Juz slysze ten wrzask

Data: 2019-03-01 11:08:08
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Niedlugo zostana ujawnione nazwiska czerwonych oprawcow, mordercow polskich bohaterow. Wszystkich. Ciekawych rzaczy wnuki o dziadkach sie dowiedza.

Data: 2019-03-01 20:26:57
Autor: A. Filip
Juz slysze ten wrzask
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Niedlugo zostana ujawnione nazwiska czerwonych oprawcow, mordercow
polskich bohaterow. Wszystkich. Ciekawych rzaczy wnuki o dziadkach sie
dowiedza.

A ktoś je trzymał utajnione?  Wiec co najwyżej zostaną "szeroko rozgłoszone"
a Gazeta Wyborcza napisze przy okazji wiele o antysemityzmie tych co nie
mają sklerozy.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-01 12:03:37
Autor: Bruno Brunowski
Juz slysze ten wrzask
W dniu piątek, 1 marca 2019 20:26:59 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

a Gazeta Wyborcza napisze przy okazji wiele o antysemityzmie tych co nie

Drogi debilu, to Gazeta jako pierwsza opublikowała taką listę. Chodzi o tzw. raport komisji Mazura udostępniony  22 stycznia 1999r.

Obecnie te rzekomo tajne informacje można znaleźć na stronach IPN:
https://inwentarz.ipn.gov.pl
https://katalog.bip.ipn.gov.pl/osoby-publiczne/?catalog=3

--
Bruno

Data: 2019-03-01 12:53:08
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Na stronach jakie dales sa wyszukiwarki. Wpisdz Stefan Michnik i napisz tutaj czego sie z tych stron dowiedziales.

Data: 2019-03-02 11:01:25
Autor: Lepudruk
Juz slysze ten wrzask
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Na stronach jakie dales sa wyszukiwarki. Wpisdz Stefan Michnik i napisz
tutaj czego sie z tych stron dowiedziales.

Czy chodzi o tego starego dziadygę co to uciekł do Szwecji? Powiedzcie
towarzyszu, a co zrobicie ze St.Piotrowiczem, bohaterskim prokuratorem stanu
wojennego?

- Lepudruk -

Data: 2019-03-01 12:24:49
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Nawet jak nie byly tajne to jawne tez nie byly. Resort dobrze pilnowal swoich pracownikow. Pewno wielu z honorami zakopali na Powazkach. Napewno jednego, bo podali jego nazwisko, zakopali w 1995 roku. Powinni jego scierwo i scierwa innych bandytow wykopac bo bezczeszcza historyczny cmentarz. Cos mi sie widzi ze 2019 rok bedzie rokiem przelomowym. Po wygranej pisu czerwony sztandar pod ktorym spotykali sie bandyci zostanie ostatecznie wyprowadzony..

Data: 2019-03-01 13:20:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu piątek, 1 marca 2019 21:24:50 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nawet jak nie byly tajne to jawne tez nie byly.

Te Zenuś, który ty jesteś? Tajniak czy Jawniak?
http://sklep.mamika.pl/740-thickbox_default/podwojny-brelok-tin-tin-tajniak-i-jawniak-plastoy.jpg

Data: 2019-03-01 14:10:03
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Bez wzgledu na to kim jestem ty jestes chujem. Temat ktory ociera sie o ludobojstwo traktujesz jako pole do zartow.

Data: 2019-03-01 18:15:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu piątek, 1 marca 2019 23:10:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Bez wzgledu na to kim jestem ty jestes chujem. Temat ktory ociera sie o ludobojstwo traktujesz jako pole do zartow.

Nie spinaj się. Też byli u mnie w rodzinie tacy co siedzieli za Armię Krajową.
To były czasy, kiedy niepokornych wzywano w Warszawce do budynku na ul..
Cyryla i Metodego. Lud bardzo szybko ukuł powiedzenie: Cyryl to Cyryl, ale
te metody...

Wprawdzie sprawa rtm. Pileckiego i mordu sądowego na nim udowadnia, że ubki
potrafili maltretować przesłuchiwanych znacznie gorzej niż gestapo w Auschwitz,
ale i tak to był pikuś, jak się porówna to z tym, co robili banderowcy podczas
masakry wołyńskiej. Ta już miała charakter ludobójczy bezspornie. Kto za
stalinizmu siedział w mojej rodzinie, ten miał szczęście przeżyć i wrócić po
zwolnieniu do zdrowia, natomiast praprababcia utopiona w studni przez bandę
rezunów ukraińskich była definitywnie martwa.

Więc nie żartuję sobie z ubecji bardziej niż siemrańcy robili to z budynku
na Cyryla i Metodego, natomiast jak najbardziej, z takich gorliwców jak ty Zenuś. Minęło od tych wydarzeń więcej niż pół wieku, wnukowie akowców pożenili
się często-gęsto z wnuczkami ubeków (bo ładne) i teraz takie listy będą
dotyczyć z grubsza prawie każdego Polaka. Każdy jeden Kowalski chce słyszeć
tylko o tej  lepszej części swojej rodziny. Nie bierzesz tego Zenek pod uwagę?

Data: 2019-03-02 12:31:08
Autor: Pisiorowy Escobar
Juz slysze ten wrzask
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał(-a):

 jak ty Zenuś. Minęło od tych wydarzeń więcej niż pół wieku, wnukowie akowców pożenili
się często-gęsto z wnuczkami ubeków

ale zenuś tak jak cały pis musi jakoś przykryć fakt że jest tanią dziwką i dla
kasy sprzeda mamę
dlatego udaje spóźnionego i opóźnionego w rozwoju obrońcę bohaterów

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-03 15:08:56
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 03:15:39 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

tylko o tej  lepszej części swojej rodziny. Nie bierzesz tego Zenek pod uwagę?

Jakub przestań. Choć raz prawdę powiedz, że lepiej się zabić, niż na tych, co o nas wszystkich walczyli, donosić bezczelnie.
oczywiście nikt nie obwinia tych, którzy torturami, czy nawet ich groźbą,
poprzez samo pokazanie narzędzi, wydawali swoich kolegów na takie same szczypce.

Jednak jak mówię, sprawa jest prosta; zabijam się, by przyjaciele żyć mogli.
To wszystko jest naprawdę proste.

jacek

 jacek

Data: 2019-03-03 15:43:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 00:08:58 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:
> [...]

