Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...

Data: 2011-04-30 00:43:42
Autor: Kris
Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
efekty obwodnica zapchana i buraki z Waw
przelpieni do lewego pasa przy 120 km/h

wypracowalismy sobie swoj standrart uprzejmosci i zjezdzamy
jesli to mozliwe, ale Warszawa Bydgosz i Katowice nie maja pewnie obwodnic
i pozstana bezmozgowym zamulaczem ruchu na obwodowych

Oczywiscie wsio leci na plw Helski i okolice
ech skonczyly sie dobre czasy

teraz sie okazuje jak krotkowzroczne nwestycje drogowe
nie spelniaja swojej roli, zamiast budowac 2 pasy
postanowili poszerzyc pobocza bez bezpiecznych zjazdow
a istniejace zmuszaja czasem do skretow o 90 stopni

ktos bedzie liczyl liczbe wypadkow na trasie Reda Władysławowo?
oj bedzie ich sporo, najwiecej w durnym skrecie do Polchowa :)

Data: 2011-04-29 22:49:31
Autor: masti
Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
Dnia pięknego Sat, 30 Apr 2011 00:43:42 +0200 osobnik zwany Kris wystukał:

efekty obwodnica zapchana i buraki z Waw przelpieni do lewego pasa przy
120 km/h

sprawdzałeś im w dowodach osobistych czy tylko trollujesz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-04-30 00:53:42
Autor: dremka
Kris <nictuniema@wp.pl> napisal:

wypracowalismy sobie swoj standrart uprzejmosci i zjezdzamy
jesli to mozliwe, ale Warszawa Bydgosz i Katowice nie maja pewnie
obwodnic i pozstana bezmozgowym zamulaczem ruchu na obwodowych

Trolluje... W Katowicach jest i obwodnica, i autostrada, a w zasadzie dwie, większość trzypasmowa.

--
dremka

Data: 2011-04-30 01:03:18
Autor: Kris

Użytkownik "dremka" <dremkaprecz@zespamem.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipffhr$8ad$1inews.gazeta.pl...
[...]

to dlaczego pociskacie 100 lewym ???
kwestia malego fiuta? przyjezdzam w gosci to wam pokaze?
bo u mnie nie wychodzilo ?

serio mowie

ludzie przyjezdzajacy do trojmiasta sie dziwia ze tutaj jezdza kulturalniej
a przyjezdni co daja w zamian? pokaz buractwa?
przyjechales pojedziesz smrodu juz nie bedzie czuc:) tylko zabierz wstyd ze soba

Data: 2011-04-30 01:46:16
Autor: dremka
[...]

OK.
1.
Dzisiaj, droga S86, trzy pasy, Vdop=120km/h, rejestracja GA, srodkowy pas, prędkość 70 km/h. Tą drogą przejezdza w ciagu doby srednio 70 000 samochodów na dobę, więc łatwo sobie wyobrazic, co taki sposob jazdy wywoluje.
2.
Dzisiaj, PMS, ktos z Trojmiasta okresla pare milionow ludzi "malymi fiutami".

Czy z tego powodu mam sadzic, ze wszyscy mieszkancy Trojmiasta:
1.
Gubia sie, zobaczywszy wieksza i szersza droge o duzym natezeniu ruchu?
2.
Nie potrafia zachowac sie na grupie dyskusyjnej?

serio mowie

--
dremka

Data: 2011-04-30 09:39:50
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-04-30 01:46, dremka pisze:

[...]

Kluczowa informacja to rejestracja GA. Jadąc obwodnicą Trójmiasta często GA paraduje lewym z niewielką prędkościa ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-04-30 16:38:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-30 09:39, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-04-30 01:46, dremka pisze:

Dzisiaj, droga S86, trzy pasy, Vdop=120km/h, rejestracja GA, srodkowy
pas,
prędkość 70 km/h. Tą drogą przejezdza w ciagu doby srednio 70 000
samochodĂłw
na dobę, więc łatwo sobie wyobrazic, co taki sposob jazdy wywoluje.

