Już się pogubiłam, która to fenomenalna żonka!?

Data: 2017-05-30 23:04:02
Autor: boukun
Już się pogubiłam, która to fenomenalna żonka!?
Beata Gosiewska mówi także, że tuż po katastrofie osoby, które zadawały pytania w sprawie organizacji lotu, byly "ośmieszane przez mainstreamowe media" i rządzących. - Bandzie zdrajców z PO, która doprowadziła do katastrofy smoleńskiej i mataczyła, żeby to ukryć, trudnych pytań nikt nie zadawał - mówi wdowa po polityku PiS Przemysławie Gosiewskim. Jak dodaje, chodziło o to, by winą za katastrofę obciążyć tych, którzy wsiedli do samolotu, a od rządu Donalda Tuska odsunąć podejrzenia o przyczynienie się do katastrofy.

Gosiewska wspomina także, że atakowano również pilotów samolotu Jak-40, który wylądował w Smoleńsku przed katastrofą, zaś osoby, "które mogły znać prawdę o katastrofie smoleńskiej" "nagle popełniali samobójstwa". Gosiewska przywołuje nazwisko gen. Petelickiego, który - jak wyjaśnia - "wcześniej atakował rząd Tuska za Smoleńsk". - Listę "seryjnego samobójcy" można znaleźć w sieci - mówi Gosiewska.

Na pytanie o dowody na potwierdzenie swoich słów, wdowa odpowiada, że "nie jest możliwe, żeby katastrofa smoleńska była zwykłym wypadkiem lotniczym". Przywołuje też hipotezy, dotyczące katastrofy: odliczenia - jak mówi - kończą się na kilkunastu metrach nad poziomem ziemi, więc samolot mógł mieć twarde lądowanie, ale nie mógł rozpaść się na kilkadziesiąt tysięcy elementów. Do takich zniszczeń - jak mówi Gosiewska - mógł doprowadzić tylko potężny wybuch.

Na uwagę dziennikarza, że z raportu Komisji Badania Wypadków Lotniczych wynika co innego, Gosiewska odpowiada, że "raport Millera nijak ma się do prawdy". - Jeśli Tusk i Kopacz kłamali, to równie dobrze komisja Millera mogła kłamać sporządzając raport - mówi rozmówczyni "Rzeczpospolitej". Pada pytanie o to, czy prezydent RP Lech Kaczyński, Przemysław Gosiewski i pozostali członkowie delegacji prezydenckiej zostali zamordowani pod Smoleńskiem. - Tak uważam. Patrząc na Tuska i polityków PO ówcześnie rządzących, widzę twarze morderców mojego męża i elity polskiej, która zginęła w Smoleńsku - odpowiada Gosiewska.

http://wiadomosci.wp.pl/gosiewska-jesli-tusk-i-kopacz-klamali-klamac-mogla-rowniez-komisja-millera-6128320727725697a

dosia
1h temu

Już się pogubiłam, która to fenomenalna żonka!? Maja jednak wspólny mianownik- po trupie mężulka do żłoba!! Oprócz tego obydwie tak samo tępe!

IQ-50
1h temu

Ta druga żona ma chyba z braku męża coś nie po kolei z mózgiem. Pewnie dlatego, że nie mogła wziąć ślubu kościelnego, a jako PiS-ówka, to ortodoksyjna katoliczka.

psychiatra
1h temu

Głównymi winnymi katastrofy są Kaczyński (wysłał brata wbrew logice i kazał lądować we mgle) i Błasik (bałagan w 36 PL, przeszkadzanie pilotowi).

Zg
6 min. temu

A winny chodzi na wolnosci i bawi sie kotem

Data: 2017-05-31 10:35:43
Autor: prezydent San Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Ta od Błasika stara się o trzecie odszkodowanie.
W trumnie Błasika znaleziono jakiś szczątek kogoś innego.
Błasikowa szykuje się więc do trzeciego pogrzebu i kolejnego odszkodowania.
Dotychczasowe 3mln to za mało.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 12:42:41
Autor: boukun
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:> Beata Gosiewska mówi także, że tuż po katastrofie osoby, które zadawały
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A pijany jest ubezpieczony?

boukun

Data: 2017-05-31 13:09:52
Autor: Ciemny Lud

--

PiS-owskie hieny i sępy!  Czy ktoś z PO robi taki dym wokól tej tragedii?

