Już zaczynają polityczną robotę.

Data: 2010-04-12 00:50:00
Autor: zbig
Już zaczynają polityczną robotę.
Wzorem tutejszych hien, pewna grupa zasłużonych dziennikarzy zaczyna
już pracowac na fałszywą legendę niezyjącego prezydenta. Janecki
stwiedził, ze wiele osób oddając hołd prezydentowi stara się odkupić
swoje winy wobec niego, ze sie z niego wyśmiewali a to taki dobry
prezydent był. Juz kutas judzi.Wildstein i Semka w tym samym duchu. Że
ludzie dopiero teraz widzą jakim nowoczesnym prezydentem był
Kaczyński. Najgłupiej bredził Zybertowicz. Po pierwsze wrecz
nawoływał, żeby dalej sie kłócić a potem że prezydent łączył  anie
dzielił polskie społeczeństwo, bo przecież widać jak polskie
społeczeństwo jest zjednoczone w obliczy tragedii.
gówno prawda. Hołd dla zmarłego nijak sie ma do politycznej oceny
Kaczyńskiego jako prezydenta.
Wiele osób nadal bedzie oceniało jego prezydenture bardzo krytycznie i
tragiczna śmierć niczego tu nie zmieni

Data: 2010-04-12 02:20:17
Autor: zbig
Już zaczynają polityczną robotę.
On 12 Kwi, 10:55, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Jak oceniam kadencję prezydenta możesz się domyślać, nigdy tego nie
kryłem. Na pewno nie odczuwam żadnej radości, której brak nie mieści
się w głowie takim prymitywom jak abc i rympał. Przecież oni byliby
cali uchchani, gdyby zginął np. Komorowski czy Tusk.
Do głowy im nie przychodzi, ze wobec tragedii przeciwnika politycznego
można odczuwać, ot tak po prostu ludzkie współczucie.

Data: 2010-04-12 02:57:02
Autor: zbig
On 12 Kwi, 11:45, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4441d5a1-78e8-4ab4-b2e9-28d9546af7dag30g2000yqc.googlegroups.com...
On 12 Kwi, 10:55, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Mówimy o dziennikarzach, rzeczywistych twórcach "legendy" prezydenta.
Gdzieś w tle są pewnie mocodawcy, tych "dziennikarzy"...
Nie mówimy o rympale i ABC, których posądzasz, moim zdaniem bezpodstawnie.
Piotr
Prezydent sam zapracował na swoją ocenę. Obok niewątpliwych zasług i
osiągnięć, które miał zwłaszcza przed objeciem funkcji prezydenta
wykonał szereg ruchów, które chwały mu nie przyniosły i słusznie był
za nie krytykowany. Dla mnie taka rzeczą trudną do wybaczenia jest to
zapomniane już zdarzenie, kiedy ociągał się z powołaniem Tuska na
premiera a potem wręczył mu nominację w atmosferze uwłaczającego im
obu ceremoniału gdzieś na głebokim zapleczu pałacu prezydenckiego.
Poraktował go identycznie jak Leppera, który w takich samych
okolicznościach odebral od niego dymisję po ujawnieniu afery z
molestowaniem.

Data: 2010-04-12 03:37:54
Autor: zbig
Już zaczynają polityczną robotę.
On 12 Kwi, 12:26, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ee2b04a7-2332-4a69-9ba3-2023a4f77ecfk33g2000yqc.googlegroups.com...

Na opinię pracowali "dziennikarze". To z ich relacji znasz te wydarzenia,
skąd wiesz jaka była rola Tuska w tym wszystkim?
Wiem tylko, ze grupowie hieny wyły z radości, że prezydent w ten
sposób potraktował Tuska

Być może łatwo było Kaczynskiego podpuścić, być może...
A reszta? Podśmichujki, złośliwości, rozdmuchiwanie drobiazgów.... Telewizja
to potęga, zbigu...
Poklejone, pomontowane, dobrze wybrane z setek zdjęć to właśnie jedno...
Trochę podkręcone nagranie i z Boruca mamy Borubara...
Benhauer i Perejro , to też wymysł dziennikarzy

Albo małpę w czerwonym... I cały tefałen jedzie na tym przez tydzień.
Tutaj sprawa była ewidentna i chwały mu nie przynosi

Mylisz się jednakże, że te lapsusy językowe są dla mnie istotne w
ocenie prezydentury Kaczyńskiego.

