR, bo mi przeprosiny zadne
nie sa potrzebne

Przeprosiny sa tylko ornamentem, a istota sprawy jest przyznanie sie do winy,
aby ofiary zidentyfikowac i zrehabilitowac, aby ich martyrologia miala swoja historie, ktora mozna byloby wplesc do historii narodu ku potomnym, aby wreszcie
mozna bylo zbrodnie ukarac i zadoscuczynic jej skutkom (dla tych bliskich ofiarom, ktorzy tego zazadaja!)
To jest wlasnie HONOR, pamietac o ofiarach konsekwentnie, a nie tylko okazjonalnie i 'bezbolesnie'!

Jesli juz, to po zydowsku: z poteznymi odszkodowaniami i wszystkim co za
tym idzie.

Pazernosc i chec wykiwania, to nie to samo, co uczciwe i udowodnione odszkodowania za zbrodnie.

Polactwo zas kocha slowa wzniosle i puste gesty i celebry

'Polactwo', to lubi zadawac szyku falszywa swada niczym piorami w doopie...
Chwyciles?

Już się pewnie drukują