Już się pogubiłam, która to fenomenalna żonka!?

Data: 2017-05-31 20:27:51
Autor: Lepudruk
Już się pogubiłam, która to fenomenalna żonka!?
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Beata Gosiewska mówi także, że tuż po katastrofie osoby, które zadawały
pytania w sprawie organizacji lotu, byly "ośmieszane przez mainstreamowe
media" i rządzących. - Bandzie zdrajców z PO, która doprowadziła do
katastrofy smoleńskiej i mataczyła, żeby to ukryć, trudnych pytań nikt nie
zadawał - mówi wdowa po polityku PiS Przemysławie Gosiewskim. Jak dodaje,
chodziło o to, by winą za katastrofę obciążyć tych, którzy wsiedli do
samolotu, a od rządu Donalda Tuska odsunąć podejrzenia o przyczynienie się
do katastrofy.

No popatrz pan! Tusk kazał włazic do samolotu jak baranom: 4 najważniejszym
generałom, szefowi KBN, szychom z PiS, a tych z PO dodał by ich szpiegowali.
Towarzystwo wybrało się jak na grzyby. Trzeba być genetycznym idiotą by
lądować nie widząc z 20 m już nie pasa ale ziemi! Czy piloci byli takimi
idiotami czy ci którzy to zorganizowali i kazali im lądować bo "mały się
zburzy!"? Przypomnę, że dzień wcześniej wieczorem, samolot "wizytował"
J.Kaczyński!! Teraz winny Tusk? Kupa durni PiS-owskich urządziła sobie
wycieczkę. To na ich rękach jest krew tych którzy zginęli. Prawdy nie
zakrzyczą pazerne na kasę trzy Gosiewskie. Nie pomogą ekshumacje! Nie bylo
zamachu, wybuchu. Na kolanach proście Putina by zwrócił wam wrak. Będzie
kilka miesięcy bicia piany. Cmentarne hieny!

--
Lepudruk

Już się pogubiłam, która to fenomenalna żonka!?