A gdy prezydent chcial lądować w Tibilisi, ryzykując swoje życie, to co sie
działo?
Nawet się pisać nie chce.

To jest właśnie jeden z przykładów działań absolutnie nie do
zaakceptowania. To , że ryzykował własne życie to pies go drapał,
ryzykował także życie wielu towarzyszących mu osób w tym głów obcych
państw. I to ma być przykład rozsądnej polityki?
Zresztą cały ten gruziński spektakl oceniam niezwykle krytycznie.
Niczego nie uzyskaliśmy poza dalszym pogorszenie stosunków z Rosją.
Zauważ, że opinia światowa uznała właśnie Gruzję za agresora.

Data: 2010-04-12 04:06:37
Autor: zbig
On 12 Kwi, 12:52, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1b43535f-509e-4098-a450-8759258b015912g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]
> wiadomościnews:ee2b04a7-2332-4a69-9ba3-2023a4f77ecfk33g2000yqc.googlegroups.com...

Benhauer i Perejro , to też wymysł dziennikarzy

Dziś ktoś dal na psp to nagranie z Perejro i Borubarem, posłuchaj sobie,
jest tam rownież foto z historii z szalikiem.

> Albo małpę w czerwonym... I cały tefałen jedzie na tym przez tydzień.

Tutaj sprawa była ewidentna i chwały mu nie przynosi

Komu nie przynosi? Przeciez to podsłuchane, z tego co mówił komuś na ucho.

Mylisz się jednakże, że te lapsusy językowe są dla mnie istotne w
ocenie prezydentury Kaczyńskiego.

Na tym budowano wizerunek, pracowicie. Nie wierzę, żebyś sobie coś z tego
nie kupł.

> [...]

Niczego nie uzyskaliśmy poza dalszym pogorszenie stosunków z Rosją.
Zauważ, że opinia światowa uznała właśnie Gruzję za agresora.

A dlaczego nie do zaakceptowania? Myślisz, że pozostałych prezydentów nie
zapytał? Kaczynski?
Myślę, ze nie zapytał. Ale nawet gdyby to zrobił i oni sie zgodzili
nie zmieni to mojej oceny. Jakie oni mieli przesłanki, zeby moć podjąc
właściwą decyzję? Tylko pilot mógł własciwie ocenić sytuację sądzę  ze
to właśnie pilot podjął właściwą decyzje.
..
A co do rozsądnej polityki... Folksdojcz to też był relapolityk.
Hm, zdaje się, że z ciebie Ślązak w pierwszym pokoleniu. Inaczej nie
dawał bys tego przykładu jako ilustrację realpolitik.
Tu na Pomorzu niemal każda rodzina miał co najmniej jednego
"wydelegowanego" folksdojcza, dzieki którego kartkom na żywność mogła
po prostu przeżyć na poziomie fizjologicznym.

Data: 2010-04-12 18:42:03
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 04:06:37 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

A co do rozsądnej polityki... Folksdojcz to też był relapolityk.

To fragment piosenki, J.K. Kellusa...
http://www.youtube.com/watch?v=fp_QCp8GTt0
Piotr

--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-12 13:07:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
zbig wrote:

[...]

Oj nieładnie śmiać się Zbigu z czyjejś starości. Nieładnie.
Ludzie mają różne wady, ale niekoniecznie wpływają one na jego poziom intelektualny. Prezydent Kaczyński "lubiał" przekręcać nazwiska, ale poza tym nie ma mu czego zarzucać i jak sam napisałeś był lepszym prezydentem od poprzedników.

[...]

Naprawdę trudno to zauważyć, bo tak się ich czepiasz...

