K艂amcy s膮 zdolni do najgorszych zbrodni

Data: 2012-05-13 10:30:20
Autor: u2
K艂amcy s膮 zdolni do najgorszych zbrodni
... a Tusk zrobi艂 z k艂amstwa norm臋 :

http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/62039,prowokacje-tuska

Coraz wyra藕niej wida膰, 偶e w sytuacji dramatycznych niepowodze艅 rz膮du
Tuska, premier przy udziale swoich PR-owc贸w, 艣wiadomie przygotowuje
prowokacje, kt贸re maj膮 odwr贸ci膰 od nich uwag臋 opinii publicznej.

 1. Coraz wyra藕niej wida膰, 偶e w sytuacji dramatycznych niepowodze艅 rz膮du
Tuska, premier przy udziale swoich PR-owc贸w, 艣wiadomie przygotowuje
prowokacje, kt贸re maj膮 odwr贸ci膰 od nich uwag臋 opinii publicznej.

Tak by艂o podczas debaty na nad projektem uchwa艂y Sejmu o wydanie przez
Rosj臋 wraku Tupolewa, podobnie podczas debaty na wnioskiem zwi膮zku
zawodowego Solidarno艣膰 o referendum w sprawie podwy偶szenia wieku
emerytalnego do 67 lat, wreszcie tak by艂o w ostatni pi膮tek kiedy odby艂o
si臋 III czytanie czyli g艂osowania nad ustawami emerytalnymi.

Zawsze kiedy brakuje premierowi merytorycznych argument贸w aby przekona膰
opini臋 publiczn膮 do swoich racji, on sam przeprowadza prowokacj臋 na sali
sejmowej, a us艂u偶ni dziennikarze tylko na to czekaj膮, 偶eby zmieni膰 tre艣膰
g艂贸wnego przekazu dnia.

2. W II ju偶 rocznic臋 tragedii smole艅skiej klub Prawa i Sprawiedliwo艣ci,
trac膮c ju偶 powoli nadziej臋, 偶e kiedykolwiek w艂asno艣膰 Polski w postaci
czarnych skrzynek i wraku rozbitego Tupolewa wr贸c膮 do naszego kraju,
zdecydowa艂 si臋 zaproponowa膰 projekt uchwa艂y Sejmu PR, kt贸ry mia艂 pokaza膰
stronie rosyjskiej,偶e wszystkie si艂y polityczne w Polsce s膮 za tym aby
zar贸wno skrzynki jak i wrak do nas wr贸ci艂y.

Uchwa艂a mia艂a w zamy艣le wspiera膰 rz膮d RP w staraniach o odebranie
zar贸wno skrzynek jak i wraku, poniewa偶 brak tych istotnych dowod贸w w
zasadzie nie pozwala prowadzi膰 polskiego 艣ledztwa w sprawie katastrofy
pod Smole艅skiem.

Poniewa偶 jednak przyj臋cie takiej uchwa艂y zmusza艂oby polski rz膮d do
intensywnych dzia艂a艅 w tej sprawie, a rz膮d wr臋cz boi si臋 upomina膰 u
Rosjan o cokolwiek co jest zwi膮zane z katastrof膮 smole艅sk膮, to Tusk
przyszed艂 do Sejmu i zabra艂 g艂os tylko po to aby odwr贸ci膰 uwag臋 od
nieudolno艣ci (albo czego艣 wi臋cej) rz膮du w tej sprawie i nazwa艂 projekt
uchwa艂y 鈥瀉dresem do cara鈥 sugeruj膮c, 偶e Prawo i Sprawiedliwo艣膰 wykonuje
dyspozycje z Moskwy.

Jakby absurdalnie nie brzmia艂o to oskar偶enie jednak w mediach na kilka
dni rozgorza艂a dyskusja nie o tym dlaczego przez dwa lata mimo pono膰
dobrych stosunk贸w z Rosj膮, rz膮dowi nie uda艂o si臋 odzyska膰 czarnych
skrzynek i wraku samolotu ale o tym czy PiS nie jest w sferze wp艂yw贸w Rosji.

3. Kolejna prowokacja mia艂a miejsce podczas debaty nad wnioskiem
Solidarno艣ci o referendum w sprawie wyd艂u偶ania wieku emerytalnego
wspartego zreszt膮 prawie 2 milionami podpis贸w.

Przed Sejmem kilkana艣cie tysi臋cy zwi膮zkowc贸w z Solidarno艣ci, ich szef
Piotr Duda przedstawi艂 na sali plenarnej wniosek o referendum, a premier
Tusk odpowiadaj膮c na to wyst膮pienie, nazwa艂 go p臋takiem.

Zaprotestowa艂 przewodnicz膮cy klubu PiS, marsza艂ek Kopacz og艂osi艂a
przerw臋 i zebra艂a Konwent Senior贸w, ale po wznowieniu obrad premier
przewodnicz膮cego Solidarno艣ci nie przeprosi艂.

Media przez kilka dni oczywi艣cie zajmowa艂y si臋 konfliktem pomi臋dzy
premierem i przewodnicz膮cym zwi膮zku, a argumenty za zorganizowaniem
referendum w tym wspomniane 2 miliony podpis贸w, wpada艂y w medialn膮
czarn膮 dziur臋.

