Już wiem kto dobijał tych, którzy cudem przeżyli.

Data: 2010-05-02 15:01:35
Autor: azot
Już wiem kto dobijał tych, którzy cudem przeżyli.
Oto słowa Grasia, głównego ciecia kraju:
Na miejscu od razu pojawiły się też służby: ABW i Służba Kontrwywiadu Wojskowego. Mówimy to po raz pierwszy - podkreślił Graś.

Jak powiedział, służby pojawiły się w Rosji, także na miejscu katastrofy, aby zabezpieczyć rzeczy wiązane z bezpieczeństwem państwa. - Cały sprzęt elektroniczny został zabezpieczony, we współpracy ze stroną rosyjska, i jak najszybciej przekazany do Polski. Jest teraz w rękach polskich prokuratorów. Dotyczy to laptopów, telefonów komórkowych.

azot

Data: 2010-05-02 15:02:51
Autor: azot

http://wiadomosci.onet.pl/2164365,11,nowe_fakty_ws_katastrofy_gras_teraz_mozemy_to_powiedziec,item.html

Data: 2010-05-02 15:20:31
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"azot" <afriko@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> jak najszybciej przekazany do Polski. Jest teraz w rękach polskich
> prokuratorów. Dotyczy to laptopów, telefonów komórkowych.

Tadeusz Cymanski mial tez uwagi do wystapienia premiera Donalda Tuska w
Sejmie dotyczacego sprawozdania z dotychczasowych prac nad przyczynami
tragedii. Glówny zarzut dotyczyl tego, ze premier nie odsluchal osobiscie
nagran z czarnych skrzynek, tylko powiedzial, ze uzyskal wiedze na ten temat
od jednego z prokuratorów. Cymanski uwaza, ze premier w takiej sytuacji
powinien na przyklad uspokoic spoleczenstwo, mówiac ze przeczytal stenogramy
ze skrzynek.

Sprawe staral sie wyjasnic Pawel Gras. - Pan premier nie zapoznal sie z
zapisami z czarnych skrzynek. Ten odczyt trwa caly czas. Z ich tresciami
caly czas zapoznaja sie polscy prokuratorzy - powiedzial rzecznik rzadu
dodajac, ze czarne skrzynki caly czas byly zabezpieczone i zostaly dopiero
otwarte, gdy trafily w rece Polaków.

Zareagowal na to Cymanski, który apelowal o niesianie niepewnosci. -
Szczególy sa bardzo wazne. Mówmy wiec dokladnie, ze skrzynki sa odczytywane
caly czas - podkreslil.
<

Ten Gras usiluje cerowac dziurawe portki Tuska.

AR

Już wiem kto dobijał tych, którzy cudem przeżyli.