Już widzę te nagłówki

Data: 2011-06-05 19:17:15
Autor: Piotrek
Już widzę te nagłówki
"Sensacja!", "Polska pokonuje światową potęgę piłkarską", "Historyczne zwycięstwo nad Argentyną!", tylko nigdzie, nawet drobnym drukiem, nie napisze się, że mecz odbył się przeciwko czwartemu składowi Argentyny, będącemu na poziomie mniej więcej takich potęg piłkarskich jak Wyspy Owcze i my. Teraz już na bank "jedziemy na Euro 2012 po złoto" skoro już rok przed turniejem jesteśmy lepsi od piątej drużyny rankingu FIFA. Szkoda tylko, że nigdzie nie wspomni się ani słowem, że z rzeczywistą reprezentacją Argentyny dzisiejsza drużyna nie ma nic wspólnego. Po co organizuje się tego typu mecze? Żeby próbować ogłupiać zupełnie niezorientowanych i wciskać im, że rzeczywiście "pokonaliśmy Argentynę"? Nie lepiej było urządzić mecz przeciwko wspomnianym już Wyspom Owczym, które grałyby porównywalnie do tej "Argentyny"? Byłoby i taniej (bo pewnie ściągnięcie nawet czwartego składu Argentyny było o wiele droższe od ściągnięcia pierwszego składu Wysp Owczych), a przy tym wynik nie raziłby sztucznością. Byłoby wiadomo z kim graliśmy, a tak można laikom wmawiać jakąś "cudowną przemianę" reprezentacji, znów nadmuchiwać balon, po raz kolejny głosić debilną propagandę sukcesu i zapowiadać, że na Euro "jedziemy po złoto" (z tego co pamiętam Engel i Beenhakker też jeździli na mistrzostwa po pierwsze miejsce i innego nie brali pod uwagę).

Swoją drogą, Franek zamierza jeszcze zorganizować do przyszłego roku jakiś poważny mecz, który odzwierciedlałby realny poziom gry na Euro 2012 czy już do końca kadencji chce sobie robić jaja? Z tego co pamiętam, za jego szefowania były tylko dwa poważne mecze - z Hiszpanią i Kamerunem, wiadomo jakimi wynikami się skończyły.

Data: 2011-06-05 19:27:20
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Już widzę te nagłówki
Pewna osoba, czyli Piotrek
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

"Sensacja!", "Polska pokonuje światową potęgę

(ciach pierdoły)

Nie bierz tego za bardzo do siebie: dupczysz...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-06-05 10:49:52
Autor: ligwan
Już widzę te nagłówki
On 5 Cze, 19:27, "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <use...@kihltd.eu>
wrote:
Pewna osoba, czyli Piotrek
o wiadczy a nam oto tak, jak wida poni ej:

> &quot;Sensacja!&quot;, &quot;Polska pokonuje wiatow pot g

(ciach pierdo y)

Nie bierz tego za bardzo do siebie: dupczysz...

Słońce go za bardzo przyjarało..

Data: 2011-06-05 20:06:01
Autor: RedLite
Już widzę te nagłówki
W dniu 2011-06-05 19:17, Piotrek pisze:
Polska pokonuje światową potęgę piłkarską. Historyczne
zwycięstwo nad Argentyną!

A ja nie widzę. Jak znajdziesz to rzuć sznurkiem.

--

*RedLite*

Data: 2011-06-05 19:50:49
Autor: tomus_king
Już widzę te nagłówki
RedLite <escribir@Berdichev.ua> napisał(a):
W dniu 2011-06-05 19:17, Piotrek pisze:
> Polska pokonuje światową potęgę piłkarską. Historyczne
> zwycięstwo nad Argentyną!

A ja nie widzę. Jak znajdziesz to rzuć sznurkiem.

Ee już przed meczem pisali że gramy z "4" kadrą Argentyny.

Ale spokojnie :) Przynajmniej punkty do rankingu wpadną jakbyśmy pokonali tą 1
jedenastkę Albicelestes. --

Data: 2011-06-05 20:26:45
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Już widzę te nagłówki
Pewna osoba, czyli RedLite
[...]

Nie będę tworzył nowego wątku...

Po raz kolejny telewizja pokazała gdzie ma piłkę.
Po zakończeniu meczu pokazywano bramki;
po pierwszej przerwali,
bo przecież trzeba pokazać debilny tramwaj numer 1 i reklamy.
Jakim trzeba być ogranicznikiem żeby tak robić...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-06-05 21:10:23
Autor: ZielonyEden.pl
Już widzę te nagłówki
W dniu 2011-06-05 20:26, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

[...]

jaki mecz taka transmisja... bojkot był :D

Data: 2011-06-07 11:17:10
Autor: UV0
Już widzę te nagłówki
i już wykupione pełne trybuny na mecz z Francją całe 30 tysięcy !

Na pierwszym dzieki znizce cicho nie bylo , a nawet pojawila sie oznaka dopingu,
zagluszajaca krzyki "lawki" --

Już widzę te nagłówki