Już widzę te nagłówki

Data: 2011-06-05 20:06:01
Autor: RedLite
Już widzę te nagłówki
W dniu 2011-06-05 19:17, Piotrek pisze:
Polska pokonuje światową potęgę piłkarską. Historyczne
zwycięstwo nad Argentyną!

A ja nie widzę. Jak znajdziesz to rzuć sznurkiem.

--

*RedLite*

Data: 2011-06-05 19:50:49
Autor: tomus_king
Już widzę te nagłówki
RedLite <escribir@Berdichev.ua> napisał(a):
W dniu 2011-06-05 19:17, Piotrek pisze:
> Polska pokonuje światową potęgę piłkarską. Historyczne
> zwycięstwo nad Argentyną!

A ja nie widzę. Jak znajdziesz to rzuć sznurkiem.

Ee już przed meczem pisali że gramy z "4" kadrą Argentyny.

Ale spokojnie :) Przynajmniej punkty do rankingu wpadną jakbyśmy pokonali tą 1
jedenastkę Albicelestes. --

Data: 2011-06-05 20:26:45
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Już widzę te nagłówki
Pewna osoba, czyli RedLite
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

W dniu 2011-06-05 19:17, Piotrek pisze:
Polska pokonuje światową potęgę piłkarską. Historyczne
zwycięstwo nad Argentyną!

A ja nie widzę. Jak znajdziesz to rzuć sznurkiem.

Nie będę tworzył nowego wątku...

Po raz kolejny telewizja pokazała gdzie ma piłkę.
Po zakończeniu meczu pokazywano bramki;
po pierwszej przerwali,
bo przecież trzeba pokazać debilny tramwaj numer 1 i reklamy.
Jakim trzeba być ogranicznikiem żeby tak robić...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-06-05 21:10:23
Autor: ZielonyEden.pl
Już widzę te nagłówki
W dniu 2011-06-05 20:26, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

[...]

jaki mecz taka transmisja... bojkot był :D

Już widzę te nagłówki