Już wiem dlaczego kierowcy Mercedesów nie używają kierunkowskazów! :P

Data: 2009-03-16 21:40:28
Autor: Bialy
 Mlody napisal(a):

| Wiele razy pojawiało się na grupie stwierdzenie że głownie kierowcy
| Mercedesów, BMW i Audi nie używają kierunkowskazów.

<ciach>

Powód jest bardzo prosty - dla niektórych włączenie kierunkowskazu jest czynnością zbyt skomplikowaną. Nie mają aż na tyle podzielnej uwagi, aby jedną ręką trzymać kierownicę, a jednocześnie kontrolować drugą w taki sposób, żeby płynnie i szybko wykonać dłonią ruch w górę lub w dół, odrywając ją na chwilę od 'kółka' ;)

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Już wiem dlaczego kierowcy Mercedesów nie używają kierunkowskazów! :P