Juz za chwile juz za chwileczke gajowemu postawimy swieczke

Data: 2010-06-09 11:12:15
Autor: Bombelek
Juz za chwile juz za chwileczke gajowemu postawimy swieczke

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunhso$35h$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-coraz-blizej-Komorowskiego,wid,12347609,wiadomosc_prasa.html

Zanim to nastąpi postawcie świeczkę na grobie śp. prezydenta. Jakoś zapomnieliście o swoim "wielkim patriocie" godnym wypoczynku na Wawelu. Mam do takich jak ty pytanie, Jaruzelski poparł prezesa PiS, który wg niego ma charakter. Czy kiedy nadejdzie ostatnia godzina generała PiS i kler w podzięce za poparcie pozwoli na pogrzebanie szlachetnych szczątków generała obok szlachetnych szczątków śp. prezydenta Lecha?

Data: 2010-06-09 11:31:46
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0f5aec$0$2593$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ja mysle ze Jaruzelski swoje szlachetne szczatki to chcialby miec pochowane obok Lenina na placu czerwonym w ramach przyjazni polsko bolszewickiej. nie mozemy przeciez naszym braciom rosjanom robic taki afront i chowac cialo wodza PRL'u gdzies tam na jakims wawelu
awe

Data: 2010-06-09 11:32:23
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hunmqr$hkd$1news.onet.pl...

[...]

Nie pytałem czego pragną Rosjanie ale czy w podzięce za poparcie prezesa, PiS i kler pozwoli na pogrzebanie szlachetnych szczątków generała obok niewątpliwie szlachetnych członków śp. prezydenta Lecha?

I co awe, widzę, że już maieś rozmowę ze smutnymi. Bedziesz juz teraz grzeczny? ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-09 14:09:01
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0f5fa4$0$19162$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
skad wiesz?!! tak mialem i dogadalismy sie ze teraz wpierdol to ty masz
awe

Data: 2010-06-09 14:14:40
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huo01s$dtk$1news.onet.pl...

[...]

Chcesz się przekonać, dziaduniu? ;-)))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 00:15:06
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0f85ae$0$2583$65785112news.neostrada.pl...

[...]

chce i niczego innego nie pragne
awe

Juz za chwile juz za chwileczke gajowemu postawimy swieczke