CL

Data: 2017-05-31 13:10:33
Autor: A. Filip
JuĹź się pogubiłam, ktĂłra h}éč™éږvŽľ˙ B˘yÜ

Link na te 3 mln. *Błasikowej* masz?

--
A. Filip

Data: 2017-05-31 13:19:45
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+lf1iw099mf-h5v3@buntownik.pl...
[...]

A ty dowody na zamach w Smoleńsku masz? Więc chłopie nie pierdol! Król jest goły! Sitwa PiS-owska rozkrada nasze pieniądze.

CL

Data: 2017-05-31 18:10:22
Autor: kors4r
JuĹź się pogubiłam, ktĂłra to fenomeQ1|BvĽ§9mĘ'‘­ß
W dniu 31.05.2017 o 13:19, Ciemny Lud pisze:

A ty dowody na zamach w Smoleńsku masz? Więc chłopie nie pierdol! Król jest goły! Sitwa PiS-owska rozkrada nasze pieniądze.

CL
Jesteś przeciw sobie? Bo pisałeś, że jesteś przeciw durniom.

A trzeba być durniem, żeby twierdzić, że skoro w 2011 r. dostała 1,5 mln zł, to znaczy, że sitwa PiSowska rozkrada nasze pieniądze.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-31 13:45:18
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> W trumnie Błasika znaleziono jakiś szczątek kogoś innego.
> Błasikowa szykuje się więc do trzeciego pogrzebu i kolejnego odszkodowania.

Internet nie działa?
http://polityczek.pl/index.php/uncategorised/1735-blasikowa-dostala-kolejny-milion-zlotych-za-meza-za-traumatyczne-przezycia-zwiazane-z-pochowkiem
"Wdowie oraz jej dzieciom przyznano po 250 tys. złotych. Razem to daje 1,5 mln
złotych! To już drugie zadośćuczynienie o takiej samej kwocie przyznane
rodzinie Błasików. Pierwszą otrzymała ona w 2011 r. !"

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 13:53:14
Autor: A. Filip
> [...]

złotych! To już drugie zadośćuczynienie o takiej samej kwocie przyznane
rodzinie Błasików. Pierwszą otrzymała ona w 2011 r. !"

A masz coś o _uznanej_ renomie/wiarygodności?
Jak ktoś poważy tego nie powtórzył to nie obowiązują nas zasady
traktowania tego jako "fake news" gorsze niż CNN?

Jak to jest prawda to jestem spokojny że PełOwcy będą to powtarzać na
okrągło *długo*.  Jeśli nie powtórzą to choćby z obawy przed procesem o
zniesławienie.  Wiec ja czekam *na powtórzenia* jako potwierdzenie
wiarygodności a co najmniej postawienie na nią swoich własnych pieniędzy.

--
A. Filip

Data: 2017-05-31 20:27:51
Autor: Lepudruk
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

No popatrz pan! Tusk kazał włazic do samolotu jak baranom: 4 najważniejszym
generałom, szefowi KBN, szychom z PiS, a tych z PO dodał by ich szpiegowali.
Towarzystwo wybrało się jak na grzyby. Trzeba być genetycznym idiotą by
lądować nie widząc z 20 m już nie pasa ale ziemi! Czy piloci byli takimi
idiotami czy ci którzy to zorganizowali i kazali im lądować bo "mały się
zburzy!"? Przypomnę, że dzień wcześniej wieczorem, samolot "wizytował"
J.Kaczyński!! Teraz winny Tusk? Kupa durni PiS-owskich urządziła sobie
wycieczkę. To na ich rękach jest krew tych którzy zginęli. Prawdy nie
zakrzyczą pazerne na kasę trzy Gosiewskie. Nie pomogą ekshumacje! Nie bylo
zamachu, wybuchu. Na kolanach proście Putina by zwrócił wam wrak. Będzie
kilka miesięcy bicia piany. Cmentarne hieny!

--
Lepudruk

Już się pogubiłam, która to fenomenalna żonka!?