Już wiem- potanieją tłoki do lokomotyw

Data: 2011-01-07 07:58:54
Autor: sofu
Już wiem- potanieją tłoki do lokomotyw

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c985cc6c-c830-4d4a-adfa-c7e012641935l32g2000yqc.googlegroups.com...
...albo coś w podobnym guście.
Ryży platfons postanowi pójść śladami swojego ideowego poprzednika
władzia gumułki i osłodzić proplatfonskiemu baraństwu gorycz podwyżek
"wszystkiego". Za Władzia potaniały tytułowe tłoki jako rekompensata
podwyżek cen żywności, co potanieje w czeciej pełoskiej? Bukmacherzy
przyjmują zakłady, emocje rosną.....
J-23
PS. Ale słupki i tak poleca ostro w dół, nie ma na to rady. Albowiem
tylko część proplatfonskiej dziczy nie umie liczy

W radio słyszałem, że zarcie bedzie droższe ale mają potanieć telewizory (starszej generacji ciekłokrystaliczne i plazmowe).
Swoją droga to zadna nowina bowiem jest po magazynach jeszcze sporo sprzetu na oko podobne do tego najnowszej generacji.
To cos jak kompy sprzed kilku lat.
Onego czasu znajoma kupiła w Media Markt telewizor który był stosunkowo tani (okazja), a który sie zwalił w krótkim czasie, Okazało się
że według wewnetrznego licznika miał ona jakies tysiące godzin poracy za sobą i miały mu prawo wysiaść jażeniówki podświetlajace ekran.
Pytanie gdzie chodziło to TV? Byc może gdzies na sklepie pracowało od rana do wieczora przez kilka lat i na koniec postanowiono uraczyć nim ludzi.
W każdym razie takie telewizory mają stanieć co bedzie pewnie dla niektórych radosna nowiną.........

sofu

Już wiem- potanieją tłoki do lokomotyw