Jednak jak mówię, sprawa jest prosta; zabijam się, by przyjaciele żyć mogli.

No ale znalazłem w sieci taki przypadek z Warszawy, że kat Polaków ożenił się z poznaną jeszcze przed wojną bojowniczką odznaczoną Virtuti Militari.
To będzie zagwozdka dla Zenka i pokazanie absurdu nierozwiązywalnego.
Nic nie jest napisane, czy mieli dzieci - ale jeśli mieli, to kim one są?
Dziećmi kata czy dziećmi bohaterki - mają być dumne czy się wstydzić? Czy Zenek
podałby im rękę? To są sytuacje "zen" demaskujące sztywne wartości i poglądy.

Data: 2019-03-03 16:10:48
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 00:43:09 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

podałby im rękę? To są sytuacje "zen" demaskujące sztywne wartości i poglądy.

przepraszam Jakubie, ale co to ma do rzeczy? zresztą kiedy ona i przez kogo został jej nadany ten order?
i czy wiedziała o tym, że wychodzi za szubrawcę?

zresztą gdyby nawet, to co do tego mają dzieci?

jednakże gdyby owe dzieci, tak jak np. Michnik Adam, postanowiłyby być zwykłymi narodu zdrajcami, czy mordercami,
jak jego brat, to już by na nie rzutowało niechybnie.

choćby nawet prawnie były nieskazitelnie czyste.

jacek

Data: 2019-03-03 16:19:32
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Oczywiscie jak w sieci znalazles to musi byc to prawda. A tak ogolnie podsumowujac to idzstadwpizdu bo zachowales sie jak bydle. Wyszlo ze pizdziak ma szacunek dla zameczonych wtedy ludzi bo sie nie wpierdala. Na bank jestes pomiot tych co wtedy mordowali bo normalny czlowiek szybciej nad nimi zaplacze niz bedzie sobie podsmiechujki robil.

Data: 2019-03-03 17:03:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 01:19:33 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Nie dociera, że podśmiechujki były z Ciebie, osobno, wyjętego z kontekstu? Ani słowem nie bąknąłem w pierwszym moim poście o pomordowanych. Nawet to mi na myśl nie przyszło, że tak to ktoś może zinterpretować i połączyć.

A żałuję wybiórczo. Płaczę nad AK-owcami (bo swoi) ale nie po tych z NSZ.

Data: 2019-03-03 17:10:37
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 02:03:03 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

A żałuję wybiórczo. Płaczę nad AK-owcami (bo swoi) ale nie po tych z NSZ.

to płacz nad tymi i tymi, którzy się płaszczyć i poddać sowietom nie umieli.

Data: 2019-03-03 17:19:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 02:10:38 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

to płacz nad tymi i tymi, którzy się płaszczyć i poddać sowietom nie umieli.

PS. co ty wiesz Jacku o polskiej racji stanu i jak jeszcze przedwojenne
sanacyjne struktury Głębokiego Państwa w Polsce polecałyby postąpić. Nie po to
budowały one Berezę Kartuską i budowały słusznie. Inni leją krokodyle łzy, ale
są nieszczerzy. Ja zaś nie będę udawał, że gorsze rzeczy mogłyby się dziać od
PRyL-u, o którym każdy w Londynie miał sprawdzone przez historię zdanie, że
prędzej czy później się skończy. I niech mi tu nikt nie wyjeżdża z aferą Bergu
czy czymś w podobie. Piszę to, bo życzę dobrze ludności Polski i jej
dobrobytowi. Zastąpienie czerwonego terroru białym endeckim nic tu Narodowi
nie poprawi.

Data: 2019-03-03 17:47:52
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 02:19:45 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
czy czymś w podobie. Piszę to, bo życzę dobrze ludności Polski i jej
dobrobytowi. Zastąpienie czerwonego terroru białym endeckim nic tu Narodowi

co Ty wiesz Jakubie o dziejach, z serca, także tych, o których piszesz,
jak też tych, o których nie piszesz. naprawdę nie ma tak, że nasz naród istnieje od I WŚ, ale od zamierzchłych czasów.
oczywiście nie tak dawnych, jak Imperium Romanum, czy jak to się zwie,
ani nawet od Anglii, brzmiącej przecież jak Angel, tak samo zauważ,
że jak uzurpatorka Angela, zwykła morderczyni.

można oczywiście sobie nadawać nazwy anielskie, i wszyscy mogą nawet udawać, że "jak jest, tak fest".

tym niemniej to w naszym kraju, żadnym innym na świecie, już kilkaset
lat temu była rozumna i duchowa tolerancja dla wszystkich ludzi i wyznań.

i naprawdę nie jest tak, że będę się spierał, czy Królestwo Brytyjskie jest tak samo, czy może mniej lub więcej piękne.

każdy Naród szanuję i prosić tylko mogę, aby wszystko nie stało się
misz-maszem jakimś, gdzie już nawet w kulturze nie będzie czego szukać.

jacek

Data: 2019-03-03 22:42:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 02:47:53 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:
> [...]

każdy Naród szanuję i prosić tylko mogę, aby wszystko nie stało się
misz-maszem jakimś, gdzie już nawet w kulturze nie będzie czego szukać.

Nie mówię o Anglikach tylko o sferach rządowych II RP, które oczywiście po
emigracji mogły być w części pod wpływem UK ale nie przesadnym.

Chodzi o to, że już przed II wojną światową środowiska narodowo-radykalne
to był dla Głębokiego Państwa polskiego rak, śmierdzący problem.
I już wtedy przy okazji był projekt zmiany hymnu na "umiłowany kraj" i nazwy
Polski na Ludową, oczywiście bez udziału bolszewików.

Podczas wojny z tych środowisk wyłonił się PLAN. Takie postaci AK jak "Zośka",
"Rudy" czy "Alek" miały właśnie stamtąd rodowód - z lewego skrzydła sanatorów.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Ludowa_Akcja_Niepodleg%C5%82o%C5%9Bciowa

Data: 2019-03-04 00:56:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 07:42:48 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

"Rudy" czy "Alek" miały właśnie stamtąd rodowód - z lewego skrzydła sanatorów.

PS. Zmierzam do tego, że polscy, patriotyczni czerwoni zrobiliby to samo, co zrobili w Polsce bolszewicy tylko bez ich udziału. Okoliczność II wojny
światowej spowodowała, że ludzie, którzy byli pod wpływem analogicznych idei
stali się bohaterami i wzorem człowieczeństwa, a nie wykonawcami planowanych
przez władzę czystek. Wyręczyli ich bardziej nadający się do tego ludzie - rola
wolnej woli jednostki jest minimalna w procesie historycznym, a zdrajcy byli
tylko nieświadomymi wykonawcami w ręku oddziaływań i bilansów przyczynowo-
skutkowych, o których ktoś, kto nie nauczył się myśleć strukturalistycznie
o historii, tylko nadal w kategoriach personalistycznych - nie ma zielonego
pojęcia.

Data: 2019-03-04 09:59:28
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 07:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

trza umieć kojarzyć fakty kuba kuba, a nie walić na odlew:))))))

Po ostatecznym skrystalizowaniu się struktury organizacyjnej PLAN-u, na którego czele stanął Komendant - Jerzy Drewnowski ,,Stanisław" i szef Sztabu - początkowo Gustaw Herling-Grudziński,

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gustaw_Herling-Grudzi%C5%84ski

Życiorys
Urodził się 20 maja 1919 w Kielcach[1], w spolonizowanej, ale wyznającej judaizm rodzinie żydowskiej, jako Gecel (vel Gustaw) Herling (vel Grudziński), syn Doroty (Dobrysi) z Bryczkowskich i Jakuba (Joska) Herlinga vel Grudzińskiego[2].

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 01:11:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 09:59:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Urodził się 20 maja 1919 w Kielcach[1], w spolonizowanej, ale wyznającej judaizm rodzinie żydowskiej, jako Gecel (vel Gustaw) Herling (vel Grudziński), syn Doroty (Dobrysi) z Bryczkowskich i Jakuba (Joska) Herlinga vel Grudzińskiego[2].

Na półce stoi u mnie książka "Inny Świat", z osobistą dedykacją pana Gustawa
Herlinga-Grudzińskiego, opisująca rzeczywistość sowieckich łagrów.
Cały czas zmierzam do tego, że opis historii polegający na wskazywaniu roli
jednostek jest raczej niezbyt głęboki. Za parawanem jednostki stoją dopiero
struktury głębokie, dysponent reguł czy też duch czasu, którego jednostka jest
medium, jeżeli nie po prostu marionetką. I to ten duch, czyli zespół
zapętlonych przyczyn decyduje, która jednostka staje się bohaterem, a która
zdrajcą. Ze strukturalistycznego punktu widzenia nie ma poczytalnych jednostek
ludzkich, każda świadomość jest świadomością ułomną czy jak też to hindusi
nazywają "widżnianą".

Data: 2019-03-04 10:15:29
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 10:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

durnia kleisz kuba kuba, czy ty tak naprawdę dureń ? Herling to nie był jakiś zwykły goj, tylko szef twojego PLAN, którym teraz tak straszysz na psp:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 01:21:26
Autor: Bruno Brunowski
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 10:15:51 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

durnia kleisz kuba kuba, czy ty tak naprawdę dureń ? Herling to nie był jakiś zwykły goj, tylko szef twojego PLAN, którym teraz tak straszysz na psp:)))))))

Zacznijmy od tego że Gustaw Herling-Grudziński nie był gojem..

--
Bruno

Data: 2019-03-04 10:58:40
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 10:21, Br Br pisze:
[...]

o to właśnie chodzi, kupa w końcu się kapnął, you made my day kupa:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 03:03:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
> [...]

durnia kleisz kuba kuba, czy ty tak naprawdę dureń ? Herling to nie był jakiś zwykły goj, tylko szef twojego PLAN, którym teraz tak straszysz na psp:)))))))

Wiem, że był narodowości handlowej, ale ogólnie uważam, że założenia PLAN a wcześniej Związku Polskiej Młodzieży Demokratycznej (ZPMD) chociaż musiałyby prowadzić do rozstrzygnięć kontrowersyjnych moralnie - były konieczne i pionierskie, wyprzedzały nawet myśl klasyka dekolonizacji i socjalizmu
niepodległościowego (w fazie kiedy już flirtował z bolszewizmem) Franza Fanona.
Może tym twierdzeniem przypiszę sobie etykietkę nazbola, ale mało mnie to
obchodzi - nacjonalizm starego typu, tradycjonalistyczny jest kulą u nogi
dla dekolonizacji.

I jeszcze lepiej się stało, że dzięki historii PLAN sobie w zasadzie nie
pobrudził tym rąk, wyszedł na bohaterów, a zrobił to kto inny. Co prawda
bolszewicy sknocili to w tym sensie, że spowodowali straty również w lewicy
niekomunistycznej, niepodległościowej. Należy też przy okazji zauważyć,
że Herling dzięki swojej narodowości był możliwie blisko samego Dysponenta
Reguł.

Data: 2019-03-04 03:37:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 12:03:06 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

że Herling dzięki swojej narodowości był możliwie blisko samego Dysponenta

PS. Poza tym wiesz, że ja na tradycjach Karaszewiczowych-Tokarzewskich
i podobnych się wychowałem, gadaliśmy o tym kiedyś. A to, że formalnie nigdzie nie przynależę, to z tym niewiele ma wspólnego. Kielnie i fartuszki to
przeżytek dla snobów.

Data: 2019-03-04 05:34:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 14:07:34 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 04.03.2019 o 12:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> że Herling dzięki swojej narodowości był możliwie blisko samego Dysponenta

oj kuba kuba, kiedy ty z tej lewizny wyrośniesz ?:))))))))))

Gospodarczo akurat wyrosłem. Ale mam dług w postaci kapitału kulturowego.
Jestem w tej chwili tym, co można określić jako neocon w wydaniu polskim.

Data: 2019-03-04 16:47:57
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 14:34, Jakub A. Krzewicki pisze:

oj kuba kuba, kiedy ty z tej lewizny wyrośniesz ?:))))))))))

Gospodarczo akurat wyrosłem. Ale mam dług w postaci kapitału kulturowego.
Jestem w tej chwili tym, co można określić jako neocon w wydaniu polskim.

neocon po polsku to obecnie Morawiecki jr., który również ma "kapitał" kulturowy PRL:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 13:25:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 16:48:01 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Jestem w tej chwili tym, co można określić jako neocon w wydaniu polskim.
> neocon po polsku to obecnie Morawiecki jr., który również ma "kapitał" kulturowy PRL:)

Aha, i jeszcze Zenek nie rozumie, że wykluczając pociotków resortu (nie dla
wszystkich już dziś starczy koryta) rozwali mi kadry tanich pudeł
rezonansowych, które w zamian za odpuszczenie pochodzenia etc. gotowe są na
wszystko. Nie będzie mnie stać na moją ulubioną zabawę - chałturzenie przy
kulturze, modzie, obyczajach etc. bo przy środkach zostanie sama konserwa.
Dlatego tak alergicznie reaguję na każdą zmianę która mogłaby zredukować mi
obsługiwane żerowisko. To głównie byli resortowcy zainteresowani są zmianą
religii, ezoteryką, towarami egzotycznymi, kontaktami z Bliskim i Dalekim
Wschodem, sztukami walki, multikulti od czasu kiedy inwigilowali
i infiltrowali te środowiska. Nie mówię, że wyłącznie, ale jakaś połowa
odpadnie przy ich oczyszczeniu. Druga połowa to rodziny byłych Dwójkarzy,
Ochrany, Kempeitai etc. którzy by nawet miło widzieli taką czystkę. Tyle że
jest to z mojego punktu widzenia strata komercyjna.

Data: 2019-03-04 22:48:55
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 22:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
Aha, i jeszcze Zenek nie rozumie, że wykluczając pociotków resortu (nie dla
wszystkich już dziś starczy koryta)

bez przesady kuba, koryta zawsze starczy dla wszystkich, tylko ty chcesz mieć ekstra profity, a to już zła droga, bo kosztem innych:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 14:52:50
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Widze U2 ze mitoman i wariat znalazl sluchacza.

Data: 2019-03-05 00:14:05
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
mitoman i wariat znalazl sluchacza

raczej czytacza, ja tam kubę lubię, choć rzeczywiście ma nieciekawych znajomków:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 16:18:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 22:49:00 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bez przesady kuba, koryta zawsze starczy dla wszystkich, tylko ty chcesz mieć ekstra profity, a to już zła droga, bo kosztem innych:)

Mówię jednak nie oczyszczeniu polskiego lobby dalekowschodniego z frydmanowców.
Może to i szpicle, ale generują największą komercję w tym sektorze.

Data: 2019-03-04 05:43:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 14:34:40 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Gospodarczo akurat wyrosłem. Ale mam dług w postaci kapitału kulturowego.
Jestem w tej chwili tym, co można określić jako neocon w wydaniu polskim.

PS. Pamiętasz tę metodę z kawału o rabinie i kozie?

Data: 2019-03-04 03:09:46
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 02:47, jsen@op.pl pisze:
tym niemniej to w naszym kraju, żadnym innym na świecie, już kilkaset
lat temu była rozumna i duchowa tolerancja dla wszystkich ludzi i wyznań.

ano, tyle że XX wiek to był wiek szalonego rozwoju i niestety ucisku, dla Polski w sumie był to udany wiek, bo odzyskała wolność:)

i naprawdę nie jest tak, że będę się spierał, czy Królestwo Brytyjskie
jest tak samo, czy może mniej lub więcej piękne.

UK jest po prostu inne, z racji swojego wyspiarskiego położenia i niezliczonych kolonii:)
--
George Orwell :

Data: 2019-03-03 18:29:42
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 03:09:49 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ano, tyle że XX wiek to był wiek szalonego rozwoju i niestety ucisku, dla Polski w sumie był to udany wiek, bo odzyskała wolność:)

taaak, w końcówce. a nawet dopiero w 21 stuleciu, jako taką na samym początku.

> i naprawdę nie jest tak, że będę się spierał, czy Królestwo Brytyjskie
> jest tak samo, czy może mniej lub więcej piękne.

UK jest po prostu inne, z racji swojego wyspiarskiego położenia i niezliczonych kolonii:

UK jest prawie takie samo jak Polska, i nawet ich gibraltarka zdrada jest zrozumiała.

szkoda, że tak musieliście postąpić i dobrze wiecie,
że już nigdy, choćby nie wiem co.

"Jeśli wolność oznacza cokolwiek, oznacza to prawo do opowiadania ludziom tego, co nie chcą usłyszeć"

jacek

Data: 2019-03-03 22:18:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 03:29:43 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

taaak, w końcówce. a nawet dopiero w 21 stuleciu, jako taką na samym początku.

A rok 1918 to chuj? Dwudziestolecia nie liczysz?

Data: 2019-03-04 09:53:33
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 03:29, jsen@op.pl pisze:
UK jest prawie takie samo jak Polska, i nawet ich gibraltarka zdrada
jest zrozumiała.

zdradzili kogo ? Kim Philby działał na korzyść Stalina, prawdopodobnie zainscenizował katastrofę, ale Anglicy kapnęli się dużo później o co chodzi z "5 z Cambridge", wtedy Philby z kumplami dał nogę do Stalina, ale życie u Stalina nie przypadło mu do gustu, prawdopodobnie nie miał whisky, tylko zwykłą wódkę, aby się upijać:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-03 23:21:29
Autor: andal
Juz slysze ten wrzask

napisał:
> [...]

Jednak jak mówię, sprawa jest prosta; zabijam się, by przyjaciele żyć
mogli. To wszystko jest naprawdę proste.

pierdolisz jak potluczony jehowita

Data: 2019-03-03 15:37:29
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 00:21:32 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

> groźbą, poprzez samo pokazanie narzędzi, wydawali swoich kolegów na
> takie same szczypce.
> mogli. To wszystko jest naprawdę proste.

w jakim sensie mam twe chamstwo rozpatrywać?

Data: 2019-03-02 12:29:19
Autor: Pisiorowy Escobar
Juz slysze ten wrzask
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

zenuś, sądzę że twoja rodzinka jest najbardziej zagrożona
masz geny hieny i sprzedawczyka za kasę więc martw się

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-02 10:13:24
Autor: safinwt
Juz slysze ten wrzask
W dniu piątek, 1 marca 2019 20:08:10 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Niedlugo zostana ujawnione nazwiska czerwonych oprawcow, mordercow polskich bohaterow. Wszystkich. Ciekawych rzaczy wnuki o dziadkach sie dowiedza.

Sprawą pilną jest zebranie i zabezpieczenie wszystkich dostępnych informacji. Jest to przy okazji swoisty rachunek sumienia i zadośćuczynienie, jakby kto się uważał za winnego. Jak trudno jest zebrać informacje. W dwóch miejscowościach zginęło dwóch żołnierzy w 1939 roku. Tylko dla jednego udało się ustalić imię. Pod Monte Cassino na cmentarzu pochowany jest żołnierz i podana miejscowość, a w tej miejscowości nikt nic nie wie w temacie. Zginął partyzant w akcji uwalniania po wojnie i ktoś dostarczył informacje, gdzie został skrycie pochowany, ale rodzina nie była w stanie skorzystać jakoś z tej informacji. W czasach czystek wołyńskich w oddziałach jakoś tam się znali, ale nikt nie znał dowódców. Później się okazało, że to specjalni oficerowie przysłani przez wtedy panujących. Ważne wydaje się ujawnienie i opublikowanie zadań i celów o jakie walczyły w czasie wojny i po wojnie poszczególne ugrupowania. Pozdrawiam

Data: 2019-03-02 10:28:22
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Co ty pierdolisz. Nazwiska sbeckich oprawcow sa w aktach sluzb roznych. Nazwiska sedziow i prokuratorow mordujacych w imie sbeckiego prawa Polakow byly w gazetach. To o nich chodzi. Oni maja byc ujawnieni zeby ludzie wiedzieli kogo mieli za sasiadow. Zeby sie okazalo co dzisiaj robia ich dzieci i wnuki. Sa tacy co ich zakopali na Powazkach. To hanba dla tego cmentarza. Trzeba ich wykopac i resztki wrzucic do dolu z wapnem. Sa jeszcze tacy co zyja w innych krajach. Powinno sie ich tutaj sciagnac dowolnymi metodami i osadzic.

Data: 2019-03-02 21:31:21
Autor: Pisiorowy Escobar
Juz slysze ten wrzask
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Co ty pierdolisz. Nazwiska sbeckich oprawcow sa w aktach sluzb roznych. Nazwiska sedziow i prokuratorow mordujacych w imie sbeckiego prawa

zenuś tak nienawidzi oprawców i sb-ków bo mentalnie są dla niego konkurencją na
tej samej płaszczyźnie

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-02 11:01:32
Autor: Lepudruk
Juz slysze ten wrzask
Niedlugo zostana ujawnione nazwiska czerwonych oprawcow, mordercow
polskich bohaterow. Wszystkich. Ciekawych rzaczy wnuki o dziadkach sie
dowiedza.

No to towarzyszu macie o czym myśleć! Zanim po was przyjdą spalcie swoją
legitymację PZPR i papiery z UB.

- Lepudruk -

Data: 2019-03-02 07:38:30
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Gdyby fizyka nie opisywala powtarzalnych zjawisk nie byla by fizyka. Jak nozyce leza na stole i uderzyc w stol to zawsze sie odezwa. Jak sie znajomi, pracodawca itp beda pytali to odpowiesz ze nie jednemu psu burek. Ale oni beda wiedzieli ze to ty jestes tym  burkiem. Pracodawca zwolni z pracy, znajomi zaczna cie unikac. twoje dzieci/wnuki w szkole tez beda mialy przejebane. Zona jak sie dowie jakim milicjantem byl twoj dziadek/ojciec to odejdzie.. Z synem/wnukiem bandyty zyc nie bedzie bo w jej rodzinie byli akowcy.

Data: 2019-03-02 08:20:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 16:38:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

A po chuj. Ja na to patrzę z innej strony. Co mnie kurwa obchodzi, czy moja dziewczyna jest córką czy wnuczką ubeka czy innego banderowca i żeby jacyś
ludkowie patrzyli na mnie jak na jakiegoś chuja jak z nią nie zerwę. Każdy
człowiek odpowiada za siebie. Chcesz podzielić naród, zniszczyć demokrację i wprowadzić system kastowy, który Budda w Indiach próbował znieść już
2.5K lat temu. Czy masz jakieś racjonalne powody do tego, czy tylko dajesz
głos negatywnym, niszczycielskim emocjom? Dla mnie jest jasne, że trzeba
posługiwać się umysłem, emocje gniewu są rakiem i kieruje się nimi bydło.

Data: 2019-03-02 08:43:50
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Nie produkuj sie chuju bo dales o sobie swiadectwo nasimewajac sie w temacie majacym zwiazek z ludobojstwem. Gdybym byl synem sb/ubeka to tez bym mowil ze nie mozna wprowadzac odpowiedzialnosci zbiorowej. Ale nie jestem synem sbeka i chce odwetu za to co robili. Odwetu do piatego pokolenia. Odpowiedzialnosc zbiorowa jest dopuszczalna w stosunku do bydlakow ktorzy ja stosowali.

Data: 2019-03-02 08:56:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 17:43:51 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

Nie produkuj sie chuju bo dales o sobie swiadectwo nasimewajac sie w temacie majacym zwiazek z ludobojstwem.

Naśmiewałem się z ciebie, nie z ludobójstwa. Sam jestem czysty pod tym
względem.

Ale nie jestem synem sbeka i chce odwetu za to co robili. Odwetu do piatego pokolenia.

A po chuj? Co to konkretnie da ludziom?
Żyjesz w XXI w., masz komputry i internety, a cały czas żyjesz obsesyjnie
wiekiem XX. To może jeszcze chcesz odwetu za sanację - no wtedy to bym się już
musiał zacząć martwić.

Odpowiedzialnosc zbiorowa jest dopuszczalna w stosunku do bydlakow ktorzy ja stosowali.

Ale ja za chuj nie chcę jej egzekwować na moich znajomych. Nic dobrego z tego
nie wyniknie.

Data: 2019-03-02 09:20:59
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Do piatego pokolenia trzeba was zniszczyc. Dobre bedzie to ze przeszlosc zostanie roliczona. Do piatego pokolenia palic zelazem.

Data: 2019-03-02 10:28:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 18:21:01 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Do piatego pokolenia trzeba was zniszczyc. Dobre bedzie to ze przeszlosc zostanie roliczona. Do piatego pokolenia palic zelazem.

Tylko wiesz, ja jestem z rodziny AK-owców. Takich, co w 1956 zostali zrehabilitowani i do ZBoWiD-u się zapisali. I stwierdzili, że nie będą wychowywać
swoich wnuków na antykomuchów na wszelki wypadek.

To gdzie ja ląduję w Twojej hierarchii?

Data: 2019-03-02 10:38:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 19:28:48 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

swoich wnuków na antykomuchów na wszelki wypadek.

PS. Siostra cioteczna mojej babci od strony matki była w AK. Walczyła w Powstaniu Warszawskim. Siedziała w Auschwitz. Po wojnie wyszła za AK-owca,
który wcześniej odsiedział za przynależność.

Jak tylko został zrehabilitowany w 1956, zapisali się do ZBOWiD-u i do PZPR.
W 1981 ku zdziwieniu reszty rodziny poparli Jaruzela, nie cierpieli
solidaruchów.

Są na świecie rzeczy, które się nie śniły nawet filozofom.

Data: 2019-03-02 10:38:13
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Nie chce z toba gadac. Nie wciagaj mnie w rozmowe. Wczesniej okresliem twoje miejsce w szeregu i powinno ci to wystarczyc.

Data: 2019-03-02 10:39:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 19:38:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nie chce z toba gadac. Nie wciagaj mnie w rozmowe. Wczesniej okresliem twoje miejsce w szeregu i powinno ci to wystarczyc.

Przecież się w takiej rodzinie nie urodziłem. A z kim się kumpluję, to gówno ci
do tego.

Data: 2019-03-02 11:00:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 19:39:55 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Przecież się w takiej rodzinie nie urodziłem. A z kim się kumpluję, to gówno ci

PS.
https://marucha.wordpress.com/2015/03/12/wykleci-w-pzpr-i-zbowid/

Data: 2019-03-02 13:45:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 19:38:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nie chce z toba gadac. Nie wciagaj mnie w rozmowe. Wczesniej okresliem twoje miejsce w szeregu i powinno ci to wystarczyc.

Nie jestem z resortu, ale nikt w mojej rodzinie nie miał nic przeciwko temu,
żebym się kumplował z potomkami resortu już po '89 i ci ludzie zawsze byli
wobec mnie bezinteresowni. Więcej mi pomogli jako profesorowie i koledzy studenci
w mojej edukacji humanistycznej niż ludzie spoza. O niektórych wiedziałem, że
są, a o innych dowiedziałem się później. Wiesz co? W pierwszych latach moich
studiów byłem w ZSyP-ie, przepijałem pożyczkę moskiewską, głosowałem na Kwacha
i się nie wstydzę, chociaż szybko z tego wyrosłem. Kto nie był za młodu
socjalistą, ten będzie na starość łajdakiem.

Data: 2019-03-03 00:28:27
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 02.03.2019 o 22:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie jestem z resortu, ale nikt w mojej rodzinie nie miał nic przeciwko temu,
żebym się kumplował z potomkami resortu już po '89 i ci ludzie zawsze byli
wobec mnie bezinteresowni.

wiadomo dlaczego teraz kupa ma wobec nich dług wdzięczności, ale jak się ma wujka hr. kapusia Dzieduszyckiego to nie dziwi nic:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-02 16:14:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu niedziela, 3 marca 2019 00:28:29 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

wiadomo dlaczego teraz kupa ma wobec nich dług wdzięczności, ale jak się ma wujka hr. kapusia Dzieduszyckiego to nie dziwi nic:))))))))

To nie był mój wujek, ale jeden z wujków mojej Babci. Dziesiąta woda po kisielu. Poza tym nikt z rodziny o tym długo nie wiedział, dopiero na kilka lat przed śmiercią się wydało. Teraz rozumiesz, jakim rakiem jest Zenek. Chce
ubrzydzać życie ludziom za odległą przeszłość, której często nie znają i to ma
gówno wspólnego z jakąkolwiek sprawiedliwością, a raczej jest bardzo podłą
odmianą socjocybernetyki z domieszką nauk markiza de Sade.

Data: 2019-03-02 16:22:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu niedziela, 3 marca 2019 01:14:46 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
gówno wspólnego z jakąkolwiek sprawiedliwością, a raczej jest bardzo podłą
odmianą socjocybernetyki z domieszką nauk markiza de Sade.

PS. Jeśli będą jakieś skutki społeczne, to życzę mu, żeby znaleziono kogoś
z jego rodziny w tym "almanachu gotajskim". W takim Radomiu robią z tego
poważną aferę, u nas na "Ziemiach Odzyskanych" olewają takie rzeczy grubym
sikiem i tym razem też oleją.

Data: 2019-03-03 02:38:54
Autor: andal
Juz slysze ten wrzask

Krzewicki napisał:
> [...]

z tego poważną aferę, u nas na "Ziemiach Odzyskanych" olewają takie
rzeczy grubym sikiem i tym razem też oleją.

tfu

Data: 2019-03-02 16:45:10
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Boisz sie czegos inaczej bys nie gardlowal po co komu to potrzebne. Odlegla przeszlosc to sredniowiecze. Jesli sprawcy zbrodni komunistycznych jeszcze zyja to znaczy ze jest to terazniejszosc. Poza tym zbrodnie komunistyczne u nas sie nie przedawniaja. Zyjacy beda w komfortowej sytuacji. Beda mogli miec adwokata, nie beda torturowani, nikt ich nie zabije w czasie przesluchan, nie dostana KS. Rodziny tych co zdechli beda mogly wystepowac do sadow o stwierdzenie bledu bo dziadek w bibiotece sb pracowal. Naleje sie wody do dup rodzinom bandytow. I tak ma byc bo tamci z premedytacja niszczyli rodziny tych ktorych zamordowali.

Data: 2019-03-02 20:24:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu niedziela, 3 marca 2019 01:45:11 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Boisz sie czegos inaczej bys nie gardlowal po co komu to potrzebne. Odlegla przeszlosc to sredniowiecze. Jesli sprawcy zbrodni komunistycznych jeszcze zyja to znaczy ze jest to terazniejszosc. Poza tym zbrodnie komunistyczne u nas się nie przedawniaja. Zyjacy beda w komfortowej sytuacji. Beda mogli miec adwokata, nie beda torturowani, nikt ich nie zabije w czasie
[...]

Wiesz co, zaciekawiłeś mnie.

Jeszcze raz na wszelki wypadek szukałem w Archiwach IPN tam gdzie miałem jakieś
wątpliwości i szukanej przeze mnie osoby nie znalazłem. I się zadziwiłem.
Noż kurwa jak to jest, że pewien człowiek-legenda, potomek Sejmu
Czteroletniego, były działacz robotniczy thälmannowskiego podziemia
współpracującego z Czerwoną Orkiestrą, jeden z pierwszych kilkuset repatriantów
na Ziemie Odzyskane, red. nacz. legnickiej mutacji "Pioniera" i dyr. tamtejszej
księgarni Czytelnika, następnie pracownik obsługi Kongresu Intelektualistów
w Obronie Pokoju, znajomy osobisty Borejszy seniora, Arkadego Fiedlera
i Bolesława Drobnera, który w wieku 40 lat ukończył bez żadnej taryfy ulgowej
Akademię Ekonomiczną, a w latach 60-tych był pierwszym dyrektorem słynnego
"Baru Barbara", dobry osobisty znajomy omawianego wyżej hr. Tunia... był czysty
jak łza?

I to nie tylko w IPN. W ogóle brak go w jakimkolwiek opracowaniu dot. historii
Wrocławia. Kamień w wodę. Najmniejszego śladu tego nazwiska, za wyjątkiem
jakiejś listy nekrologów publikowanej obecnie w necie na Zachodzie. Dlaczego
znany działacz publiczny pierwszych lat kolonizacji Ziem Odzyskanych jest
orwellowską "nie-osobą".

Czyżby dlatego, że wypisał się z Partii we wczesnych latach stalinowskich,
gdzieś tak ok. 1950 roku? Kto w ogóle wypisuje się z partii i zwalnia ze
stanowisk w czasach, gdy można za to doprawdy solidnie beknąć? Kolejna zagadka.

Pamiętam, że przez cały okres komuchy codziennie pojawiała się w domu na stole
prenumerowana w Empiku gazeta l'Humanité. To było dziwne, bo nikt nie należał
do partii, a narzeczonego (rozwiedzionej z Ojcem) mojej Mamy zamordowali
nieznani sprawcy, podobno z motywów rabunkowych. Narzeczony ten był bardzo mile
widziany, ponieważ był działaczem podziemnej NSZZ "Solidarność" i znajomym
jednego z kuzynów mamy - też działacza "S" na kolei, który zginął z rąk
"seryjnego" już za III RP, more bohemico, więc uznano, że to wypadek. Często
gościł u nas wrocławski "styropian", dodam, że na zakrapianych imprezach.
Mam dalszych krewnych w Platformie i w PiS-ie. Powinienem żyć w Czeciej jak
król z moim pochodzeniem i wykształceniem, a jestem biedny jak mysz kościelna.

Data: 2019-03-03 02:40:47
Autor: andal
Juz slysze ten wrzask
On Sat, 02 Mar 2019 16:45:10 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

[...]

nie ma sie co dziwic folksdojczowi

Data: 2019-03-03 11:30:17
Autor: Pisiorowy Escobar
Juz slysze ten wrzask
andal <andal@andal.org> napisał(-a):

> [...]

> dziadek w bibiotece sb pracowal. Naleje sie wody do dup rodzinom
> bandytow. I tak ma byc bo tamci z premedytacja niszczyli rodziny tych

o przepraszam, folksdojcze sprzedawały się za grosze jak zenek
wniosek taki że wyborcy pisuaru to mentalnie właśnie tacy folksdojcze i
zagorzali komuniści

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-03 07:40:04
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 03.03.2019 o 01:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
wiadomo dlaczego teraz kupa ma wobec nich dług wdzięczności, ale jak się
ma wujka hr. kapusia Dzieduszyckiego to nie dziwi nic:))))))))

To nie był mój wujek, ale jeden z wujków mojej Babci.

ano kupa, czyli wujek:)))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-03 00:29:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu niedziela, 3 marca 2019 07:40:06 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> To nie był mój wujek, ale jeden z wujków mojej Babci.

ano kupa, czyli wujek:)))))))))))))))))

Przyszywany. Mąż wnuczki jej prababci od strony matki albo coś takiego.
Nikt z bliższej rodziny nie figuruje w aktach, nawet ci, co mieli wątpliwe
epizody inne niż agenturalno-donosowe (jak np. praca we wczesnych PRL-owskich
mendiach czy uwłaszczanie się na majątku Ziem odzyskanych, handlu metalami
kolorowymi, ciuchami etc.). Lista IPN-u to jest almanach gotajski, opisujący
arystokrację komuny, a nie jej czerwoną i "białą" burżuazję, która nigdy tam
nie wejdzie. Czyli wszelkiego rodzaju inspektorów handlowych, cinkciarzy,
biurwy, pismaków, spekulantów czarnorynkowych, ajentów knajp, lokajów,
fryzjerów, szabesgojów, niańki i inne tego typu towarzystwo kl. średniej, które nie podpisywało żadnego papierka, no może czasem w porywach na krótko było
w partii, wyłącznie w czasach, kiedy to bywało społecznie modne. Cichych
(włącznie z bijącym sercem aktywu) w mojej rodzinie zatem akurat nie było, co najwyżej trochę gęgaczy i w/w tzw. przez Szpotańskiego "białych gnid".
Jak inaczej wytłumaczyć, że służby nie prowadziły na nikogo z nas akt?
A szukałem pilnie, po to, żeby mieć okazję bronić ewentualnych podejrzanych
przed zarzutami (z lat 80-tych ub. w. pamiętam te osoby jako antykomuchów).

Data: 2019-03-03 08:16:58
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Co sie wpierdalasz z jakimis osobistymi sprawami do tego tematu i ciagle mylisz i go przekierowujesz na slepy tor. To jest temat o kilkudziesieciu moze kilkuset sedziech, prokuratorach, adwokatach ktorzy brali udzial w zbrodniach sadowych jakie na poczatku prlu byly. Do nich nalezy doliczyc tych co torturowali oskarzonych. Wyglada na to ze ktos z twojej bliskiej rodziny bral w tym udzial bo w kazdym innym przypadku bys nie staral sie wyciszyc tematu wstawiajac jakies duperelne informacje. Ma powstac lista w ktorej beda wymienieni z nazwisk i zaslug jakie mieli w mordowaniu dla prlu. W tej chwili ich nazwiska sa dostepne. Ale zrobione jest to tak ze trudno dotrzec do informacji. A to ma byc lista w ktorej beda zidentyfikowani i ilu zamordowali w zbrodniach sadowych. Ilu zakatowali na przesluchaniach. Prosty czytelny dla kazdego dokument.

Data: 2019-03-03 08:28:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu niedziela, 3 marca 2019 17:16:59 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

Wyglada na to ze ktos z twojej bliskiej rodziny bral w tym udzial bo w kazdym innym przypadku bys nie staral sie wyciszyc tematu wstawiajac jakies duperelne informacje.

