Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...

Data: 2011-04-30 09:00:03
Autor: Karolek
Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
W dniu 2011-04-30 00:43, Kris pisze:
efekty obwodnica zapchana i buraki z Waw
przelpieni do lewego pasa przy 120 km/h

wypracowalismy sobie swoj standrart uprzejmosci i zjezdzamy
jesli to mozliwe, ale Warszawa Bydgosz i Katowice nie maja pewnie obwodnic
i pozstana bezmozgowym zamulaczem ruchu na obwodowych

Oczywiscie wsio leci na plw Helski i okolice
ech skonczyly sie dobre czasy

teraz sie okazuje jak krotkowzroczne nwestycje drogowe
nie spelniaja swojej roli, zamiast budowac 2 pasy
postanowili poszerzyc pobocza bez bezpiecznych zjazdow
a istniejace zmuszaja czasem do skretow o 90 stopni

ktos bedzie liczyl liczbe wypadkow na trasie Reda Władysławowo?
oj bedzie ich sporo, najwiecej w durnym skrecie do Polchowa :)

Jestem z trojmiasta, smigam kilka razy dziennie obwodowa i jakos nie zauwazylem Twoich rewelacyjnych spostrzezen.
Wiecej mi sie rzucaja w oczy rejestracje typu GWE, GPU czy GKA... ale te to caly rok zaznaczaja swoja obecnosc :/

--
Karolek

Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...