Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

Data: 2015-05-27 08:20:51
Autor: Stokrotka
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

Duda już działa.

Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi.

Chcą wyważać, bo 29 grudnia 2006 , za Ziobry tajniak strzelał do mnie na terenie sądu i nie odpuściłam, i ponieważ jutro jest zebranie społdzielców , w którym chciałam brać aktywny udział, a prezes idzie za pan brat z mafią .

Policja nieumundurowana, zaczęli o 7:00.
Powiedzili , że wyważą drzwi.

Data: 2015-05-27 00:40:45
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 27 maja 2015 08:21:29 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

Policja nieumundurowana, zaczęli o 7:00.
Powiedzili , że wyważą drzwi.

Przepraszam. Bylimy z Wondusiem ciuta wypici i chyba piętra nam się pomyliły.
Chcielimy do Hanki, tej z wielgachnymi cycorami...

Data: 2015-05-27 10:23:36
Autor: Stokrotka
[...]

Na służbie? Wypici?
I te cycory warte by były wyważania drzwi?

Data: 2015-05-27 08:22:41
Autor: Stokrotka
[...]

Walili kilka razy, ale na razie drzwi wytrzymały.

Data: 2015-05-27 08:29:31
Autor: Stokrotka
[...]

Odeszli, nie wiem na jak długo.
Nie wiem: ten post podziałał?

Było 2: obaj tajniacy, ale ubrani na czarno, jeden blondyn, już go gdzieś widziałam, ale nie pamiętam gdzie, o rysach paj-compu, drugi, wstyd napisać, o rysach tego aktora, co grał Popiełuszkę.
Odjechali właśnie tajniackim autem.

Data: 2015-05-27 08:43:46
Autor: Maciek
W dniu 2015-05-27 o 08:29, Stokrotka pisze:
[...]
Wrócą. Właśnie dlatego głosowałem na Dudę, żeby do Ciebie wrócili :->

Maciek

Data: 2015-05-27 08:45:56
Autor: Stokrotka
[...]

A co ty z tego będziesz miał?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-05-28 23:49:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

"Stokrotka" mk3p88$otn$1@usenet.news.interia.pl

M> Wrócą. Właśnie dlatego głosowałem na Dudę, żeby do Ciebie wrócili :->

A co ty z tego będziesz miał?

Święty spokój? W piekle nie ma dostępu do naszego netu.

Data: 2015-05-27 09:04:02
Autor: Stokrotka
[...]

Masz na to jakieś dowody, nie wiem... zdjęcia? Czy znowu to tylko twoje
urojenia?

Mam świadków, rodzice byli niedaleko, sąsiedzi też musieli słyszeć,
Nawet podejrzeam jednago, ze współpracował, i że mieli wejść " na sąsiada".
Zabarykadowałam drzwi, teraz nie mogę wyjść, myślałam by zrobić zdjęcie tej barykady, ale mi się nie chce, no bo po co?

Dotąd nie wiedziałam, dlaczego tak często ludzie stawiają fotele w przedpokoju.
Teraz wiem.

Data: 2015-05-27 09:35:09
Autor: wolim
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
W dniu 2015-05-27 o 09:04, Stokrotka pisze:

Duda już działa.

[...]

Piłaś - nie pisz.

MW. Pijany, choć rano. Czasem trzeba.

PS. U mnie drzwi zawsze otwarte. Nie ma sensu wyważać. Jak mawiał klasyk: "Daj synku, ja to zrobię!". [cyt. "Psy"]

Ale ja nie mam nic do ukrycia. A i dla złodziei niewielka pokusa. Takie czasy, że cały majątek trzyma się w banku, a reszta ubezpieczona. Nawet samochodu nie zamykam.

Pozedrawiam.

Data: 2015-05-27 09:44:46
Autor: Stokrotka
[...]

Znaczy, że sam jesteś mafiozo.
Obecnie jest tak wielka przestepczość, że twoje postępowanie tego dowodzi.
Podpisałeś się.

Data: 2015-05-27 11:18:52
Autor: wolim
W dniu 2015-05-27 o 09:44, Stokrotka pisze:

[...]

Nie pozostaje mi nic innego, jak zapytać kim Ty jesteś, skoro ja jestem mafiozo i się nie zamykam, a Ty się zamykasz i wyważają Ci drzwi?

PS. Nie oceniaj ludzi według własnych zasług.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2015-05-27 11:25:31
Autor: Stokrotka
[...]

Ja jestem człowiekiem psześladowanym.
Za komuny też byli tacy co się barykadowali, i też było ZOMO.
Ty się nie barykadujesz, do solidarmności widać nie należałeś i nie rozumiesz,
ja też nie należałam, ale tylko ze względu na wiek.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-05-27 16:01:00
Autor: Sonn
W dniu 2015-05-27 o 11:25, Stokrotka pisze:

[...]

Mylisz prześladowanie z upośledzeniem

--
Sonn

Data: 2015-05-28 23:59:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

"Sonn" 5565ce17$0$54420$c3e8da3$63ee2bc3@news.astraweb.com

Ja jestem człowiekiem psześladowanym.

Mylisz prześladowanie z upośledzeniem

W obu wypadkach mamy (; 'śledzenie'. ;)

Data: 2015-05-29 00:15:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

"Stokrotka" mk42jf$cn5$1@usenet.news.interia.pl

Za komuny też byli tacy co się barykadowali, i też było ZOMO.

Przed ZOMO chowałem ,,bibułę'' w drzwi.
Dosłownie w drzwi -- tak jak zamek jest w drzwiach.

--
nienawo pon wto śro czw pią sob nie pon wtonawo śro czw pią sob nie pon wto śro czw pią sob nienawo pon apr śro
[PL]344 312 308 298 292 289 283 279 277 274 341 321 310 307 302 296 290 287 282 278 277 274 271 344 324     312

Data: 2015-05-27 14:52:22
Autor: Titus Atomicus
Już żałuję, że oddałamgłos nieważ ny, policja dobija się dodrzwi
In article <556573af$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>,
 wolim <nie@pisz.tu> wrote:

Ale ja nie mam nic do ukrycia. A i dla złodziei niewielka pokusa. Takie czasy, że cały majątek trzyma się w banku, a reszta ubezpieczona. Nawet samochodu nie zamykam.

E, przeczytaj sobie moze OWU (Ogolne Warunki Ubezpieczenia)
Jak nie zamykasz, to grosza z ubezpieczenia nie dostaniesz.

TA

Data: 2015-05-29 00:02:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Już żałuję, że oddałamgłos nieważny, policja dobija się dodrzwi

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> Titus_Atomicus-3ABA97.14522127052015@node1.news.atman.pl

[...]

Może  być gorzej. Toż otwarty samochód stanowi zagrożenie.
Ktoś może spuścić taki samochód w nieodpowiednie ;) miejsce.

[przyznaję, że trzymanie własnych foteli w banku jest ciekawe, ale IMO
już nie jest korzystne, bo od dawna w bankach nie ma aż tak dużych kolejek]

Data: 2015-05-28 23:56:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

"Stokrotka" mk3qa7$r4a$1@usenet.news.interia.pl

[...]

Fotele nie przydają się w zmienianiu obuwia -- łatwiej/zdrowiej kucnąć.

--
nienawo pon wto śro czw pią sob nie pon wtonawo śro czw pią sob nie pon wto śro czw pią sob nienawo pon aprpksymacja

Data: 2015-05-28 23:48:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

"Stokrotka" mk3o9e$msb$1@usenet.news.interia.pl

Było 2: obaj tajniacy, ale ubrani na czarno, jeden blondyn,

[to ode mnie, ale nie będę przyznawał się; obraziła mnie, więc
wysłałem chłopaków, ale piechotą, bo mam trudności finansowe;
szybko dotarli, może korzystali z autostopu?...]

już go gdzieś widziałam, ale nie pamiętam gdzie, o rysach paj-compu, drugi, wstyd napisać, o rysach tego aktora, co
grał Popiełuszkę. Odjechali właśnie tajniackim autem.

Pisałem jej (Stokrotka mnie wrzuciła do KF -- piszę do innych)
o tym, co nieuchronne:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mir89a$rol$1@node1.news.atman.pl...

    > Szykuj się -- Dorn powraca. :)

    >  https://www.youtube.com/watch?v=QpwBDAKhEAo

    >  No, bratku -- mówił wachmistrz spokojnym głosem -- czas na cię.

    > Wiem, wiem, Ty siostra, nie bratek, i nie storczyk czy chryzantema... ;)

    + Wiem, wiem, Ty Stokrotka, nie bratek, i nie storczyk czy chryzantema... ;)

Ja wiedziałem o tym, co nadejdzie (MOlejnkik poniżyła chorągiewkę PO,
TLis przeprosił córkę ADudy...) dlatego manifestacyjnie zagłosowałem. :)
Na dodatek nie złamałem swej obietnicy -- ja zagłosowałem, ale mój ojciec
nie mógł, więc zagłosowałem za ojca na kandydata ojca, biorąc kartę na moje
imię. [a że mego ojca PO okrada w biały dzień -- zagłosowałem nie na PO]

Data: 2015-05-29 00:22:38
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 28 May 2015 23:48:19 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

ja zagłosowałem, ale mój ojciec
nie mógł, więc zagłosowałem za ojca na kandydata ojca, biorąc kartę na moje
imię.

??????????????!!!!!!!!!!!!!!!
--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku?

Data: 2015-05-30 03:18:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

"Ikselka" zu47swn0zn8s.w6tdkmk1gxud$.dlg@40tude.net

ja zagłosowałem, ale mój ojciec nie mógł, więc zagłosowałem
za ojca na kandydata ojca, biorąc kartę na moje imię.

14 pytajników i 15 wykrzykników.

Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku?

Dobrze składa się?... Poszukuje wróżki a Komorowski staje się bezrobotnym...

Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi