Juz wiem czemu mam w du... znaki

Data: 2009-09-07 13:17:05
Autor: arek
Juz wiem czemu mam w du... znaki
On 7 Wrz, 21:01, "moje_przedmioty" <moje_przedmi...@interia.pl> wrote:
Mam je gdzieś te o prędkości i te inne

Miej tam co sobie chcesz ;)

Z moich obserwacji - im lepsza nawierzchnia,
tym wiecej krzyzy na poboczach.

Data: 2009-09-07 21:13:30
Autor: masti
Juz wiem czemu mam w du... znaki
Dnia pięknego Mon, 07 Sep 2009 13:17:05 -0700, osobnik zwany arek
wystukał:

znaczy więcej debili co je stawiają?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-07 22:20:05
Autor: Pepek
Juz wiem czemu mam w du... znaki
arek pisze:
[...]

prawda :
droga nr 14, wylotówka z Łodzi na Łowicz była paskudnie nierówna i dziurawa.
Poremontowali, poprawili i jeszcze zanim wymalowali linie pojawiły się kilkunastometrowe, liczne ślady hamowania.
to samo na niby-autostradzie - jeszcze przed otwarciem odcinka chyba dwóch motocyklistów "poszło do piachu"

--
Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazków-

Data: 2009-09-08 08:59:27
Autor: ..Aldi..
Juz wiem czemu mam w du... znaki
jak kto głupi i nie dba o swoje bezpieczeństwo,
to co poradzisz...

jeśli ktoś będzie chciał przejechać się 250 km/h
to się przejedzie, a jak się to skończy - różnie bywa

Data: 2009-09-10 08:43:31
Autor: MichałG
Juz wiem czemu mam w du... znaki
Pepek pisze:
arek pisze:
[...]

kiedyś ci pseudoodważni zbierali medale na wojnie. Teraz ich zbieraja ... ;(

Pozdrawiam
Michał

Juz wiem czemu mam w du... znaki