Kluczowa informacja to rejestracja GA. Jadąc obwodnicą Trójmiasta często
GA paraduje lewym z niewielką prędkościa ;)

A weź tam bądź obcym i wjedź przed takiego, bo za 100, góra 150m chcesz w lewo skręcić. Zostaniesz obtrąbiony, obmrugany długimi, a przy odrobinie pecha, na kolejnym skrzyżowaniu usłyszysz parę "chujów" pod własnym adresem. Ot kultura! :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-30 20:56:06
Autor: LEPEK
[...]

Jeśli piszesz o obwodnicy Trójmiasta (a tak wynika z cytatu), to wiedz, że tu nie ma zjazdów w lewo i klasycznych skrzyżowań.

A wogóle, to bezsensowna dyskusja o literkach na rejestracji i buractwie. Wiadomo, że na obcym terenie jeździ się mniej pewnie, że nie każdy z obcą rejestracją jest obcy, że nie powinno się tamować lewego pasa. I że przyjechało nad morze dużo ludzi na długi weekend :)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-04-30 21:24:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-30 20:56, LEPEK pisze:

[...]

Nie tyle o obwodnicy, co o samym Trójmieście. Taki incydent miałem, ale to pewnie przypadek, że trafiłem na prostaka. Równie dobrze to się mogło zdarzyć w każdym innym mieście, rzecz jasna.

A wogĂłle, to bezsensowna dyskusja o literkach na rejestracji i
buractwie.

Trochę sensu jest, w myśl starego powiedzenia rodem z pms/prrc: "każdy rejon Polski ma swój własny Kłobuck". ;)

Data: 2011-04-30 11:08:13
Autor: Marcin Kiciński
W dniu 2011-04-30 01:03, Kris pisze:

to dlaczego pociskacie 100 lewym ???
kwestia malego fiuta? przyjezdzam w gosci to wam pokaze?
bo u mnie nie wychodzilo ?

Wiesz, w Katowicach jedzie się 100km/h drugim pasem od prawej... a że na lewo od nas jest jeszcze jeden, a w porywach dwa pasy... cóż, możesz nam zazdrościć ;P

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-04-30 13:39:56
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-04-30 11:08, Marcin Kiciński pisze:

Wiesz, w Katowicach jedzie się 100km/h drugim pasem od prawej... a że na
lewo od nas jest jeszcze jeden, a w porywach dwa pasy... cóż, możesz nam
zazdrościć ;P

No to w Katowicach tak jeździjcie, w Trójmieście nie ma tak rozbudowanej infrastruktury a samochodów jest sporo, co za tym idzie robią się masakryczne korki albo dochodzi do sytuacji, że prawy pas (łącznie z TIRami) jedzie szybciej niż lewy, bo "środkowa/południowa Polska" jadąc lewym pasem 70km/h podziwia Ikeę/Auchan/Tesco od początku do końca obwodnicy. No trochę kultury, ogarniania oczami i umysłem czegoś więcej niż tylko przód własnego samochodu (to się nie tyczy tylko przyjezdnych ale wszystkich, bo rejestracje G* też bardzo często uprawiają taką jazdę).

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-04-30 14:14:57
Autor: Marcin Kiciński
W dniu 2011-04-30 13:39, Maciej Browarczyk pisze:
No trochę kultury, ogarniania oczami i umysłem czegoś więcej
niż tylko przód własnego samochodu (to się nie tyczy tylko przyjezdnych
ale wszystkich, bo rejestracje G* też bardzo często uprawiają taką jazdę).

Ja żartowałem. Właśnie do tego zmierzam, że "badania naukowe" na temat stylu jazdy zależnego od tablic rejestracyjnych, prowadzone często przez grupowiczów poprawiają mi humor i raczej niczemu innemu nie służą. A w okolicy Katowic są też zwykłe dwupasmówki i nawet zdarzają się na nich muły na lewym pasie (jak wszędzie) i po prostu trzeba z tym żyć (a już na pewno nie warto podnosić sobie ciśnienia z tego powodu).

