Już wkrótce wojna Chiny - Rosja

Data: 2017-01-27 21:23:06
Autor: u2
Już wkrótce wojna Chiny - Rosja
http://niezalezna.pl/92824-kreml-nie-obawia-sie-chinskich-rakiet

Rosja nie postrzega jako zagrożenia rozmieszczenia u swoich granic chińskich rakietowych pocisków balistycznych - oświadczył rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow. Jednocześnie podkreślił, że Pekin jest dla Moskwy strategicznym sojusznikiem.

Jak informuje chiński dziennik "Global Times",  Pekin rozmieścił przy granicy z Rosją w północno-wschodniej części kraju rakietowe pociski balistyczne Dongfeng-41. Pociski te mają zasięg do 14 tys. kilometrów. Broń została sfotografowana w prowincji Heilongjiang, która graniczy z terytorium Rosji. Według doniesień prasowych, pociski Dongfeng-41 przenoszą ok. 10-12 atomowych głowic bojowych.

Jeszcze niedawno spekulowano, że broń ta jest w fazie testów, jednak zdaniem "Global Times" wszystko wskazuje, że osiągnęła już pełną gotowość. Władze w Pekinie do tej pory oficjalnie tego nie potwierdziły.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-01-27 13:00:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 21:23:32 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

"Jak powiedział stary góral
Polska będzie aż po Ural
Za Uralem będą Chiny
Was nie będzie sq***syny!"

Data: 2017-01-27 22:10:04
Autor: u2
Już wkrótce wojna Chiny - Rosja
W dniu 2017-01-27 o 22:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
"Jak powiedział stary góral
Polska będzie aż po Ural
Za Uralem będą Chiny
Was nie będzie sq***syny!"

widać, że nie znasz fatimskich przepowiedni:)

Data: 2017-01-27 13:25:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 22:10:16 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Za Uralem będą Chiny
> Was nie będzie sq***syny!"

widać, że nie znasz fatimskich przepowiedni:)

Kalaczakra mi do szczęścia wystarczy. Jak nie Chiny to Północna Szambhala,
w każdym razie Wysoka Azja górą. A islamistom ten na Białym Koniu da wciry.

Data: 2017-01-27 23:06:59
Autor: u2
W dniu 2017-01-27 o 22:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
Kalaczakra mi do szczęścia wystarczy. Jak nie Chiny to Północna Szambhala,
w każdym razie Wysoka Azja górą. A islamistom ten na Białym Koniu da wciry.

no właśnie nie górą, a dołem:)

Data: 2017-01-27 14:27:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 23:07:59 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> w każdym razie Wysoka Azja górą. A islamistom ten na Białym Koniu da wciry.

Widać, że nie znasz Kalaczakry ;)
Dołem to islamiści. Mekka zostanie zniszczona.

Data: 2017-01-27 20:34:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 23:27:45 UTC+1 użytkownik Jakub A.. Krzewicki napisał:

Widać, że nie znasz Kalaczakry ;)
Dołem to islamiści. Mekka zostanie zniszczona.

PS. Na wszystko trzeba patrzeć z punktu widzenia dojrzałej kultury Dalekiego
Wschodu, gdzie ludzie mają IQ przewyższające białasa, a jeszcze bardziej Bliski
Wschód i Afrykę, bo nie mówiąc o tych dwóch ostatnich, kultura europki jest
w porównaniu z tym, co nazywa Dalekim Wschodem, a co jest w istocie Krajami
Centralnymi - młoda, naiwna i peryferyjna. Odnosi się to do zachodku, co według
Platona Solon usłyszał o kulturze greckiej od Egipcjan. Do kultury wyższej mamy
równać w górę a nie równać ją w dół do naszej beznadziejności w kwestiach
intelektualnych. Kiedy Heidegger chciał dobrze powiedzieć o swojej filozofii
egzystencjalnej, chwalił się jej rzekomo całkowitą zgodnością z filozofią Zen.
Na dobrą sprawę była to zaledwie nieistotna zbieżność, coś co było zgodne
w 100% ale z jego niedoskonałymi wyobrażeniami i chciejstwami o Zenie.
Tyle o żalosnej intelektualnej wartości zgniłego i zakompleksionego zachodku.

Data: 2017-01-27 20:36:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 28 stycznia 2017 05:34:04 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Na dobrą sprawę była to zaledwie nieistotna zbieżność, coś co było zgodne
w 100% ale z jego niedoskonałymi wyobrażeniami i chciejstwami o Zenie.
Tyle o żałosnej intelektualnej wartości zgniłego i zakompleksionego zachodku.

PS. Cieszcie się, że kraje ludzi o skórze czarnej i w ciapki są w porównaniu z Wami żenujące - to przynajmniej macie na osłodę, że ktoś w to wasze dno
od spodu jednak puka!

Data: 2017-01-28 10:06:51
Autor: u2
W dniu 2017-01-28 o 05:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
PS. Cieszcie się, że kraje ludzi o skórze czarnej i w ciapki są w porównaniu
z Wami żenujące - to przynajmniej macie na osłodę, że ktoś w to wasze dno
od spodu jednak puka!

ale ale klewciu czarny ląd został opanowany przez żółty ocean:)

Data: 2017-01-28 01:44:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 28 stycznia 2017 10:06:54 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> od spodu jednak puka!

ale ale klewciu czarny ląd został opanowany przez żółty ocean:)

No i słusznie. Gdzieś trzeba sprzedać te paciorki.

Data: 2017-01-28 11:38:21
Autor: u2
W dniu 2017-01-28 o 10:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
ale ale klewciu czarny ląd został opanowany przez żółty ocean:)
No i słusznie. Gdzieś trzeba sprzedać te paciorki.

ale ale klewciu, żółty ocean nie sprzedaje paciorków, tylko buduje infrastrukturę na czarnym lądzie:)

Data: 2017-01-28 02:50:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 28 stycznia 2017 11:38:23 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> No i słusznie. Gdzieś trzeba sprzedać te paciorki.

ale ale klewciu, żółty ocean nie sprzedaje paciorków, tylko buduje infrastrukturę na czarnym lądzie:)

Też ;)

Data: 2017-01-28 11:53:58
Autor: u2
W dniu 2017-01-28 o 11:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
ale ale klewciu, żółty ocean nie sprzedaje paciorków, tylko buduje
infrastrukturę na czarnym lądzie:)
Też

paciorki to sprzedawali jankesi w hameryce, a z czarnego lądu kupowali niewolników:)

Data: 2017-01-28 17:41:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 28 stycznia 2017 11:54:01 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> Też

paciorki to sprzedawali jankesi w hameryce, a z czarnego lądu kupowali niewolników:)

Za muszelki kauri i paciorki czyli tamtejsze monety obiegowe.
Co murzyn ma białego?

Data: 2017-01-28 18:07:32
Autor: Zenek Kapelinder
Już wkrótce wojna Chiny - Rosja
Dlonie od srodka i stopy. Bo jak stal w wedzarni to sie drazka trzymal.

Data: 2017-01-29 12:17:59
Autor: Michał Szatański
Już wkrótce wojna Chiny - Rosja
Dlonie od srodka i stopy. Bo jak stal w wedzarni to sie drazka trzymal.

  nogami to małpy się mogą trzymać ;]]

Data: 2017-01-29 12:41:10
Autor: u2
W dniu 2017-01-29 o 12:17, Michał Szatański pisze:
 nogami to małpy się mogą trzymać

no pacz pan szatanik zna się na trzymaniu nogami:)

Data: 2017-01-28 12:01:55
Autor: Lord Donald
W dniu 27.01.2017 o 21:23, u2 pisze:
[...]

To policz sobie zasięg tych rakiet i po co taki skoro pod ruską granicą są? To jest odpowiedź na instalację nuklearną USA w Polsce. Widać USA powyżej huja nie podskoczy, tak jak planowali. Tak czy inaczej mniemy nadzieję że to prężenie mięśni przez jednego i drugiego. Jak nie to wdepnęliśmy w poważne gówno i to na własne życzenie. Jak dla mnie to jedni i drudzy mogą się odparować, aby nas zostawili w spokoju.

Data: 2017-01-28 09:24:25
Autor: Zenek Kapelinder
Już wkrótce wojna Chiny - Rosja
Jedna z wiekszych zbrodni jaka popelnili poprzednicy to umozliwienie legalnego bycia obcym wojskom w Polsce. Ciekawe ile chuje za to pieniedzy dostali?

Data: 2017-01-29 12:20:41
Autor: Michał Szatański

 http://polska-zbrojna.pl/home/articleshow/14031?t=Wojsko-musi-chronic-zabytki

Data: 2017-01-29 17:45:45
Autor: Stankot
Już wkrótce
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Jedna z wiekszych zbrodni jaka popelnili poprzednicy to umozliwienie
legalnego bycia obcym wojskom w Polsce.

Na Ukrainie nie ma obcych wojsk i Putin mógł
bez problemu zająć część Ukrainy.
Wojska NATO powinny przesuwać się na wschód,
im bliżej granic Rosji tym lepiej, bo bezpieczniej także
dla Polaków.

Data: 2017-01-30 01:22:01
Autor: u2
W dniu 2017-01-29 o 17:45, Stankot pisze:
[...]

taaa, na Syberii również nie ma obcych wojsk więc spodziewaj się najgorszego:)