Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

Data: 2015-05-27 19:52:59
Autor: MarK
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
Proszę nie dawajcie karmy Trollowi w żeńskim wydaniu ... Bo się zacznie ...

--
MarK
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mk3n86$kse$1usenet.news.interia.pl...
Duda już działa.

Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi.

Chcą wyważać, bo 29 grudnia 2006 , za Ziobry tajniak strzelał do mnie na terenie sądu i nie odpuściłam, i ponieważ jutro jest zebranie społdzielców , w którym chciałam brać aktywny udział, a prezes idzie za pan brat z mafią .

Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi