K7S5A a karta sieciowa

Data: 2010-03-14 11:44:10
Autor: Michał
K7S5A a karta sieciowa
Windows XP na płycie K7S5A. Wszystko działa do momentu próby instalacji sterownika do karty sieciowej.
[..]
Co może być powodem?

ustawienia w biosie albo karty siedzące w slotach PCI

Data: 2010-03-14 11:53:41
Autor: Remek
K7S5A a karta sieciowa
Użytkownik "Michał" napisał:

ustawienia w biosie albo karty siedzące w slotach PCI

Oprócz NIC jest tylko grafika na AGP. Ustawienia BIOSu identyczne z drugą, działającą prawidłowo płytą. COś z BIOS-em?

Remek

Data: 2010-03-14 13:02:22
Autor: Michał
K7S5A a karta sieciowa
Oprócz NIC jest tylko grafika na AGP. Ustawienia BIOSu identyczne z drugą, działającą prawidłowo płytą. COś z BIOS-em?

Czasami takie hece spotykałem na płytach z chipsetami VIA KT400, KT600 gdy ustawienia w biosie różniły się jakimś szczegółem od defaultowych, np we wpisach "Plug & Play OS Installed", "Parallel Port Mode", "LAN boot ROM" itp. Nagminne było losowe wieszanie się OS'a przy włożonej dźwiękówce na PCI i włączonym w biosie porcie MIDI karty zintegrowanej.

Spróbuj przywrócić defaultowe ustawienia w biosie. Jeszcze pytanie: przy instalacji sterownika masz w biosie ową sieciówkę włączoną czy wyłączoną?

Pozdrawiam,
Michał

K7S5A a karta sieciowa