Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   K-Tric ktoś coś słyszał/wie?

K-Tric ktoś coś słyszał/wie?

Data: 2010-06-16 12:30:20
Autor: AZ
K-Tric ktoś coś słyszał/wie?
Witam,

czy ktoś wie coś więcej o super zaawansowanym systemie Kawasaki zwanym
K-Tric? Na amerykańskich forach jest dużo opinii o tym, że to taki
bajer zrobiony na potrzeby spełniania norm emisji itp. No i wiele osób
to tam odpina i stwierdza poprawę.

Dzisiaj zrobiłem to samo i różnica powyżej 4krpm jest kolosalna i
Zygzak zaczął iść z gazu na koło ;-) Podobnie było z zaawansowym kitem
tuningowych w postaci 4 tuningowych podkładek 1mm pod iglice -
zniknęło wkońcu duszenie przy przejściu 4-5krpm (było za ubogo) ale
miałem wrażenie, że pogorszyło trochę "górę" co naprawiło teraz
odpięcie TPS.

Pytanie brzmi czy taka modyfikacja może mieć wpływ na żywotność
silnika? Bo w sumie nie wiadomo co do końca robi ten K-Tric. Z
obrazków znalazłem coś takiego:
<http://www.purgeraptor1.btinternet.co.uk/Pictures/PitStop/
ktricmap.jpg>

Czy faktycznie jest różnica to przyjdzie stwierdzić w lipcu w
Nowodworze :-)

Dzięki.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-16 13:17:51
Autor: doktorski
K-Tric ktoś coś słyszał/wie?
On 16 Cze, 21:30, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

czy ktoś wie coś więcej o super zaawansowanym systemie Kawasaki zwanym
K-Tric?
Slyszalem K-TrAc a nie K-TrIc.

Dzisiaj zrobiłem to samo i różnica powyżej 4krpm jest kolosalna i
Zygzak zaczął iść z gazu na koło ;-) Podobnie było z zaawansowym kitem
tuningowych w postaci 4 tuningowych podkładek 1mm pod iglice -
zniknęło wkońcu duszenie przy przejściu 4-5krpm (było za ubogo) ale
miałem wrażenie, że pogorszyło trochę "górę" co naprawiło teraz
odpięcie TPS.
Ale czxekaj, drynde masz na gaznikach, rajt? Wiec odpiecie TPSa wplywa
tylko (o ile) na zaplon. A jak to ma sie do AFR? W sensie: czy masz
dobrze zestrojone gazniki?

Pytanie brzmi czy taka modyfikacja może mieć wpływ na żywotność
silnika? Bo w sumie nie wiadomo co do końca robi ten K-Tric. Z
obrazków znalazłem coś takiego:
<http://www.purgeraptor1.btinternet.co.uk/Pictures/PitStop/
ktricmap.jpg>
Wpadnij do mnie jak wroce z Wloch to sprawdzimy AFR. Moze byc tak, ze
Twoja drynda jest zle zestrojona z powodu ze poniewaz normy emisji,
ktore - jak sadze - masz w dupie.Odezwij sie na priva po 25.06.

pzdr, dr
14/525, k12s sprzedam

Data: 2010-06-16 13:44:19
Autor: AZ
K-Tric ktoś coś słyszał/wie?
On 16 Cze, 22:17, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

Slyszalem K-TrAc a nie K-TrIc.
Uni-trak jak już ;-) Ale wybaczam Ci, w Kawasaki jesteś nowy ;-)

Ale czxekaj, drynde masz na gaznikach, rajt? Wiec odpiecie TPSa wplywa
tylko (o ile) na zaplon. A jak to ma sie do AFR? W sensie: czy masz
dobrze zestrojone gazniki?

Ta jest, drynda jest na gaznikach. Zgadza sie, TPS tutaj zmienia mapke
zaplonu w zaleznosci od otwarcia przepustnicy. Gazniki zestrojone? W
sumie minimalnie odbiega od fabryki - piloty wykręcone o 2 obroty
zamiast 1,5, iglice podniesione 1mm - Kawasaki strasznie ubogo
zestroilo padake, lambda na srednich to wychodzila 1,4 :-) Teraz jest
coś OIDP 1,04.

