K2 - Kungfu fujas

Data: 2009-03-24 15:55:52
Autor: MAcio
K2 - Kungfu fujas
Witam

Prosze o opinie na temat tej narty ?
Jak sie jezdzi czy jest to w miare uniwersalny FR czy mocno ukierunkowany na puch na skoki ?
Szukam narty na muldy, na puch, na swierzy snieg znalazlem tą czy to dobry wybor ?
Moj wzrost 182 czy narta 179 jest dlugoscia wystarczajaca ?
Jakie do niej kupic wiazania ?
Gosia kiedys mi sporo wyjasnila i polecala ta narte widzialem ja dotykalem ale to co poczytalem na stronach troche mnie zaniepokoilo, sporo ludzi na niej skacze i wyprawia rozne fiku miku. Ja nie bede wyprawial fiku miku potrzebuje narty na trodne warunki polskich tras i na lekki off.

Maciej

Data: 2009-04-05 11:08:54
Autor: blackone
K2 - Kungfu fujas
On 24 Mar, 16:55, "MAcio" <macmadNOS...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam

Prosze o opinie na temat tej narty ?
Jak sie jezdzi czy jest to w miare uniwersalny FR czy mocno ukierunkowany na
puch na skoki ?

Wedle dzisiejszych standardow to jest narta uniwersalna na muldy,
rozjedzony snieg i puch w normalnych ilosciach. Narta 100% na bezdenny
puch to np.: K2 Hellbent.

Szukam narty na muldy, na puch, na swierzy snieg znalazlem tą czy to dobry
wybor ?

dobry. a jesli ma byc jeszcze lepszy i tolerujacy duze szybkosci +
wieksza skretnosc, to K2 obsethed,-)

Moj wzrost 182 czy narta 179 jest dlugoscia wystarczajaca ?

jesli waga standardowa, to ok. K2 sa w rzeczywistosci zawsze kilka cm
dluzsze niz podaja to w katalogu. Narty FR powinny miec dlugosc
przynajmniej taka jak wzrost przy standardowej wadze - wtedy
wykorzystujesz w 100% ich stabilnosc. O skretnosc sie nie obawiaj.

Jakie do niej kupic wiazania ?

polecam marker jester - lekkie i wytrzymale, to sa wiazania na
szerokie narty - lepiej przekazuja "sterowanie" ma krawedzie niz
tradycyjne - dosc waskie wiazania;-)
a jak chcesz troche pochodzic na tych nartach - freeride
przywyciagowy, krotsze wycieczki, to marker duke lub baron.

[...]

w takim razie bedzie to pojazd bardzo dobry. Na fiku-miku w parku to
ta narta jest za DUZA i za ciezka. W terenie - jak najbardziej;-)

pozdrowcia
Gosia

K2 - Kungfu fujas