K2

Data: 2011-05-16 10:21:40
Autor: Przemysław Czaja
K2

Użytkownik "Tata"

UŻYTKOWNIKÓW olejów silnikowych K2 Texar proszę o opinie o tych olejach. Jak zdaniem Grupowiczów wypada porównanie z Valvoline, Motul i Liqui Moly? Google "po naszemu" milczy w powyższym temacie. Gdzie są produkowane te oleje?

O oleju nic nie napiszę, nie używam, ale produkują to w Ostrowie Wielkopolskim, przynajmniej tam jest siedziba firmy - ponieważ w Ostrowie nie ma żadnej rafinerii jestem skłonny sądzić, że olej produkuje Gdańsk lub Płock na zamówienie.

Data: 2011-05-17 01:15:33
Autor: cbnet
K2
Albo to olej np z południa Polski (rafinowane zlewki olejowe).
Albo też pochodzi ze wschodu, może nawet tego "głębokiego".
Lub z USA?
Lub ew. wszystkiego po trochu.

Nie wiadomo nic na ten temat, tak w sumie.

--
CB