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-04-30 15:39:26
Autor: P.B.
Dnia Sat, 30 Apr 2011 13:39:56 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

TIRami) jedzie szybciej niż lewy, bo "środkowa/południowa Polska" jadąc lewym pasem 70km/h podziwia Ikeę/Auchan/Tesco od początku do końca

Godzinę temu ta południowa Polska miała rejestracje: GWE, GTC i GA i wlokła
się stówką lewym pasem na wysokości Osowej. Wyprzedziłem spokojnie prawym i
poleciałem dalej. Aż dziwne, że żadnego GPU nie było :-)
Oczywiście mieszkam w Gdyni, pracuję w Gdańsku i niedawno zmieniłem blachy
z WK na WI.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-04-30 16:11:37
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-04-30 15:39, P.B. pisze:

[...]

Ale przecież napisałem, że G* też się wloką, nie chcę wywoływać wojny ale GDA, GWE, GTC, GA, GKA (!) i GKS (!) to wyjątkowe zawalidrogi. Jedynie tłumaczy ich to, że w swoich miastach nie maja takich dróg ;))

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-04-30 18:12:58
Autor: Dominik
Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
W dniu 2011-04-30 01:03, Kris pisze:

ludzie przyjezdzajacy do trojmiasta sie dziwia ze tutaj jezdza kulturalniej
a przyjezdni co daja w zamian? pokaz buractwa?

Hiehiehie :)
Jak przyjechałem i na dzień dobry zarobiłem mandat za wyprzedzanie na zakazie, który był tak samo sporny jak 50% spalonych gwizdanych w Lidze Mistrzów... (kwestia zakończenia manewru za czy przed znakiem zakazu), za to rejestracja WN i z panem policjantem nie było _żadnego_ gadania... (PS - nie jestem z Wawy ;) )

Tak mi się przypomniało...

--
Dominik

Data: 2011-05-01 19:16:48
Autor: Jakub Witkowski
Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
W dniu 2011-04-30 01:03, Kris pisze:

ludzie przyjezdzajacy do trojmiasta sie dziwia ze tutaj jezdza kulturalniej

No ja po przeprowadzce z W-wy (gdzie mieszkałem 15 lat) do 3M wcale nie odniosłem
wrażenia, że tu się jeździ kulturalniej. Raczej na odwrót.

Data: 2011-05-01 20:31:20
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 01 May 2011 19:16:48 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

ludzie przyjezdzajacy do trojmiasta sie dziwia ze tutaj jezdza kulturalniej

No ja po przeprowadzce z W-wy (gdzie mieszkałem 15 lat) do 3M wcale nie odniosłem
wrażenia, że tu się jeździ kulturalniej. Raczej na odwrót.

Nie wiem jak w 3 mieście, ja po podobnej do Krakowa jedak dużą różnicę
zauważyłem. --
     ___________ (R)

Data: 2011-05-03 01:25:16
Autor: Bydlę
On 2011-05-01 20:31:20 +0200, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

A ja po tym, gdy zacząłem jeździć po Warszawie, mym przyjacioło mówiłem, że to nie jest jazda, a walka o życie na drodze.
I wystarczyły jakieś 2 miesiące, bym stwierdzil, że w Katowicach to jeżdżą dokładnie tak, jak w starym dowcipie (że się na herbatę można wybrać w trakcie czekania na światło).
I jeden miesiąc więcej, by uznać, że w DC to jednak zbyt ślamazarnie ruszają, nie wykorzystaują wszystkich pasów i w ogóle to jakoś powoli jeżdżą...
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-05-04 01:08:38
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 3 May 2011 01:25:16 +0200, Bydlę napisał(a):

A ja po tym, gdy zacząłem jeździć po Warszawie, mym przyjacioło mówiłem, że to nie jest jazda, a walka o życie na drodze.