[...]

Skąd to wiesz? Z jedynie słusznych mediów?
Zauważ, że opinia światowa, na którą się powołujesz, to jedno,
a rzeczywistość to drugie - Osetię uznaje tylko Rosja, Wenezuela i z dwa inne, mało znaczące państwa. Rosji nie potępiają, bo jest zbyt silna i nikt nie chce z nią zadzierać, ale jej też nie popierają.
--
Pit

Data: 2010-04-12 04:11:57
Autor: zbig
On 12 Kwi, 13:07, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
Rosji nie potępiają, bo jest zbyt silna i nikt
nie chce z nią zadzierać, ale jej też nie popierają.
 A my się oczywiście musimy wychylić i chcemy  zadzierać, bo w
odróżnieniu od innych rozsądnych państw mamy w dupie siłę Rosji..

Data: 2010-04-12 13:19:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- -
,,Kurica nie ptica, Polsza nie zagranica" - jakie inne wyjscie nam
pozostaje?

AR

Data: 2010-04-12 13:42:07
Autor: Andrzejeski

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7b2e8$4bc301fa$54702a04$22373news.chello.at...
,,Kurica nie ptica, Polsza nie zagranica" - jakie inne wyjscie nam
pozostaje?
A mi ruskie mówiły tak:
Paljaki nie narod eta tolko zawod
Paljaki tak pokrojcowane z rzydami że już nie słowiany.

Data: 2010-04-12 13:56:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Andrzejeski" <anski@aswerte.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
A mi ruskie mówiły tak:
Paljaki nie narod eta tolko zawod
Paljaki tak pokrojcowane z rzydami że już nie słowiany.

   Jesli my jestesmy ,pokrojcowani z rzydami', to oni sami
   moga sie poszczycic mongolskim rodowodem ze wszystkimi
   tego konsekwencjami, nie tylko fizjonomicznymi.
   To co w nich europejskiego i kulturalnego maja oni do
   zawdzieczenia wlasnie tym nielubianym ,Paljakom'.

   AR

Data: 2010-04-12 14:15:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
zbig wrote:

[...]

My jej nie olewamy, a wręcz przeciwnie. Bardzo dobrze zdajemy sobie sprawę
z tego, jaka jest Rosja i co ona potrafi, dlatego staramy się z państwami takimi, jak Gruzja, Litwa, Łotwa, Ukraina..., trzymać razem, razem krzyczeć, razem pokazywać światowej opinii publicznej, że wiemy, że znamy Rosję, że wiemy czego się po niej spodziewać. Że nas nie słyszą, że może i olewają? Może, ale my mamy lata doświadczeń, a oni nie.
--
Pit

Data: 2010-04-12 07:29:20
Autor: Mariusz Merta
ale w działaniach komorowskiego nie widzisz nic nie stosownego
Zbyszek, czy ty nie zauważyłeś, jak zmieniły sie zdjęcia...okazuje,
śię, że
fora internetowe miały mnóstwo zdjęć które pokazywały śp. Lecha
Kaczyńskiego
jako zwykłego człowieka a nawet, miłego, ciepłego...
musiał umrzeć, po to, żeby jego zdjęcia nabrały zwykłego ludzkiego
wymiaru...
zresztą...marnuję tylko czas...
jakieś dwa tygodnie temu powiedziałem ci...
że dostaniesz to co chciałeś...
chciałeś to masz...pełnia władzy dla po...dlaczego nie tańczysz
wesołego oberka tylko uskuteczniasz
czepialstwo wobec ludzi którzy mieli szacunek dla tego człowieka za
jego życia...
Mariusz Merta

