"Juz zaden podejrzany nie zostanie przez tego pana pozbawiony snu."

Data: 2013-01-08 04:09:02
Autor: Marek
"Juz zaden podejrzany nie zostanie przez tego pana pozbawiony snu."
Wymyslilem nowe haslo dla PO.

Inaczej mowiac - przestepcy moga spac spokojnie !

Data: 2013-01-08 13:15:28
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 08 styczeń 2013 13:09:

Wymyslilem nowe haslo dla PO.

Inaczej mowiac - przestepcy moga spac spokojnie !

Tak, fajna sprawa. Jakie to metody: osądzać bez wyroku, zamykać bez dowodów, oskarżać bez rozumu,  a najlepiej skazywać tych którzy "podpadną", bo.. należą do "układu"? Twórcze rozwinięcie państwa bezprawia dla obywateli i "prawa" dla "swoich"?

Data: 2013-01-08 04:26:55
Autor: Marek
On Jan 8, 1:15 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

oskarżać bez rozumu,  a najlepiej skazywać tych którzy "podpadną", bo..
należą do "układu"? Twórcze rozwinięcie państwa bezprawia dla obywateli i

Dla ciebie "obywatele" to ci lapowkarze, a "swoi" to agenci CBA ?

Data: 2013-01-08 13:45:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:c5f8bbd4-f033-4222-bd31-b32518a99f8cn5g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

"prawa" dla "swoich"?

Dla ciebie "obywatele" to ci lapowkarze, a "swoi" to agenci CBA ?

=============================

Trzeba być nie lada sku***wysynem, żeby w nocy przesłuchiwać żonę człowieka, który leży na oddziale intensywnej terapii w bardzo złym stanie i po dwóch dniach umiera.
A przesłuchanie jest tylko po to, by wymusić na świadku przyznanie się do dania łapówki ordynatorowi. I to podejrzenie nie jest poparte żadnymi dowodami, jedynie przypuszczeniami sku***wielów z CBA.

oburzony

Data: 2013-01-08 14:24:40
Autor: T.

--
A jakim skurwielem trzeba być, żeby ciągać biednego emeryta do sądu w sprawie jakichś tam zastrzelonych roboli...
T.

Data: 2013-01-08 14:37:34
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 08 styczeń 2013 13:26:

> [...]

bezprawia dla obywateli i "prawa" dla "swoich"?

Dla ciebie "obywatele" to ci lapowkarze, a "swoi" to agenci CBA ?

A dla Ciebie? Jaką masz definicję obywatela? Przeczytaj Konstytucję. Tam nie ma rozróżnienia jeśli chodzi o to kto jest a kto nie. Ustalanie  przez polityków czy sędzia posunął się za daleko czy nie, jest naprawdę zabawne. Sędzia i tak zrobił najmniej niż należało. Gdyby ściśle miał się trzymać kodeksu postępowania karnego to przy pierwszych podejrzeniach o tym, że dochodziło do łamania prawa podczas prowadzenia śledztwa, powinien  ich z takim mozołem oglądających filmy hollywoodzkie, posłać do diabła.

Data: 2013-01-08 13:34:41
Autor: xan
W dniu 08.01.2013 13:09, Marek pisze:
Wymyslilem nowe haslo dla PO.

Inaczej mowiac - przestepcy moga spac spokojnie !

Udowodniłeś ze nie zasługujesz na wolność, ty musisz mieć nad sobą zawsze jakiś bat, kogoś co cię kontroluje.

A tak swoją drogą, od kiedy to podejrzany jest "przestępcą" ?

Data: 2013-01-08 04:45:10
Autor: Marek
On Jan 8, 1:34 pm, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

zawsze jakiś bat, kogoś co cię kontroluje.

A tak swoją drogą, od kiedy to podejrzany jest "przestępcą" ?

Juz przestepca sam wie, od kiedy nim zostal...

Data: 2013-01-08 14:34:44
Autor: xan
W dniu 08.01.2013 13:45, Marek pisze:
[...]

uwierz mi misiu ze nie wiesz, kiedy wg. naszego prawa staniesz się przestępcą, oskarżonym - niekiedy wystarczy ze przejdziesz gdzieś w nieodpowiednim czasie.

Data: 2013-01-08 15:18:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-08 13:09, Marek pisze:
Wymyslilem nowe haslo dla PO.

Inaczej mowiac - przestepcy moga spac spokojnie !

Nic odkrywczego, a na dodatek odnosi się to do życia w kapitalizmie, a nie do żadnego PO. Tak e-zop - w kapitalizmie wiecznie nienażarty ryj może spać spokojnie mimo tego że za to co robi na co dzień w systemie sprawiedliwości społecznej już by wisiał..

"Juz zaden podejrzany nie zostanie przez tego pana pozbawiony snu."