KA-TA-STRO-FA

Data: 2010-05-11 03:43:11
Autor: Tomasz Radko
KA-TA-STRO-FA
Ciekawe iledziesiąt milionów będzie kosztować Johnsona ta seria p-o?
Jeżeli ktoś zamierzał budować zespół wokół JJa - to mu chyba przeszło.

pzdr

TRad

Data: 2010-05-10 23:52:24
Autor: Leszczur
KA-TA-STRO-FA
On 11 Maj, 03:43, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Ciekawe iledziesi±t milionów będzie kosztować Johnsona ta seria p-o?
Jeżeli kto¶ zamierzał budować zespół wokół JJa - to mu chyba przeszło.

Nope. JJ dostanie maxa, albo co¶ bardzo blisko maxa. Za dużo jest
pieniędzy na rynku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 00:26:38
Autor: sooobi
KA-TA-STRO-FA
On 11 Maj, 03:43, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Ciekawe iledziesi±t milionów będzie kosztować Johnsona ta seria p-o?
Jeżeli kto¶ zamierzał budować zespół wokół JJa - to mu chyba przeszło.

Fakt jego skutecznosc z gry to naprawde straszliwa statystyka.
Na jego obrone przemawia to ze Magic w RS zatrzymywali rywali na tak
niskim fg% jak zaden inny zespol ligi.

ps: nie ogladalem ani jednego meczu tej serii (ani zadnego meczu Magic
w tym PO) wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec wiecej o JJ'u i jego
grze w tej serii ale statystycznie rzeczywiscie wypadl slabiutko,
zreszta jak pozostale Jastrzebie.

Data: 2010-05-11 00:53:16
Autor: Leszczur
KA-TA-STRO-FA
On 11 Maj, 09:26, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

w tym PO) wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec wiecej o JJ'u i jego
grze w tej serii ale statystycznie rzeczywiscie wypadl slabiutko,

W tym sezonie i tak długo wytrzymał. Zwykle obniżał poziom gry juz po
ASG - teraz doczekał aż do playoffs.

Pozdro

L'e-szczur

KA-TA-STRO-FA