K800i

Data: 2010-09-14 18:55:59
Autor: Alan
K800i
On 14 Wrz, 18:34, "Merynos" <zbykrWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
SE K800i
Wiem, ze ten post moze nie calkiem na czasie, bo chyba od kilku lat ich nie
produkuja, ale jest ich wciaz duzo w uzyciu i na rynku wtornym, wiec chcialbym
sie podzielic uwagami z ponad rocznej eksploatacji. Uwagi wylacznie negatywne
(pozytywy niech opisuja inni), w formie pytan, ktore najchetniej zadalbym
tworcom tego knota.

http://k800i.pl/index.php - tu znajdziesz masę poradników, dodatków,
patchy które pozwolą ci komfortowo korzystać z tego tel. jeśli jesteś
maniakiem lub pedantem. Musisz oczywiście poświecić troszkę czasu i
ogarniać podstawy. Ja wrzuciłem sobie parę patchy na odtwarzasz muzyki
i listę utworów, datę i zaktualizowałem oprogramowanie z tego co
pamiętam.

Ten telefon wielu osobą wystarcza. K800i to sympatyczny telefon o
zgrabnej budowie, przyzwoitym wyświetlaczu, ze znakomitym jak na
komórkę aparatem fotograficznym z lampą i odtwarzaczem muzyki oraz
dość wydajnej baterii. . Miałem go i ogólnie daje mu mocną 4 i
zaznaczę że jeszcze telefonu na mocną 5 nie widziałem :)

Ostatnio o tym pisałem więc powtórzę. Niestety nie ma róży bez kolców.
Po zakupie jako nowy w punkcie GSM już po 2 tygodniach padł po
podłączeniu do telewizora przez USB. Siadła płyta główna. Jakieś 2
miesiące temu zmuszony byłem wymienić płytkę klawiatury bo przestał
działać jeden z klawiszy funkcyjnych. Oczywiście płytka już OEMowska i
różnica była odczuwalna przy montażu i użytkowaniu. Do tego telefon
okazał się niezbyt szczelny na kurz i pyłki. Trzymany w kieszeni
spodni wymagał co jakiś czas rozbierania i przeczyszczenia panelu od
środka. Wkurzała też czasem zasłonka od aparatu przy noszeniu telefonu
w spodniach oraz gniazdo ładowania (słuchawkowe) które czasem nie
łączyło jak należy. W telefonie brakowało mi w zasadzie wsparcia
jedynie pełnego odczytywania PDFow bo aplikacja w javie to nie pełne
rozwiązanie (nie radziła sobie z bardziej skomplikowanymi plikami z
tabelkami jak np. rozkład jazdy)

Data: 2010-09-15 17:03:13
Autor: Kotlet Mielony
K800i
Ten telefon wielu osobą wystarcza. K800i to sympatyczny telefon o
zgrabnej budowie, przyzwoitym wyświetlaczu,

i niepasujacej klapce na obiektyw z niepasujacym joystickiem i gumowa klawiatura, reszta ok :)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-09-16 15:12:33
Autor: z
K800i
Kotlet Mielony pisze:

i niepasujacej klapce na obiektyw z niepasujacym joystickiem i gumowa klawiatura, reszta ok :)

Ta wredna klapka jest integralną częścią mojej prawej ręki.
Joy faktycznie już trochę niedomaga
Gumowa klawiatura bardzo fajna i bardzo dobre podświetlenie.
Nie bije po oczach i jest czytelnie w każdych warunkach.

Data: 2010-09-16 22:39:23
Autor: z
K800i
Właśnie porównuję sobie zdjęcia zrobione telefonem z 8 M pixelowym aparatem z diodą led. kosztującym na allegro 800 zł (w995)
Ksenon to jest ksenon. K800 rządzi

K800i