K9N6SGM-V drivers

Data: 2016-05-16 19:57:19
Autor: Kamil
K9N6SGM-V drivers
Witam

Zna ktoś konkretny adres strony ze wszystkimi sterownikami do tej płyty pod
XP 32 bit?

Pozdrawiam

Data: 2016-05-16 21:34:59
Autor: Chris
K9N6SGM-V drivers
W dniu 2016-05-16 o 19:57, Kamil pisze:
Witam

Zna ktoś konkretny adres strony ze wszystkimi sterownikami do tej płyty pod
XP 32 bit?

Google wyłączyli ?

https://pl.msi.com/Motherboard/support/K9N6SGMV__K9N6PGMFI__K9N6PGMF.html#down-driver

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-05-17 17:29:12
Autor: Kamil
K9N6SGM-V drivers
Użytkownik "Chris" napisał:

https://pl.msi.com/Motherboard/support/K9N6SGMV__K9N6PGMFI__K9N6PGMF.html#do
wn-driver

Dzięki. Mój Google do tej strony nie dotarł. Kierował mnie na jakies
upiedliwe g..., na których musiałem oświadczać, że nie jestem robotem i
zaznaczać po kilka razy obrazki z drzewami, rzekami i witrynami sklepowymi.
Tfu. A ntej wskazanej przez Ciebie nie ma wszystkiego np. sterownika LAN-u.
Znalazłem go gdzie indziej.

Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

> W pierszej kolejności zawsze szukaj na stronie producenta płyty. Gdyby z
> jakiegoś powodu nie było to u producenta chipsetu płyty głównej itd.

Ja bym właśnie na odwrót - najpierw strona producenta chipsetu, potem
strona
producenta płyty.

No właśnie. Szukaj i wkurwi.j się. Przerzuciłem sporp sprzętu i zawsze
problemy miałem z MSI. Omijam ich z daleka, ale tym razem robie to dla
kogoś. Jeśli sie nie myle to producenci do nowych płyt dają płytę ze
wszystkimi driverami. Czy tak trudno zrobić z niej ISO i wrzucić na stronę z
płytą? Zależy im na kliencie, czy nie? A może chodzi o to, aby uwalić rynek
wtórny i zmusić do kupowania nowych wyrobów?

Pozdrawiam

Data: 2016-05-18 08:50:59
Autor: Chris
K9N6SGM-V drivers
W dniu 2016-05-17 o 17:29, Kamil pisze:
Użytkownik "Chris" napisał:

[...]

To była pierwsza strona w googlu po wpisaniu modelu płyty.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-05-17 11:10:57
Autor: mahe
K9N6SGM-V drivers
[...]

A jak sprawdzić bebechy własnego komputera? Aida, Everest, CPU-Z choćby.

Jeśli nie lubisz Googli, to możesz użyć DuckDuckGo.com - efekt podobny ;)

--
mahe

Data: 2016-05-17 11:57:40
Autor: Przemysław Ryk
K9N6SGM-V drivers
Dnia Tue, 17 May 2016 11:10:57 +0200, mahe napisał(a):

[...]

producenta płyty. (ciach...)

[ I've got nothing against God. It's his Fan Club I can't stand.           ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

K9N6SGM-V drivers