Już za 4 lata dogonim niemca ...

Data: 2019-12-21 11:32:15
Autor: Konopny
Już za 4 lata dogonim niemca ...
.... z 1980 roku:)

https://youtu.be/KS_KRpAbkxA?t=278

Aj waj!

Data: 2019-12-21 14:52:40
Autor: japanizer
Już za 4 lata dogonim niemca ...

https://img.wiocha.pl/images/b/9/b98ed57b8b2517ce774d544e34f20a69.jpg

Data: 2019-12-22 08:17:38
Autor: Runt
Już za 4 lata dogonim niemca ...

https://tinyurl.com/wielkaprzemianadobrazmiana

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-21 15:36:48
Autor: Zenek Kapelinder
Już za 4 lata dogonim niemca ...
To jest rewelacyjna wiadomość o ile nie idzie o szwabow z ddru. Wtedy zachodnim niemcom zylo sie rewelacyjnie. Teraz u nich jest chuj, dupa i kamieni kupa. Wtedy zyli jak paczki w maśle.

Data: 2019-12-22 08:12:29
Autor: Runt
Już za 4 lata dogonim niemca ...
W dniu 2019-12-21 o 20:32, Konopny pisze:
... z 1980 roku:)

https://youtu.be/KS_KRpAbkxA?t=278
Aj waj!

https://www.money.pl/gospodarka/polska-panstwem-dobrobytu-czyli-jak-gonimy-najbogatsze-kraje-ue-i-dlaczego-nie-dogonimy-ich-nigdy-opinia-6456657526187649a.html

"Polska państwem dobrobytu, czyli jak gonimy najbogatsze kraje UE i dlaczego nie dogonimy ich nigdy [OPINIA]

Pyta mnie pan Marek Z. z Krakowa, jak to jest z tym hasłem premiera Mateusza Morawieckiego i innych polityków PiS, że Polska może i musi szybko stać się państwem dobrobytu, i kiedy wreszcie dogonimy pod względem zarobków i zamożności najwyżej rozwinięte kraje Europy Zachodniej. Odpowiedź? Będzie bolała. "

POczytajcie sami.

Uwaga! PiS-owcy mogą mieć problem z rozumieniem tekstu! ;-))