K.graficzna PCI

Data: 2013-01-01 12:23:49
Autor: Krzysztof Kucharski
K.graficzna PCI
Dzień dobry

Od jakiegoś czasu nurtuje mnie następujące zagadnienie: jaką najbardziej wydajną kartę graficzną 3D oferowano w wersji ze złączem PCI? Podkreślam: PCI, a a nie PCI-E czy tym podobne :-)

Pozdrawiam noworocznie - Krzysztof Kucharski

Data: 2013-01-01 10:41:00
Autor: krzychu
K.graficzna PCI
ja jeszcze dzialam na Voodoo 3 PCI 16 MB

Data: 2013-01-01 10:42:33
Autor: krzychu
K.graficzna PCI
system WinXP drivery z 2007 nieoficjalne

Data: 2013-01-01 15:10:43
Autor: Jako
K.graficzna PCI
W dniu 2013-01-01 12:23, Krzysztof Kucharski pisze:
[...]

ostatnio wyrzuciłem do śmieci FX5200 PCI

Data: 2013-01-04 00:01:06
Autor: Andrzej Zbierzchowski
K.graficzna PCI
W dniu 2013-01-01 12:23, Krzysztof Kucharski pisze:
Dzień dobry

Od jakiegoś czasu nurtuje mnie następujące zagadnienie: jaką
najbardziej wydajnÄ… kartÄ™ graficznÄ… 3D oferowano w wersji ze
złączem PCI? Podkreślam: PCI, a a nie PCI-E czy tym podobne :-)

My¶lę, że matroxowska Parhelia będzie w czołówce :) Nawet bior±c pod uwagę, że ona była na 64bit PCI (choć na 32 bitowych z ł±czach też jechała) :)
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

"Wady wielkich ludzi s± pociech± matołów"

Data: 2013-01-04 00:15:11
Autor: vituniu
K.graficzna PCI
Od jakiego¶ czasu nurtuje mnie następuj±ce zagadnienie: jak± najbardziej wydajn± kartę graficzn± 3D oferowano
w wersji ze zł±czem

Teoretycznie np. taki GT 520 (patrz link), ale "na zywo"
nie widzialem. Za to mam gdzies Radeona 7000 (nie HD ;)). pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Parhelia fajna, ale cokolwiek leciwa. ;)

Data: 2013-01-04 00:18:06
Autor: vituniu
K.graficzna PCI
Data: 2013-01-04 17:25:11
Autor: Krzysztof Kucharski
K.graficzna PCI
Dobry wieczór

Uzytkownik <vituniu@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0782d3ca-fd9a-45af-8f80-23fe81ca2e89googlegroups.com...
zapomniany link to Zotac'a GT 5200 PCI (nie E):

http://www.tomshardware.com/news/GeForce-GT-520-PCI-PCI-Express-lagacy,13544.html
[....]

Dzieki, to wyglada nader interesujaco, przynajmnije na pierwszy rzut oka :-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

K.graficzna PCI