Wpadnij do mnie jak wroce z Wloch to sprawdzimy AFR. Moze byc tak, ze
Twoja drynda jest zle zestrojona z powodu ze poniewaz normy emisji,
ktore - jak sadze - masz w dupie.Odezwij sie na priva po 25.06.

To napewno - wyżej napisałem co i jak, a normy... tak, mam w dupie :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-16 13:51:17
Autor: AZ
K-Tric ktoś coś słyszał/wie?
On 16 Cze, 22:44, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 16 Cze, 22:17, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

> Slyszalem K-TrAc a nie K-TrIc.

Uni-trak jak już ;-) Ale wybaczam Ci, w Kawasaki jesteś nowy ;-)

Zwracam honor, faktycznie jest coś takiego jak K-TRAC od kontroli
trakcji, ale K-Tric też jest - był też np. w 636.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-17 02:58:01
Autor: doktorski
K-Tric ktoś coś słyszał/wie?
On 16 Cze, 22:44, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

zestroilo padake, lambda na srednich to wychodzila 1,4 :-) Teraz jest
coś OIDP 1,04.

To nadal zajebiscie ubogo. Jesli dobrze licze AFR masz okolo 15,3
gdzie zalecane jest cos w okolicy 12,5-13,4.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-06-17 10:04:31
Autor: AZ
K-Tric ktoś coś słyszał/wie?
On 2010-06-17, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
To nadal zajebiscie ubogo. Jesli dobrze licze AFR masz okolo 15,3
gdzie zalecane jest cos w okolicy 12,5-13,4.

No tak stroja fabrycznie przez te faszystowskie normy ZSRE.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-17 13:22:57
Autor: AZ
K-Tric ktoś coś słyszał/wie?
On 16 Cze, 21:30, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Pytanie brzmi czy taka modyfikacja może mieć wpływ na żywotność
silnika? Bo w sumie nie wiadomo co do końca robi ten K-Tric. Z
obrazków znalazłem coś takiego:
<http://www.purgeraptor1.btinternet.co.uk/Pictures/PitStop/
ktricmap.jpg>

Jednak podpiąłem i ustawiłem jak serwisówka kazali i teraz wydaje się,
że jest tak jak powinno być. Serwisówka mówiła o 0.9-1.1 na zamkniętej
przepustnicy, 4.06-4.26 maksymalnie otwartej a było 0.9 zamknięta,
3.84 otwarta. Reakcja na gaz zdecydowanie się poprawiła.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-17 14:24:23
Autor: doktorski
K-Tric ktoś coś słyszał/wie?
On 17 Cze, 22:22, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Jednak podpiąłem i ustawiłem jak serwisówka kazali i teraz wydaje się,
że jest tak jak powinno być. Serwisówka mówiła o 0.9-1.1 na zamkniętej
przepustnicy, 4.06-4.26 maksymalnie otwartej a było 0.9 zamknięta,
3.84 otwarta. Reakcja na gaz zdecydowanie się poprawiła.
Ale co to za parametr? Lambda? Chcesz mi powiedziec ze masz na
otwartej przepustnicy ponad cztery razy wiecej powietrza niz potrzeba?
Zastanow sie czy Ci sie tloki nie rozplyna....

pzdr,dr
14/525 k12s sprzedam

Data: 2010-06-18 05:47:03
Autor: AZ
K-Tric ktoś coś słyszał/wie?
On 2010-06-17, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
Ale co to za parametr? Lambda? Chcesz mi powiedziec ze masz na
otwartej przepustnicy ponad cztery razy wiecej powietrza niz potrzeba?
Zastanow sie czy Ci sie tloki nie rozplyna....

Sorry, nie dodalem. Napiecie na wyjsciu z TPS i nie jest to lambda ;-)

--
Artur
ZZR 1200

K-Tric ktoś coś słyszał/wie?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona