Juz slysze ten wrzask

Data: 2019-03-01 20:26:57
Autor: A. Filip
Juz slysze ten wrzask
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Niedlugo zostana ujawnione nazwiska czerwonych oprawcow, mordercow
polskich bohaterow. Wszystkich. Ciekawych rzaczy wnuki o dziadkach sie
dowiedza.

A ktoś je trzymał utajnione?  Wiec co najwyżej zostaną "szeroko rozgłoszone"
a Gazeta Wyborcza napisze przy okazji wiele o antysemityzmie tych co nie
mają sklerozy.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-01 12:03:37
Autor: Bruno Brunowski
Juz slysze ten wrzask
W dniu piątek, 1 marca 2019 20:26:59 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

a Gazeta Wyborcza napisze przy okazji wiele o antysemityzmie tych co nie

Drogi debilu, to Gazeta jako pierwsza opublikowała taką listę. Chodzi o tzw. raport komisji Mazura udostępniony  22 stycznia 1999r.

Obecnie te rzekomo tajne informacje można znaleźć na stronach IPN:
https://inwentarz.ipn.gov.pl
https://katalog.bip.ipn.gov.pl/osoby-publiczne/?catalog=3

--
Bruno

Data: 2019-03-01 12:53:08
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Na stronach jakie dales sa wyszukiwarki. Wpisdz Stefan Michnik i napisz tutaj czego sie z tych stron dowiedziales.

Data: 2019-03-02 11:01:25
Autor: Lepudruk
Juz slysze ten wrzask
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Na stronach jakie dales sa wyszukiwarki. Wpisdz Stefan Michnik i napisz
tutaj czego sie z tych stron dowiedziales.

Czy chodzi o tego starego dziadygę co to uciekł do Szwecji? Powiedzcie
towarzyszu, a co zrobicie ze St.Piotrowiczem, bohaterskim prokuratorem stanu
wojennego?

- Lepudruk -

Data: 2019-03-01 12:24:49
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Nawet jak nie byly tajne to jawne tez nie byly. Resort dobrze pilnowal swoich pracownikow. Pewno wielu z honorami zakopali na Powazkach. Napewno jednego, bo podali jego nazwisko, zakopali w 1995 roku. Powinni jego scierwo i scierwa innych bandytow wykopac bo bezczeszcza historyczny cmentarz. Cos mi sie widzi ze 2019 rok bedzie rokiem przelomowym. Po wygranej pisu czerwony sztandar pod ktorym spotykali sie bandyci zostanie ostatecznie wyprowadzony..

Data: 2019-03-01 13:20:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu piątek, 1 marca 2019 21:24:50 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nawet jak nie byly tajne to jawne tez nie byly.

Te Zenuś, który ty jesteś? Tajniak czy Jawniak?
http://sklep.mamika.pl/740-thickbox_default/podwojny-brelok-tin-tin-tajniak-i-jawniak-plastoy.jpg

Data: 2019-03-01 14:10:03
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Bez wzgledu na to kim jestem ty jestes chujem. Temat ktory ociera sie o ludobojstwo traktujesz jako pole do zartow.

Data: 2019-03-01 18:15:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu piątek, 1 marca 2019 23:10:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Bez wzgledu na to kim jestem ty jestes chujem. Temat ktory ociera sie o ludobojstwo traktujesz jako pole do zartow.

Nie spinaj się. Też byli u mnie w rodzinie tacy co siedzieli za Armię Krajową.
To były czasy, kiedy niepokornych wzywano w Warszawce do budynku na ul..
Cyryla i Metodego. Lud bardzo szybko ukuł powiedzenie: Cyryl to Cyryl, ale
te metody...

Wprawdzie sprawa rtm. Pileckiego i mordu sądowego na nim udowadnia, że ubki
potrafili maltretować przesłuchiwanych znacznie gorzej niż gestapo w Auschwitz,
ale i tak to był pikuś, jak się porówna to z tym, co robili banderowcy podczas
masakry wołyńskiej. Ta już miała charakter ludobójczy bezspornie. Kto za
stalinizmu siedział w mojej rodzinie, ten miał szczęście przeżyć i wrócić po
zwolnieniu do zdrowia, natomiast praprababcia utopiona w studni przez bandę
rezunów ukraińskich była definitywnie martwa.

Więc nie żartuję sobie z ubecji bardziej niż siemrańcy robili to z budynku
na Cyryla i Metodego, natomiast jak najbardziej, z takich gorliwców jak ty Zenuś. Minęło od tych wydarzeń więcej niż pół wieku, wnukowie akowców pożenili
się często-gęsto z wnuczkami ubeków (bo ładne) i teraz takie listy będą
dotyczyć z grubsza prawie każdego Polaka. Każdy jeden Kowalski chce słyszeć
tylko o tej  lepszej części swojej rodziny. Nie bierzesz tego Zenek pod uwagę?

Data: 2019-03-02 12:31:08
Autor: Pisiorowy Escobar
Juz slysze ten wrzask
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał(-a):

 jak ty Zenuś. Minęło od tych wydarzeń więcej niż pół wieku, wnukowie akowców pożenili
się często-gęsto z wnuczkami ubeków

ale zenuś tak jak cały pis musi jakoś przykryć fakt że jest tanią dziwką i dla
kasy sprzeda mamę
dlatego udaje spóźnionego i opóźnionego w rozwoju obrońcę bohaterów

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-03 15:08:56
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu sobota, 2 marca 2019 03:15:39 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

tylko o tej  lepszej części swojej rodziny. Nie bierzesz tego Zenek pod uwagę?

Jakub przestań. Choć raz prawdę powiedz, że lepiej się zabić, niż na tych, co o nas wszystkich walczyli, donosić bezczelnie.
oczywiście nikt nie obwinia tych, którzy torturami, czy nawet ich groźbą,
poprzez samo pokazanie narzędzi, wydawali swoich kolegów na takie same szczypce.

Jednak jak mówię, sprawa jest prosta; zabijam się, by przyjaciele żyć mogli.
To wszystko jest naprawdę proste.

jacek

 jacek

Data: 2019-03-03 15:43:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 00:08:58 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:
> [...]

Jednak jak mówię, sprawa jest prosta; zabijam się, by przyjaciele żyć mogli.

No ale znalazłem w sieci taki przypadek z Warszawy, że kat Polaków ożenił się z poznaną jeszcze przed wojną bojowniczką odznaczoną Virtuti Militari.
To będzie zagwozdka dla Zenka i pokazanie absurdu nierozwiązywalnego.
Nic nie jest napisane, czy mieli dzieci - ale jeśli mieli, to kim one są?
Dziećmi kata czy dziećmi bohaterki - mają być dumne czy się wstydzić? Czy Zenek
podałby im rękę? To są sytuacje "zen" demaskujące sztywne wartości i poglądy.

Data: 2019-03-03 16:10:48
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 00:43:09 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

podałby im rękę? To są sytuacje "zen" demaskujące sztywne wartości i poglądy.

przepraszam Jakubie, ale co to ma do rzeczy? zresztą kiedy ona i przez kogo został jej nadany ten order?
i czy wiedziała o tym, że wychodzi za szubrawcę?

zresztą gdyby nawet, to co do tego mają dzieci?

jednakże gdyby owe dzieci, tak jak np. Michnik Adam, postanowiłyby być zwykłymi narodu zdrajcami, czy mordercami,
jak jego brat, to już by na nie rzutowało niechybnie.

choćby nawet prawnie były nieskazitelnie czyste.

jacek

Data: 2019-03-03 16:19:32
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Oczywiscie jak w sieci znalazles to musi byc to prawda. A tak ogolnie podsumowujac to idzstadwpizdu bo zachowales sie jak bydle. Wyszlo ze pizdziak ma szacunek dla zameczonych wtedy ludzi bo sie nie wpierdala. Na bank jestes pomiot tych co wtedy mordowali bo normalny czlowiek szybciej nad nimi zaplacze niz bedzie sobie podsmiechujki robil.

Data: 2019-03-03 17:03:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 01:19:33 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Nie dociera, że podśmiechujki były z Ciebie, osobno, wyjętego z kontekstu? Ani słowem nie bąknąłem w pierwszym moim poście o pomordowanych. Nawet to mi na myśl nie przyszło, że tak to ktoś może zinterpretować i połączyć.

A żałuję wybiórczo. Płaczę nad AK-owcami (bo swoi) ale nie po tych z NSZ.

Data: 2019-03-03 17:10:37
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 02:03:03 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

A żałuję wybiórczo. Płaczę nad AK-owcami (bo swoi) ale nie po tych z NSZ.

to płacz nad tymi i tymi, którzy się płaszczyć i poddać sowietom nie umieli.

Data: 2019-03-03 17:19:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 02:10:38 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

to płacz nad tymi i tymi, którzy się płaszczyć i poddać sowietom nie umieli.

PS. co ty wiesz Jacku o polskiej racji stanu i jak jeszcze przedwojenne
sanacyjne struktury Głębokiego Państwa w Polsce polecałyby postąpić. Nie po to
budowały one Berezę Kartuską i budowały słusznie. Inni leją krokodyle łzy, ale
są nieszczerzy. Ja zaś nie będę udawał, że gorsze rzeczy mogłyby się dziać od
PRyL-u, o którym każdy w Londynie miał sprawdzone przez historię zdanie, że
prędzej czy później się skończy. I niech mi tu nikt nie wyjeżdża z aferą Bergu
czy czymś w podobie. Piszę to, bo życzę dobrze ludności Polski i jej
dobrobytowi. Zastąpienie czerwonego terroru białym endeckim nic tu Narodowi
nie poprawi.

Data: 2019-03-03 17:47:52
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 02:19:45 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
czy czymś w podobie. Piszę to, bo życzę dobrze ludności Polski i jej
dobrobytowi. Zastąpienie czerwonego terroru białym endeckim nic tu Narodowi

co Ty wiesz Jakubie o dziejach, z serca, także tych, o których piszesz,
jak też tych, o których nie piszesz. naprawdę nie ma tak, że nasz naród istnieje od I WŚ, ale od zamierzchłych czasów.
oczywiście nie tak dawnych, jak Imperium Romanum, czy jak to się zwie,
ani nawet od Anglii, brzmiącej przecież jak Angel, tak samo zauważ,
że jak uzurpatorka Angela, zwykła morderczyni.

można oczywiście sobie nadawać nazwy anielskie, i wszyscy mogą nawet udawać, że "jak jest, tak fest".

tym niemniej to w naszym kraju, żadnym innym na świecie, już kilkaset
lat temu była rozumna i duchowa tolerancja dla wszystkich ludzi i wyznań.

i naprawdę nie jest tak, że będę się spierał, czy Królestwo Brytyjskie jest tak samo, czy może mniej lub więcej piękne.

każdy Naród szanuję i prosić tylko mogę, aby wszystko nie stało się
misz-maszem jakimś, gdzie już nawet w kulturze nie będzie czego szukać.

jacek

Data: 2019-03-03 22:42:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 02:47:53 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:
> [...]

każdy Naród szanuję i prosić tylko mogę, aby wszystko nie stało się
misz-maszem jakimś, gdzie już nawet w kulturze nie będzie czego szukać.

Nie mówię o Anglikach tylko o sferach rządowych II RP, które oczywiście po
emigracji mogły być w części pod wpływem UK ale nie przesadnym.

Chodzi o to, że już przed II wojną światową środowiska narodowo-radykalne
to był dla Głębokiego Państwa polskiego rak, śmierdzący problem.
I już wtedy przy okazji był projekt zmiany hymnu na "umiłowany kraj" i nazwy
Polski na Ludową, oczywiście bez udziału bolszewików.

Podczas wojny z tych środowisk wyłonił się PLAN. Takie postaci AK jak "Zośka",
"Rudy" czy "Alek" miały właśnie stamtąd rodowód - z lewego skrzydła sanatorów.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Ludowa_Akcja_Niepodleg%C5%82o%C5%9Bciowa

Data: 2019-03-04 00:56:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 07:42:48 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

"Rudy" czy "Alek" miały właśnie stamtąd rodowód - z lewego skrzydła sanatorów.

PS. Zmierzam do tego, że polscy, patriotyczni czerwoni zrobiliby to samo, co zrobili w Polsce bolszewicy tylko bez ich udziału. Okoliczność II wojny
światowej spowodowała, że ludzie, którzy byli pod wpływem analogicznych idei
stali się bohaterami i wzorem człowieczeństwa, a nie wykonawcami planowanych
przez władzę czystek. Wyręczyli ich bardziej nadający się do tego ludzie - rola
wolnej woli jednostki jest minimalna w procesie historycznym, a zdrajcy byli
tylko nieświadomymi wykonawcami w ręku oddziaływań i bilansów przyczynowo-
skutkowych, o których ktoś, kto nie nauczył się myśleć strukturalistycznie
o historii, tylko nadal w kategoriach personalistycznych - nie ma zielonego
pojęcia.

Data: 2019-03-04 09:59:28
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 07:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

trza umieć kojarzyć fakty kuba kuba, a nie walić na odlew:))))))

Po ostatecznym skrystalizowaniu się struktury organizacyjnej PLAN-u, na którego czele stanął Komendant - Jerzy Drewnowski ,,Stanisław" i szef Sztabu - początkowo Gustaw Herling-Grudziński,

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gustaw_Herling-Grudzi%C5%84ski

Życiorys
Urodził się 20 maja 1919 w Kielcach[1], w spolonizowanej, ale wyznającej judaizm rodzinie żydowskiej, jako Gecel (vel Gustaw) Herling (vel Grudziński), syn Doroty (Dobrysi) z Bryczkowskich i Jakuba (Joska) Herlinga vel Grudzińskiego[2].

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 01:11:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 09:59:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Urodził się 20 maja 1919 w Kielcach[1], w spolonizowanej, ale wyznającej judaizm rodzinie żydowskiej, jako Gecel (vel Gustaw) Herling (vel Grudziński), syn Doroty (Dobrysi) z Bryczkowskich i Jakuba (Joska) Herlinga vel Grudzińskiego[2].

Na półce stoi u mnie książka "Inny Świat", z osobistą dedykacją pana Gustawa
Herlinga-Grudzińskiego, opisująca rzeczywistość sowieckich łagrów.
Cały czas zmierzam do tego, że opis historii polegający na wskazywaniu roli
jednostek jest raczej niezbyt głęboki. Za parawanem jednostki stoją dopiero
struktury głębokie, dysponent reguł czy też duch czasu, którego jednostka jest
medium, jeżeli nie po prostu marionetką. I to ten duch, czyli zespół
zapętlonych przyczyn decyduje, która jednostka staje się bohaterem, a która
zdrajcą. Ze strukturalistycznego punktu widzenia nie ma poczytalnych jednostek
ludzkich, każda świadomość jest świadomością ułomną czy jak też to hindusi
nazywają "widżnianą".

Data: 2019-03-04 10:15:29
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 10:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

durnia kleisz kuba kuba, czy ty tak naprawdę dureń ? Herling to nie był jakiś zwykły goj, tylko szef twojego PLAN, którym teraz tak straszysz na psp:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 01:21:26
Autor: Bruno Brunowski
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 10:15:51 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

durnia kleisz kuba kuba, czy ty tak naprawdę dureń ? Herling to nie był jakiś zwykły goj, tylko szef twojego PLAN, którym teraz tak straszysz na psp:)))))))

Zacznijmy od tego że Gustaw Herling-Grudziński nie był gojem..

--
Bruno

Data: 2019-03-04 10:58:40
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 10:21, Br Br pisze:
[...]

o to właśnie chodzi, kupa w końcu się kapnął, you made my day kupa:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 03:03:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
> [...]

durnia kleisz kuba kuba, czy ty tak naprawdę dureń ? Herling to nie był jakiś zwykły goj, tylko szef twojego PLAN, którym teraz tak straszysz na psp:)))))))

Wiem, że był narodowości handlowej, ale ogólnie uważam, że założenia PLAN a wcześniej Związku Polskiej Młodzieży Demokratycznej (ZPMD) chociaż musiałyby prowadzić do rozstrzygnięć kontrowersyjnych moralnie - były konieczne i pionierskie, wyprzedzały nawet myśl klasyka dekolonizacji i socjalizmu
niepodległościowego (w fazie kiedy już flirtował z bolszewizmem) Franza Fanona.
Może tym twierdzeniem przypiszę sobie etykietkę nazbola, ale mało mnie to
obchodzi - nacjonalizm starego typu, tradycjonalistyczny jest kulą u nogi
dla dekolonizacji.

I jeszcze lepiej się stało, że dzięki historii PLAN sobie w zasadzie nie
pobrudził tym rąk, wyszedł na bohaterów, a zrobił to kto inny. Co prawda
bolszewicy sknocili to w tym sensie, że spowodowali straty również w lewicy
niekomunistycznej, niepodległościowej. Należy też przy okazji zauważyć,
że Herling dzięki swojej narodowości był możliwie blisko samego Dysponenta
Reguł.

Data: 2019-03-04 03:37:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 12:03:06 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

że Herling dzięki swojej narodowości był możliwie blisko samego Dysponenta

PS. Poza tym wiesz, że ja na tradycjach Karaszewiczowych-Tokarzewskich
i podobnych się wychowałem, gadaliśmy o tym kiedyś. A to, że formalnie nigdzie nie przynależę, to z tym niewiele ma wspólnego. Kielnie i fartuszki to
przeżytek dla snobów.

Data: 2019-03-04 05:34:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 14:07:34 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 04.03.2019 o 12:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> że Herling dzięki swojej narodowości był możliwie blisko samego Dysponenta

oj kuba kuba, kiedy ty z tej lewizny wyrośniesz ?:))))))))))

Gospodarczo akurat wyrosłem. Ale mam dług w postaci kapitału kulturowego.
Jestem w tej chwili tym, co można określić jako neocon w wydaniu polskim.

Data: 2019-03-04 16:47:57
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 14:34, Jakub A. Krzewicki pisze:

oj kuba kuba, kiedy ty z tej lewizny wyrośniesz ?:))))))))))

Gospodarczo akurat wyrosłem. Ale mam dług w postaci kapitału kulturowego.
Jestem w tej chwili tym, co można określić jako neocon w wydaniu polskim.

neocon po polsku to obecnie Morawiecki jr., który również ma "kapitał" kulturowy PRL:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 13:25:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 16:48:01 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Jestem w tej chwili tym, co można określić jako neocon w wydaniu polskim.
> neocon po polsku to obecnie Morawiecki jr., który również ma "kapitał" kulturowy PRL:)

Aha, i jeszcze Zenek nie rozumie, że wykluczając pociotków resortu (nie dla
wszystkich już dziś starczy koryta) rozwali mi kadry tanich pudeł
rezonansowych, które w zamian za odpuszczenie pochodzenia etc. gotowe są na
wszystko. Nie będzie mnie stać na moją ulubioną zabawę - chałturzenie przy
kulturze, modzie, obyczajach etc. bo przy środkach zostanie sama konserwa.
Dlatego tak alergicznie reaguję na każdą zmianę która mogłaby zredukować mi
obsługiwane żerowisko. To głównie byli resortowcy zainteresowani są zmianą
religii, ezoteryką, towarami egzotycznymi, kontaktami z Bliskim i Dalekim
Wschodem, sztukami walki, multikulti od czasu kiedy inwigilowali
i infiltrowali te środowiska. Nie mówię, że wyłącznie, ale jakaś połowa
odpadnie przy ich oczyszczeniu. Druga połowa to rodziny byłych Dwójkarzy,
Ochrany, Kempeitai etc. którzy by nawet miło widzieli taką czystkę. Tyle że
jest to z mojego punktu widzenia strata komercyjna.

Data: 2019-03-04 22:48:55
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 22:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
Aha, i jeszcze Zenek nie rozumie, że wykluczając pociotków resortu (nie dla
wszystkich już dziś starczy koryta)

bez przesady kuba, koryta zawsze starczy dla wszystkich, tylko ty chcesz mieć ekstra profity, a to już zła droga, bo kosztem innych:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 14:52:50
Autor: Zenek Kapelinder
Juz slysze ten wrzask
Widze U2 ze mitoman i wariat znalazl sluchacza.