Data: 2010-04-12 07:48:28
Autor: zbig
On 12 Kwi, 16:29, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

chciałeś to masz...pełnia władzy dla po...dlaczego nie tańczysz
wesołego oberka tylko uskuteczniasz
Zdaje się że nie jesteś w stanie pojąć tego o czy pisze od dwóch dni.
Nie tańczę, bo nie odczuwam radości tylko smutek. Naprawdę tak to
trudno sobie wyobrazić? Szkoda człowieka, nie zasłużył na taką śmierć.
Ponadto zginął dyrektor Solski. człowiek, który namówił mnie do
pierwszej mojej pracy i z którym przez 7 lat widywałem się codziennie..
Po sprywatyzowaniu firmy i moim po paru latach odejściu, to właśnie
jemu odstąpiłem swoje udziały.
Czy ty byś tańczył jakby Tusk z żoną zginęli w wypadku? Jeżeli tak to
żal mi Cię.
A z tym Komorowskim to jakie działania masz na myśli?

Data: 2010-04-12 13:18:01
Autor: Mariusz Merta
On 12 Kwi, 15:48, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

żal mi Cię.
A z tym Komorowskim to jakie działania masz na myśli?

wooooow,
własnie a propos Solskiego, zdążyłeś mu przedstawic swoją opinię nt.
ludobójstwa w Katyniu ? powiedziałeś mu to prosto w oczy ?
telefonicznie, czy wysłałeś e-maila ?
a propos twoich pretensji do budowania legendy Kaczyńskiego...
tydzień czy dwa, wspomniałeś, że w polityce trzeba kłamać
czy jakoś tak...
jeśli chodzi o tuska i tańczeniu z powodu jego śmierci...
powiem tak, możesz tego doczekać...ja tańczył nie będę
ale obawiam się, że sukcesy polityki po, tuska, komorowskiego
etc.
mogą nabrać takich rozmiarów, że może doczekasz tańców
z powodu jego śmierci...
nie zwykłem tańczyć z powodu czyjejś smierci
masz linki...przemyśl sobie

http://www.spieprzajdziadu.com/

http://www.tuskwatch.pl/
oczywiście to ja siję nienawiść etc.
twoi kumple siali miłość...

"jaką miarą mierzycie, taką miarą odmierzą wam "
to tak a propos miary jaką przykładasz do michnika i do  Łysiaka
zaciekawiło mnie to, że żakowskiego tekst w gw*** nt. Łysiaka
podchwyciłes ochoczo
zaś w przypadku jaruzelskiego miałeś odmienne zdanie a przeca bronił
go ten sam żakowski
nie czujesz dyskomfortu ?

no cóż, żyjesz w świecie pozorów...
zbierzesz owoce swoich wyborów
Mariusz Merta

Data: 2010-04-12 13:44:07
Autor: zbig
On 12 Kwi, 22:18, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

wooooow,
własnie a propos Solskiego, zdążyłeś mu przedstawic swoją opinię nt.
ludobójstwa w Katyniu ? powiedziałeś mu to prosto w oczy ?
telefonicznie, czy wysłałeś e-maila ?
ostatnio kontakt mieliśmy przypadkowy i  wskutek tego sporadyczny, Nie
miałbym żadnych oporów aby przedstawić mu swoją opinię, zbieżną
zresztą z opinia szefa federacji rodzin katyńskich. Zresztą chyba obaj
zginęli w tym samolocie.Najwyżej by mnie zrugał i bysmy sie troche
posprzeczali jak to czasami nieraz bywało. To nie był człowiek
zapiekły i jakis fanatyk.

nie zwykłem tańczyć z powodu czyjejś smierci

Skąd wobec ten pomysł, ze ja niby mam tańczyć?

oczywiście to ja siję nienawiść etc.
twoi kumple siali miłość...

Bilans jest w mojej opinii zdecydowanie na waszą niekorzyść a
zwłaszcza twoi kumple odpowiadają za rozpoczęcie tej brudnej wojny,
Juz zapomniałes dziadka z wehrmachtu? Od tego sie wszystko zaczęło.

[...]

Nie do konca sobie przypominam meritum, ale jeśli Ż akowski napisał
raz co się z moimi poglądami nie zgadza a raz coś pod czym sie moge
podpisać to jakiże dyskomfort ma odczuwać. Kompletnie nie rozumiem
twojego dylematu. Żakowski nie jest człowiekiem z mojej bajki ale
jezeli zdarzy miu się napisać coś sensownego to mam to a prori
odrzucić? Przecież to się kupy nie trzyma.

A z tym Komorowskim to o co biega?

Data: 2010-04-12 09:53:36
Autor: Neko
Już zaczynają polityczną robotę.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

-- --

Chcialbys aby tak bylo, ale na nic twoje czary...

Data: 2010-04-12 09:57:10
Autor: cytryna
[...]
prezydent był. Juz kootas judzi. Wildstein i Semka w tym samym duchu. Że
[...]
Goowno prawda. Hołd dla zmarłego nijak sie ma do politycznej oceny
Kaczyńskiego jako prezydenta.
Wiele osób nadal bedzie oceniało jego prezydenture bardzo krytycznie i
tragiczna śmierć niczego tu nie zmieni

Biedny, tuzinkowy propagandysta z PO (dawniej UB, KLD, UW, WSI, PZPR), wali kumety do śmiechu niczym młody pies pod krzakiem. Będzie wielkie lanie za dwa miesiące, oj będzie!

Data: 2010-04-12 10:02:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

[...]

Lech Kaczynski byl w mojej ocenie najlepszym
prezydentem na jakiego stac bylo RP po 1989 r.
Czy byl wystarczajaco dobrym?  Byc moze nie,
lecz teraz nie jest jeszcze wlasciwa chwila, by o
tym przesadzac.

AR

P.S.  Uwazam ponadto, ze s.p. Ryszardowi
Kaczorowskiemu nalezy sie rowniez godne
pozegnanie.

Data: 2010-04-12 01:15:11
Autor: zbig
Już zaczynają polityczną robotę.
On 12 Kwi, 10:02, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitragnews:e2a8e3dc-abfa-4710-afe5-72ea7c54acdd35g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Wiesz  w porównaniu z Jaruzelskim, Kwaśniewskim a nawet Wałęsą
nietrudno sie uplasowac  na pierwszej pozycji. Co nie oznacza, ze był
to ptrezydent z mojej bajki

Data: 2010-04-12 10:23:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

wrote:
[...]

Nalezy jednak przyznac, ze po takich prezydentach jak Jaruzelski,
Walesa i Kwasniewski zostac polskim prezydentem jest juz
wielkim sukcesem.  Sukcesem samych wyborcow polskich, zeby
nie bylo niedomowien.

AR

Data: 2010-04-12 11:03:58
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-12 10:23, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
Nalezy jednak przyznac, ze po takich prezydentach jak Jaruzelski,
Walesa i Kwasniewski zostac polskim prezydentem jest juz
wielkim sukcesem.  Sukcesem samych wyborcow polskich, zeby
nie bylo niedomowien.

ja bym tak tego nie ocenial. Jaruzela ludzie nie wybierali. Wałęsa był oczywista oczywistościa (z aktywbyn poparciem Kaczynskich), potem w 1995 roku trudno ludzi obwiniac za Kwacha skoro wypominamy im Walese.
Oczywiscie zawsze sie znajdzie ktos kto powie ze prezydentem być powinien Lopuszanski czy inny Gierych ale to jest tylko kwestia pogladow a nie oceny zdolnosci demokratycznych wyborcow.

--
the_foe

Data: 2010-04-12 10:10:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Już zaczynają polityczną robotę.
P.S.  Uwazam ponadto, ze s.p. Ryszardowi
Kaczorowskiemu nalezy sie rowniez godne
pozegnanie.

Godne pozegnanie, godnym pozegnaniem...
- noleży siem, jak kożdej łofieże...

Ale PEŁANUW cheba skłodać mu nietsa...!

- bo zaco, zato, ze tejater kukiełek robił...?

COŁKI SWIAT inksych I Sekretoży i Prezydemtuw uznowoł, aze porem łosołomuw
WIRTUŁALNEGO PREZYDEMTA sem wymiśliło i nakanapie w salunie łobrało...

Data: 2010-04-12 14:07:59
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e2a8e3dc-abfa-4710-afe5-72ea7c54acdd35g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Tu też na psp z nor wypełzły cale rzesze psycholi- scierwojadów, ktore dają wyraz swoim chorym obsesjom.

--
stevep

Data: 2010-04-12 16:41:41
Autor: cyc
[...]

Polityczne hieny jak zwykle przy takich okazjach usiluja wykorzystac moment wiedzac , ze porzadni ludzie nie zakwestionuja dzisiaj takich slow . Buduja legende bo pozniej tego zrobic sie juz nie da .
Zal czlowieka , zal prezydenta , zal wszystkich co zgineli . To ludzkie , naturalne i tylko kompletny ignorant , wyzbyty ludzkich uczczuc a wywodzacy sie z PiS-u prostak lub jeszcze glupszy  doktor dyrektor Rydzyk , ktory nie stronil od rzucania kalumni na prezydenta i prezydentowa , moga  dziwic sie , ze wsrod politycznych oponentow prezydenta , do ktorych i ja nalezalem , nie slychac dzisiaj glosow krytyki a slowa zalu i bolu  poczytuja  za oblude ..
Tylko  pozbawiona  ludzkich uczuc cholota nie jest w stanie zrozumiec tego , ze mozna byc wobec kogos w opozycji ale rownoczesnie plakac po nim , tymbardziej jesli to prezydent . Nie rozumieja tego , ze nawet otwartego wroga mozna szanowac i zlozyc mu szczery hold ale aby byc takim trzeba byc czowiekiem i to nawet nie przez duze C , po prostu czlowiekiem .
Tego czlowieczenstwa u wielu rydzykopodobnych brak . Gizynski , inny posel PiS-u (nawet nie pamietam nazwiska tego duria ) dali swoisty koncert glupoty i kompletnego zidiocenia a wtorowal im w paranoicznych , powiem nawet podlych insyuacjach niejaki Rydzyk, szachraj , przestepca i wyrwigrosz bedacy jednak rownoczesnie guru dla tych , ktorzy geby pelne maja Boga ale ktorym czlowieczenstwo jest calkowicie obce !.

cyc

Data: 2010-04-12 16:51:56
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpunqn$1gd$1speranza.aioe.org...

[...]

Z choinki się zerwałeś, zbigu?
"zaczyna już pracowac na fałszywą legendę niezyjącego prezydenta."??
Kto zaczyna?
Na fałszywą legendę prezydenta Kaczynskiego pracowały w pocie czoła całe tabuny sprzedawczyków,
przez pomyłkę nazywanych dziennikarzami. Pracowały od momentu elekcji przez prawie całe pięć lat.
A ty się oburzasz na te kilka głosów? Gdzie byłeś wcześniej zbigu? Rechotałeś z powiatowych dowcipów o kartoflach?
Piotr

To nazywa sie polityczna walka Piotrze , walka od ktorej rowniez prezydent nie uciekal !!.
Robienie dzisiaj problemu z tego , ze wypominano mu bledy , ze nie byl tym prezydentem ktory zadawalalby potrzeby wszystkich  rodakow , ktory przez opozycje postrzegany byl nie najlepiej  jest glupota i krytykom ani nie przynosi ujmy , ani nie plami honoru !.
Nie chce i nie bede wzorem innych wypowiadal sie w takich chwilach o prezydencie , wogole . Dzisiaj skladam mu czesc i  hold  nalezny glowie panstwa ! a po ludzku powiem , czuje niewyslowiowy zal , ktorego nie splyca to , ze nie zawsze mowilem o nim  najlepiej , nie jako o czlowieku , nie , jako o glowie panstwa !.
Polityka Piotrze , polityka !.

cyc
cyc

Data: 2010-04-12 18:44:00
Autor: Piotr
Już zaczynają polityczną robotę.
Dnia Mon, 12 Apr 2010 16:51:56 +0200, cyc napisał(a):

Polityka Piotrze , polityka !.

No a o czym ja gadam? O habilitacji Jogiego?
Piotr