Już wiem jak jest z Citi Alerts

Data: 2018-02-08 13:07:46
Autor: Piotr Gałka
Już wiem jak jest z Citi Alerts
Z dotychczasowej lektury grupy to nie wynikało więc może się komuś przyda.

Miałem tylko KK (Simplicity) i miałem Citi Alerts Premium za free.
Przy okazji zakładania konta uzyskałem info, że z klucza włączona jest płatna usługa Citi Alerts i jak nie chcę płacić to powinienem ją wyłączyć.

Spróbowałem wyłączyć, ale nie widziałem możliwości jej wyłączenia dla konta z pozostawieniem włączonej dla KK więc zapytałem na poczcie wewnętrznej jak to zrobić.

Info jest taka, że jak wskazanym do obciążenia za Citi Alerts rachunkiem jest KK to Citi Alerts Premium zarówno dla karty jak i dla konta są darmowe (mimo, że w TPiO dla konta wygląda inaczej).

To jest na razie info teoretyczna. Zweryfikowanie zajmie jakiś czas.
P.G.

Już wiem jak jest z Citi Alerts