Już zabrakło ciepłej wody w kranie! [Radom]

Data: 2018-03-02 17:00:09
Autor: A. Filip
Już zabrakło ciepłej wody w kranie! [Radom]
https://warszawa.onet.pl/radom-awaria-cieplownicza-kilka-osiedli-bez-ogrzewania-i-cieplej-wody/cvz7t9b
Trwają prace związane z usuwaniem awarii sieci ciepłowniczej w
Radomiu. Od rana bez ogrzewania i ciepłej wody jest południowa część
miasta, m.in. osiedla Południe, Borki, Zamłynie i Ustronie.
Rzeczniczka Radomskiego Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Radpec
Ewa Dobrzańska-Trela poinformowała, że do awarii doszło w dwóch
miejscach. Dlatego w godzinach porannych została wstrzymana dostawa
ciepła do odbiorców w południowej części miast. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-03-02 22:46:55
Autor: stevep
W dniu 2018-03-02 o 17:00, A. Filip pisze:
[...]

Nie dyskretuj, przecież Radom to bastion PiS-u z kapciowym kociarza Suskim na czele.

--
stevep

Data: 2018-03-03 07:45:52
Autor: Stokrotka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+h7gjrnxpof-i325@wp.eu...
[...]

Nie mieszkam w Radomiu, więc akurat to PiSowi daruję:
w końcu jak mrozy w marcu trwają tak długo mogło się coś zepsuć.

I wspułczuję, dzień pewnie zacznie Radom od poszukiwań termowentylatora
i gorącego śniadania, robionego na zimnej wodzie z kranu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-03-03 00:14:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 3 marca 2018 07:46:03 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+h7gjrnxpof-i325@wp.eu...
> w Radomiu.
w Radomiu,
I wszystko jasne!
No comments.

Data: 2018-03-03 18:40:07
Autor: stevep
W dniu 2018-03-03 o 07:45, Stokrotka pisze:

[...]

Cieszy mnie to, że wybaczasz Prezydentowi z PO, w swoim bastionie przegrać wybory to tylko PiS potrafi.

--
stevep

Data: 2018-03-03 19:50:34
Autor: andal
Już zabrakło ciepłej wody w kranie! [Radom]
On Sat, 03 Mar 2018 07:45:52 +0100, Stokrotka wrote:

termowentylatora

nie zanieczyszczaj polskiego jezyka

to sie nazywa wiatrak

Data: 2018-03-03 12:42:42
Autor: Zenek Kapelinder
Już zabrakło ciepłej wody w kranie! [Radom]
Jesli jusz to wiatrak z gzalkom.

Data: 2018-03-04 04:35:05
Autor: stevep
Już zabrakło ciepłej wody w kranie! [Radom]
Jesli jusz to wiatrak z gzalkom.

Ty się lepiej nie odzywaj bo przynosisz wstyd absolwentom swojej podstawówki.

--
stevep

Data: 2018-03-04 06:53:55
Autor: Zenek Kapelinder
Już zabrakło ciepłej wody w kranie! [Radom]
Tekst fajny, szkoda ze komus go ukradles.

Data: 2018-03-04 20:09:46
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 15:53 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Tekst fajny, szkoda ze komus go ukradles.
A ten tekst to napisany dla kapusi sympatycznym atramentem.

--
stevep

Data: 2018-03-04 18:42:05
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:
Jesli jusz to wiatrak z gzalkom.

Ty się lepiej nie odzywaj bo przynosisz wstyd absolwentom swojej
podstawówki.

To jak się nazywa TWOJA podstawówka? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-03-04 20:02:10
Autor: stevep
W dniu 2018-03-04 o 18:42, A. Filip pisze:
stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:
Jesli jusz to wiatrak z gzalkom.

Ty się lepiej nie odzywaj bo przynosisz wstyd absolwentom swojej
podstawówki.

To jak się nazywa TWOJA podstawówka? :-)

Błędy ortograficzne i luki w rozumieniu najprostszych spraw.

--
stevep

Data: 2018-03-04 20:12:28
Autor: A. Filip
[...]

Bardzo trafna nazwa tej twojej podstawówki :-)

--
A. Filip

Data: 2018-03-05 00:38:04
Autor: stevep
W dniu 2018-03-04 o 20:12, A. Filip pisze:
[...]

A twoja razem z capicylindrem?

--
stevep

Data: 2018-03-03 09:42:59
Autor: #Lepudruk
Już zabrakło ciepłej wody w kranie! [Radom] - wina Tuska!
[...]

Winny Tusk! Winne UE! Winne wszystkie Stany!

--
Lepudruk

Już zabrakło ciepłej wody w kranie! [Radom]