Nie z rodziny. Ale ktoś wysoko postawiony ze znajomych rodziny z pracy, który
sporo rzeczy pozałatwiał. Giri, dług wdzięczności.

Data: 2019-03-03 08:49:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu niedziela, 3 marca 2019 17:28:11 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Nie z rodziny. Ale ktoś wysoko postawiony ze znajomych rodziny z pracy, który
sporo rzeczy pozałatwiał. Giri, dług wdzięczności.

PS. Szczerze mówiąc, to ja nie mam nic przeciwko, żeby poujawniali. Ale nie
ludzi którzy stanowią tzw. dojścia.

Data: 2019-03-03 09:03:13
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Czy baranie nie rozumiesz ze to nie jest temat o twojej rodzinie, pod warunkiem ze nikt z niej nie bral udzialu w zbrodniach sadowych. Zabronic ci pisania nie moge i sie tutaj nie da. To jest temat o ludziach gorszych od Trynkiewicza. Lista bandytow mordujacych pod czerwona flaga musi powstac i musi byc dostepna dla wszystkich. Gdybym mial mozliwosc to umieszczal bym na budynkach w ktorych przebywali tabliczki z ich nazwiskami i z informacjami co zrobili. Zeby sasiedzi dowiedzieli sie z kim przez sciane mieszkali. Zeby ich wnuki dowiedzialy sie za jakie pokrwawione pieniadze dziadek kupowal im cukierki. W tej chwili mozna znalezc informacje o tamtych bandytach. Ale trzeba szukac. Wiedza o nich ma byc dostepna tak jak dostepne sa godziny odjazdow tramwajow z przystanku.

Data: 2019-03-03 02:36:40
Autor: andal
Juz slysze ten wrzask

napisał:
[...]

ciekawe

już po '89 i ci ludzie zawsze
byli wobec mnie bezinteresowni. Więcej mi pomogli jako profesorowie i
koledzy studenci w mojej edukacji humanistycznej niż ludzie spoza.

narybek zawsze potrzebny

O niektórych wiedziałem, że są, a o innych dowiedziałem się później. Wiesz
co? W pierwszych latach moich studiów byłem w ZSyP-ie, >

po powyzszym zrozumiale

przepijałem
pożyczkę moskiewską, głosowałem na Kwacha i się nie wstydzę, chociaż
szybko z tego wyrosłem.

zabraklo wsparcia?

>Kto nie był za młodu socjalistą, ten będzie na
starość łajdakiem.

kto byl, szmata zostanie naa cale zycie

Data: 2019-03-03 08:21:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu niedziela, 3 marca 2019 03:36:44 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

> koledzy studenci w mojej edukacji humanistycznej niż ludzie spoza. narybek zawsze potrzebny

Cisi załatwili po '56 rehabilitacje całej rodzinie, przynależność do ZBoWiD-u,
niektórych nawet do PZPR, mieszkania. Nie za żadne donosy, ale za dobrą
szynkę, kiełbasę i bimber z farmy rodziców Babci, jaką dostali za odszkodowanie
za majątek zabużański. Co nie zmienia faktu, że przed amnestiami i rehabilitacją niejeden z mojej
familii był w lesie.

Po '89 majątek rodziny zżarła inflacja Balcerowicza. Nawet dolary straciły siłę nabywczą.

Data: 2019-03-03 16:56:48
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 17:56:59 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Naśmiewałem się z ciebie, nie z ludobójstwa. Sam jestem czysty pod tym

tak jak 99% z nas. doprawdy żadna chwała.

> Ale nie jestem synem sbeka i chce odwetu za to co robili. Odwetu do piatego > pokolenia.

Zenek, tak nie można. naprawdę nie wiem co Ci, czy Twojej rodzinie zrobili,
ale tak to nie działa; choćbyś nawet tu tylko pisał po to, by pisać.

[...]

nikt żadnego odwetu  nie chce. ale nie może być tak, że o chwalebne wzmianki
w historycznych źródłach będą o tych, którzy np. oprawcami byli.
to chyba dla każdego zrozumiałe.

> Odpowiedzialnosc zbiorowa jest dopuszczalna w stosunku do bydlakow ktorzy > ja stosowali. Ale ja za chuj nie chcę jej egzekwować na moich znajomych. Nic dobrego z tego
nie wyniknie.

"pozazdrościć" Ci tylko takich znajomych; może nawet dadzą wspaniałomyślnie
łapkę tym, dla których paznokcie wyrywali.

aha, nie dadzą... naprawdę tak bardzo mi smutnie, że ich ofiary nie żyją...
jednocześnie jestem bardzo ukontentowany tym, że nazwiska morderców
na ulicach Warszawy wiszą, jako pochodnie rozświetlające, że świniom wszystko można.
i tak jest Jakubie, że wszystko można, ale tylko do czasu;
zarówno tu, na tej Ziemi, jaki i tam, w tamtym Niebie.

Data: 2019-03-02 21:29:09
Autor: Pisiorowy Escobar
Juz slysze ten wrzask
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie produkuj sie chuju

uu, polskie raczysko zawyło ukłute

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-02 08:45:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 17:20:17 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

posługiwać się umysłem, emocje gniewu są rakiem i kieruje się nimi bydło.

PS. kurwa odezwij się Zenuś, bo to jest dla mnie kapitalna kwestia, że się
nie chcę przestać kumplować z moimi starymi kumplami, nawet jak coś na nich
wyjdzie.

Data: 2019-03-02 21:28:40
Autor: Pisiorowy Escobar
Juz slysze ten wrzask
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał(-a):

Dla mnie jest jasne, że trzeba
posługiwać się umysłem, emocje gniewu są rakiem i kieruje się nimi bydło.

i dlatego zenuś kieruje tym się kieruje

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-02 12:28:08
Autor: Pisiorowy Escobar
Juz slysze ten wrzask
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Niedlugo zostana ujawnione nazwiska czerwonych oprawcow, mordercow polskich bohaterow. Wszystkich. Ciekawych rzaczy wnuki o dziadkach sie dowiedza.

a jednak dane rodziny towarzysza Piotrowicza zostaną ujawnione ?
zenuś ale ty jesteś tania szmata to co tak się spinasz ?
aniś bohater, aniś potomek  bohaterów, najwyżej jakichś folksdojczów bo taką
samą masz mentalność

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy