Już za dwa dni

Data: 2009-11-28 21:27:42
Autor: boukun

Data: 2009-11-28 13:57:21
Autor: J-23

Data: 2009-11-28 22:58:37
Autor: raff

Data: 2009-11-28 14:04:41
Autor: J-23

> J-23 itede...

Urodziny Racheli, znaczy corki.

R.

napisal ze to JEGO wielka rocznica

J-23 itede...

Data: 2009-11-28 23:09:40
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Sat, 28 Nov 2009 14:04:41 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

napisal ze to JEGO wielka rocznica

No, bo on uważa się za stwórcę...
Piotr

Data: 2009-11-28 14:12:25
Autor: J-23
Już za dwa dni
On 28 Lis, 23:09, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Sat, 28 Nov 2009 14:04:41 -0800 (PST), J-23 napisa (a):

> napisal ze to JEGO wielka rocznica

No, bo on uwa a si za stw rc ...
Piotr

Spadaj, bo sie jakasz.

J-23 itede...

PS. po co stosujesz polskie znaki diakrytyczne, w przypadku
nizgodnosci systemu kodowania Twoj tekst jest karykaturalny

Data: 2009-11-28 23:17:22
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Sat, 28 Nov 2009 14:12:25 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

Spadaj, bo sie jakasz.

J-23 itede...

PS. po co stosujesz polskie znaki diakrytyczne, w przypadku
nizgodnosci systemu kodowania Twoj tekst jest karykaturalny

"Jakam" się, a co to takiego, murzynku?
Piotr
Gdy sobie ustawisz wła¶ciwe kodowanie, problem zniknie.

Data: 2009-11-28 14:23:18
Autor: J-23
Już za dwa dni
On 28 Lis, 23:17, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Sat, 28 Nov 2009 14:12:25 -0800 (PST), J-23 napisa (a):

> Spadaj, bo sie jakasz.

> J-23 itede...

> PS. po co stosujesz polskie znaki diakrytyczne, w przypadku
> nizgodnosci systemu kodowania Twoj tekst jest karykaturalny

"Jakam" si , a co to takiego, murzynku?
Piotr
Gdy sobie ustawisz w a ciwe kodowanie, problem zniknie.

Nie ma nic gorszego niz czlowiek wyksztalcony ponad wlasna
inteligencje.

J-23 itede...

Data: 2009-11-28 23:28:50
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Sat, 28 Nov 2009 14:23:18 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

Nie ma nic gorszego niz czlowiek wyksztalcony ponad wlasna
inteligencje.

To twoje? :-)
Hm, to pragnę cię zapewnić, że wiele rzeczy jest gorszych.
Min. pouczanie innych co do sensu stosowania w Polsce, polskich znaków.
Piotr

Data: 2009-11-28 14:35:22
Autor: J-23
Już za dwa dni
On 28 Lis, 23:28, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Hm, to pragnę cię zapewnić, że wiele rzeczy jest gorszych.
Min. pouczanie innych co do sensu stosowania w Polsce, polskich znaków.

Niestety nie. To Jerzy Dobrowolski
http://pl.wikiquote.org/wiki/Jerzy_Dobrowolski

Gdzie i kogo pouczam?
Tylko grzecznie sie zapytalem.
A Ty z "RYJEM" na mnie!
Jak chcesz sie jakac, to prosze bardzo.
Zapewniam o mojej indyferencji,
w stosunku do odnosnego ustosunkowania sie,
do rzeczonego postulatu.

J-23 itede....

Data: 2009-11-29 00:25:10
Autor: Adam
Juz za dwa dni

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3167baa0-586f-4613-b388-a04603c2d49fj19g2000yqk.googlegroups.com...
On 28 Lis, 22:58, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
J-23 pisze:

> 36-ta 18-tka?

> J-23 itede...

Urodziny Racheli, znaczy corki.

R.

napisal ze to JEGO wielka rocznica
Pewnie rocznica usuniecia napletka.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4645 (20091128) __________

Data: 2009-11-28 22:32:33
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Sat, 28 Nov 2009 21:27:42 +0100, boukun napisał(a):

Wielka moja rocznica...

Wilusia wspominasz, bido obesrana?

Data: 2009-11-28 22:48:53
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1xhfderax1ifj$.13mmm652boaro$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 28 Nov 2009 21:27:42 +0100, boukun napisał(a):

Wielka moja rocznica...

Wilusia wspominasz, bido obesrana?

Głupi Piotrusiu, do nogi!

boukun

Data: 2009-11-28 23:08:58
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Sat, 28 Nov 2009 22:48:53 +0100, boukun napisał(a):

Wilusia wspominasz, bido obesrana?

Głupi Piotrusiu, do nogi!

He, he, ale sobie obmy¶liłe¶ bido obesrana sposób... Chytry¶ tato
Dawidolfa, jak mucha.
A te nogi to sobie Wilusiowi podstawiaj, albo Maksiowi, s± tego godne.

Data: 2009-11-29 17:15:07
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ntfy9b2afnde$.1bosms10cp1f3$.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu, do nogi!!!

boukun

Data: 2009-11-29 17:37:08
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:15:07 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Dobra, to nadstaw twoj± prostack± "twarz", to cię obsłużę, tato Dawidolfa.
Bo wies, w tę wymoderowan± przez Wilusia żopę, to bym się brzydził.

