Już się żydokomunie pupilek odwidział

Data: 2015-05-28 18:27:29
Autor: boukun
Już się żydokomunie pupilek odwidział
Sondaż zaufania. Już nie Komorowski jest na czele

Paweł Kukiz jest politykiem, któremu Polacy ufają najbardziej - wynika z najnowszego badania CBOS. Zaraz za byłym wokalistą zespołu Piersi plasują się Andrzej Duda oraz Bronisław Komorowski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1017099,title,Sondaz-zaufania-Juz-nie-Komorowski-jest-na-czele,wid,17581523,wiadomosc.html?ticaid=114f22&_ticrsn=3

Ja pierdolę, już się żydokomunie pupilek odwidział, bo na siłę wciskane Polakom sondaże nie znalazły w rzeczywistości pokrycia. A tak reżim nam wciskał 5 lat ciemnotę, że jaki to on niby lubiany w społeczeństwie był, a tu wyszło, że złodzieja nikt nie chce znać...

Tfu!

boukun

 ~jedzie mi tu czołg? 1 godzinę i 10 minut temuKopacz 42% ??? HAHAHAHAHAHAHAHA

 ~Kargul 1 godzinę i 10 minut temuCzekam na dzień kiedy CBOS zrobi ranking zaufania obywateli do CBOS. Beka. :))

 ~Obywatel RP 1 godzinę i 10 minut temuWe wczorajszym sondażu Kopacz miała 24% poparcia. Dzisiaj ufa jej już 42% Żenada.

Już się żydokomunie pupilek odwidział