Ja w Wawie byłem 10 lat... --
     ___________ (R)

Data: 2011-05-01 19:41:44
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 30 Apr 2011 01:03:18 +0200, Kris napisał(a):

to dlaczego pociskacie 100 lewym ???

Bo oni mają tam ograniczenie do 100km/h na odcinku zwanym trzema stawami i
tak im zostało ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2011-05-01 19:41:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 30 Apr 2011 00:53:42 +0200, dremka napisał(a):

Trolluje... W Katowicach jest i obwodnica, i autostrada, a w zasadzie dwie, większość trzypasmowa.

I w większości prawy pas jest najszybszy, bo wąsate indywidua z
rejestracjami SK jakoś nie mogą się od lewego odspawać. --
     ___________ (R)

Data: 2011-04-30 09:00:03
Autor: Karolek
W dniu 2011-04-30 00:43, Kris pisze:
[...]

Jestem z trojmiasta, smigam kilka razy dziennie obwodowa i jakos nie zauwazylem Twoich rewelacyjnych spostrzezen.
Wiecej mi sie rzucaja w oczy rejestracje typu GWE, GPU czy GKA... ale te to caly rok zaznaczaja swoja obecnosc :/

--
Karolek

Data: 2011-04-30 20:29:37
Autor: Jarek Cichy
Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
W dniu 2011-04-30 00:43, Kris pisze:
standrart
Tak buraku.

Data: 2011-04-30 21:00:39
Autor: huri_khan
Dnia Sat, 30 Apr 2011 00:43:42 +0200, Kris napisał(a):

[...]

Obwodnic może nie mamy ale mamy A1, A4, S86, S1, DTŚ i na wszytkich drogach
w godzinach szczytu osiągnięcie 150 km/h nie jest żadnym problemem.
Więc możliwe że wszyscy którzy osiedlili się na śląsku (żeby nie pisać
dosadnie) pojechali do rodziny na długi weekend i efekt możesz podziwiać. Każdy ogląda jak zmieniły się jego okolice. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-05-01 19:08:25
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
W dniu 2011-04-30 21:00, huri_khan pisze:

[...]

Zgadzam się z powyższym i dodam do postu Dremki, że na S86 w ciągu doby przemieszczają się nawet 104 tysiące samochodów, co powoduje, że to najbardziej zagęszczona pod względem pojazdów droga w Polsce.

http://moto.gadu-gadu.pl/5594581876318176339/gddkia-drog-przybywa-piec-razy-szybciej-niz-rosnie-ruch

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2011-05-02 11:15:14
Autor: J.F.
Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w
[...]

Ja tu czegos nie rozumiem.
Jade sobie szybko i mam ochote wyprzedzic tego goscia ktory przede mna wlecze sie 120, to dlaczego mam zjezdzac w prawo ?

On mysli podobnie i tak lancuszek rozciaga sie do pierwszego w kolejce.

Pojedz do Niemiec w piatkowe popoludnie. Zobaczysz to samo - wsyscy jada lewym pasem 80-100, a na prawym co kilometr ciezarowka jadaca 90 :-)

teraz sie okazuje jak krotkowzroczne nwestycje drogowe
nie spelniaja swojej roli, zamiast budowac 2 pasy
postanowili poszerzyc pobocza bez bezpiecznych zjazdow
a istniejace zmuszaja czasem do skretow o 90 stopni

Spelniaja swoja role. Ograniczaja predkosc do 120 :-)

Ale zaraz - przeciez tam macie 4 pasy .. i  cholernie pazerna SM :-)

J.

Data: 2011-05-02 12:50:29
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-05-02 11:15, J.F. pisze:

Spelniaja swoja role. Ograniczaja predkosc do 120 :-)

120km/h should be enough for anybody ;)

Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...