Data: 2009-11-29 17:43:47
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1sgg29w66gtnx.1whpv8c7dzddr$.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu, do nogi!!! Lasskę ci±gn±ć zachciałe¶...

boukun

Data: 2009-11-29 17:46:53
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:43:47 +0100, boukun napisał(a):

Dobra, to nadstaw twoj± prostack± "twarz", to cię obsłużę, tato Dawidolfa.
Bo wies, w tę wymoderowan± przez Wilusia żopę, to bym się brzydził.

Głupi Piotrusiu, do nogi!!! Lasskę ci±gn±ć zachciałe¶...

A cóż to ci się marzy, tato Dawidolfa? Popedaliłby¶ się trochę, co
lachoci±gu?
Paszoł won.

Data: 2009-11-29 17:55:26
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1vmvqxyr6nqy4.1hxuu9d8er0tl$.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiuuuu! Jak to, już nie chcesz laski mi ci±gn±ć? Do nogi burku, i to już!

boukun

Data: 2009-11-30 07:36:34
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:55:26 +0100, boukun napisał(a):

[...]

No co za nachalny pedryl, he, he, trza by policję wezwać. Tylko czy mi tego nie podci±gn± pod homofobię?

Data: 2009-11-30 09:18:32
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1jz7rnyglam64$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiuuuuu!  Jak to, już nie chcesz laski mi ci±gn±ć? Do nogi burku, i to już!

boukun

Data: 2009-11-30 09:32:46
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Mon, 30 Nov 2009 09:18:32 +0100, boukun napisał(a):

No co za nachalny pedryl, he, he, trza by policję wezwać.
Tylko czy mi tego nie podci±gn± pod homofobię?

Głupi Piotrusiuuuuu!  Jak to, już nie chcesz laski mi ci±gn±ć? Do nogi burku, i to już!

To ty masz wałkun jak±¶ homoseksualna czkawkę, he, he... Wyjesz i pewnie
dup± po dywanie trzesz, co?
Paszoł won, pedrylu.

Data: 2009-11-30 13:43:13
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7wv9xuzdmmq1$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij pałę, już!

boukun

Data: 2009-11-30 14:23:38
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Mon, 30 Nov 2009 13:43:13 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Masz bidny pokurwieńcu, żeby¶ już sobie tych dywanów zadkiem nie paskudził:
http://www.pora.pl/swidnica/gay-bary

Data: 2009-11-30 14:27:58
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1gzsmayvuumo3.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-11-30 15:24:11
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Mon, 30 Nov 2009 14:27:58 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już!

Watpię, ale o tobie się tego nie da powiedzieć:
"Nie wiem, niemiecki bankier. Na Heimie mieszkało nas ze 30 Polaków, jeden
 taki sprowadził pedała bankiera, któremu najprawdopodobniej dupy dawał, ja
 potem go sponiewierałem i skopałem (tego Polaka). Chłopak wpadł w depresje
 i rzucił sie pod samochód. Ten bankier stawiał nam alkohol, a potem się
 chcial wycofać, zagoniłem go do pały, bo nie chciał stawiać, aloe nie
 mogłem mu sie w ryja zlać, taka blokada jaka¶.  boukun"
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

Data: 2009-11-30 15:47:24
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jmrhb7w39ey8$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

boukun

Data: 2009-11-30 16:06:21
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:47:24 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

W±tpię lachoci±gu, ale o tobie się tego nie da powiedzieć:

Data: 2009-11-30 16:48:42
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:f4pxbvf8kusq$.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-11-30 21:04:41
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Mon, 30 Nov 2009 16:48:42 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Krzycz, krzycz, lachoci±gu, może jaki¶ pederasta cię przyleci uzupełnić:

Data: 2009-11-30 21:57:57
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1h45q1hl79ump.1wfsuonprh3fm$.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 22:07:12
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Mon, 30 Nov 2009 21:57:57 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu..

Krzycz, krzycz, lachoci±gu, może jaki¶ pederasta rzeczywi¶cie cię przyleci
uzupełnić:

Data: 2009-11-30 22:11:13
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:12hi0lra4svqt.1l5yi6a0d210g.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 22:41:57
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:8hkj357byjk9.12vx9s7pl7riy.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 22:56:26
Autor: boukun
Już za dwa dni

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gp7dw0jyg7xv$.hali928pzfno$.dlg40tude.net...

Data: 2009-12-01 17:40:31
Autor: Piotr
Już za dwa dni
Dnia Mon, 30 Nov 2009 22:56:26 +0100, boukun napisał(a):

[...]

I jak tam tato Dawidolfa, bankierski lachoci±gu, dzi¶ też udajesz
puszczyka?
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
Na wszelki wypadek przypomnę ci adresy gejowskich klubów, bo co¶ czuję, że
znowu się bedziesz jarał na chłopczyków:
http://www.pora.pl/swidnica/gay-bary

Data: 2009-12-01 17:57:34
Autor: boukun
Już za dwa dni