Data: 2019-03-05 00:14:05
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
mitoman i wariat znalazl sluchacza

raczej czytacza, ja tam kubę lubię, choć rzeczywiście ma nieciekawych znajomków:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 16:18:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 22:49:00 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bez przesady kuba, koryta zawsze starczy dla wszystkich, tylko ty chcesz mieć ekstra profity, a to już zła droga, bo kosztem innych:)

Mówię jednak nie oczyszczeniu polskiego lobby dalekowschodniego z frydmanowców.
Może to i szpicle, ale generują największą komercję w tym sektorze.

Data: 2019-03-04 05:43:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 14:34:40 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Gospodarczo akurat wyrosłem. Ale mam dług w postaci kapitału kulturowego.
Jestem w tej chwili tym, co można określić jako neocon w wydaniu polskim.

PS. Pamiętasz tę metodę z kawału o rabinie i kozie?

Data: 2019-03-04 03:09:46
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 02:47, jsen@op.pl pisze:
tym niemniej to w naszym kraju, żadnym innym na świecie, już kilkaset
lat temu była rozumna i duchowa tolerancja dla wszystkich ludzi i wyznań.

ano, tyle że XX wiek to był wiek szalonego rozwoju i niestety ucisku, dla Polski w sumie był to udany wiek, bo odzyskała wolność:)

i naprawdę nie jest tak, że będę się spierał, czy Królestwo Brytyjskie
jest tak samo, czy może mniej lub więcej piękne.

UK jest po prostu inne, z racji swojego wyspiarskiego położenia i niezliczonych kolonii:)
--
George Orwell :

Data: 2019-03-03 18:29:42
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 03:09:49 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ano, tyle że XX wiek to był wiek szalonego rozwoju i niestety ucisku, dla Polski w sumie był to udany wiek, bo odzyskała wolność:)

taaak, w końcówce. a nawet dopiero w 21 stuleciu, jako taką na samym początku.

> i naprawdę nie jest tak, że będę się spierał, czy Królestwo Brytyjskie
> jest tak samo, czy może mniej lub więcej piękne.

UK jest po prostu inne, z racji swojego wyspiarskiego położenia i niezliczonych kolonii:

UK jest prawie takie samo jak Polska, i nawet ich gibraltarka zdrada jest zrozumiała.

szkoda, że tak musieliście postąpić i dobrze wiecie,
że już nigdy, choćby nie wiem co.

"Jeśli wolność oznacza cokolwiek, oznacza to prawo do opowiadania ludziom tego, co nie chcą usłyszeć"

jacek

Data: 2019-03-03 22:18:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 03:29:43 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

taaak, w końcówce. a nawet dopiero w 21 stuleciu, jako taką na samym początku.

A rok 1918 to chuj? Dwudziestolecia nie liczysz?

Data: 2019-03-04 09:53:33
Autor: u2
Juz slysze ten wrzask
W dniu 04.03.2019 o 03:29, jsen@op.pl pisze:
UK jest prawie takie samo jak Polska, i nawet ich gibraltarka zdrada
jest zrozumiała.

zdradzili kogo ? Kim Philby działał na korzyść Stalina, prawdopodobnie zainscenizował katastrofę, ale Anglicy kapnęli się dużo później o co chodzi z "5 z Cambridge", wtedy Philby z kumplami dał nogę do Stalina, ale życie u Stalina nie przypadło mu do gustu, prawdopodobnie nie miał whisky, tylko zwykłą wódkę, aby się upijać:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-03 23:21:29
Autor: andal
Juz slysze ten wrzask

napisał:
> [...]

Jednak jak mówię, sprawa jest prosta; zabijam się, by przyjaciele żyć
mogli. To wszystko jest naprawdę proste.

pierdolisz jak potluczony jehowita

Data: 2019-03-03 15:37:29
Autor: jsen
Juz slysze ten wrzask
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 00:21:32 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

> groźbą, poprzez samo pokazanie narzędzi, wydawali swoich kolegów na
> takie same szczypce.
> mogli. To wszystko jest naprawdę proste.

w jakim sensie mam twe chamstwo rozpatrywać?

Data: 2019-03-02 12:29:19
Autor: Pisiorowy Escobar
Juz slysze ten wrzask
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

zenuś, sądzę że twoja rodzinka jest najbardziej zagrożona
masz geny hieny i sprzedawczyka za kasę więc martw się

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]