Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...

Data: 2011-04-29 22:49:31
Autor: masti
Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
Dnia pięknego Sat, 30 Apr 2011 00:43:42 +0200 osobnik zwany Kris wystukał:

efekty obwodnica zapchana i buraki z Waw przelpieni do lewego pasa przy
120 km/h

sprawdzałeś im w dowodach osobistych czy tylko trollujesz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...