4. W ostatni pi膮tek odby艂y si臋 g艂osowania nad projektami ustaw
emerytalnych. Pos艂owie zadali kilkadziesi膮t pyta艅 ministrom rz膮du Tuska
i samemu premierowi. Przez ponad 3 godziny ani jednej odpowiedzi i nagle
przed ostatnim g艂osowaniem Tusk wchodzi na m贸wnic臋 i wyrwanym z
kontekstu cytatem z wypowiedzi 艣.p. Prezydenta Lecha Kaczy艅skiego,
sugeruje, 偶e i on by艂 za podwy偶szeniem wieku emerytalnego.

Jaros艂aw Kaczy艅ski pr贸buje to prostowa膰, s艂yszy z 艂aw poselskich 鈥瀟o
zadzwo艅 do brata鈥 i reaguje tak jak reaguje. Odzywa si臋 Palikot i m贸wi
wprost Kaczy艅skiemu, 鈥炁糴 wys艂a艂 brata na 艣mier膰鈥 i Tusk mo偶e zaciera膰 r臋ce.

Media przez pi膮tek i sobot臋 m贸wi膮 niewiele o tym jak pogorszy艂a si臋
sytuacja przysz艂ych emeryt贸w, kt贸rzy b臋d膮 musieli czeka膰 na 艣wiadczenia
emerytalne znacznie d艂u偶ej, m臋偶czy藕ni 2 lata, kobiety 7 lat, a kobiety
pracuj膮ce w rolnictwie a偶 12 lat d艂u偶ej, tylko ca艂y czas o tym jaka by艂a
awantura w Sejmie.

5. Poniewa偶 te prowokacje s膮 realizowane przez Tuska, zupe艂nie na zimno,
cz臋sto w Sejmie wida膰 jak premierowi przed wyst膮pieniem dostarczaj膮
materia艂y z tymi dobranymi cytatami, to trzeba si臋 na nie uodporni膰.

Inaczej te prowokacje b臋d膮 wykonywane jeszcze cz臋艣ciej, bo w zasadzie w
ka偶dej wa偶niejszej sprawie za jak膮 zabierze si臋 rz膮d Tuska, za jaki艣
czas mamy do czynienia z totaln膮 klap膮 wi臋c odwracanie od nich uwagi to
ju偶 prawie specjalizacja premiera.

Data: 2012-05-13 10:32:05
Autor: pluton
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni
5. Poniewa te prowokacje s realizowane przez Tuska, zupe硁ie na zimno,
cz阺to w Sejmie wida jak premierowi przed wyst眕ieniem dostarczaj
materia硑 z tymi dobranymi cytatami, to trzeba si na nie uodporni.

Najgorsze, 縠 w tych prowokaacjach ch阾nie bierze udzia Truppenfuhrer...

4. W ostatni pi眛ek odby硑 si g硂sowania nad projektami ustaw
emerytalnych.

.... ktory wtedy wyskoczyl z pomniczkiem i zimny lech strasse.

Nullification

Data: 2012-05-13 13:59:10
Autor: Rafa
K艂amcy s膮 zdolni do najgorszych zbrodni
Dnia Sun, 13 May 2012 10:30:20 +0200, u2 napisa(a):

.. a Tusk zrobi z k砤mstwa norm :

Nauczy si od Jaros砤wa Kaczy駍kiego.

Data: 2012-05-13 14:05:20
Autor: Chiron
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni
U縴tkownik "Rafa" <spasiony@opole.org> napisa w wiadomo禼i news:1172t1peziyw9.as3sxdyno7uz.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 13 May 2012 10:30:20 +0200, u2 napisa(a):

.. a Tusk zrobi z k砤mstwa norm :

Nauczy si od Jaros砤wa Kaczy駍kiego.
Po pierwsze- z ca潮 pewno禼i- nie. Z tego nie wynika, 縠 Jarek jest prawdom體ny, ale takie postawienie sprawy przez Ciebie- rozgrzesza szefa najbardziej 砤jdackiego rz眃u w historii Polski od czas體 Bieruta. Z ca潮 pewno禼i reprezentowa ju interesy Polski (mo縠 i kulawo, ale jednak) Gomu砶a, mniej, ale w pewien spos骲 te- Gierek, wcale- Jaruzelski, ale doprowadzi pa駍two do stanu, w kt髍ym rz眃z mafie, kt髍e opanowa硑 wszystko i gn阞i nas przy pomocy wszelkich aparat體 pa駍twowych- to tylko mo縩a por體na z Bierutem. Cho on przecie nie mia na celu zag砤dy narodu polskiego- co by o tym bandycie nie powiedzie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-05-13 12:33:08
Autor: Obserwator
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa(a):
> [...]
Po pierwsze- z ca潮 pewno禼i- nie. Z tego nie wynika, 縠 Jarek jest prawdom體ny, ale takie postawienie sprawy przez Ciebie- rozgrzesza szefa najbardziej 砤jdackiego rz眃u w historii Polski od czas體 Bieruta. Z ca潮 pewno禼i reprezentowa ju interesy Polski (mo縠 i kulawo, ale jednak) Gomu砶a, mniej, ale w pewien spos骲 te- Gierek, wcale- Jaruzelski, ale doprowadzi pa駍two do stanu, w kt髍ym rz眃z mafie, kt髍e opanowa硑 wszystko i gn阞i nas przy pomocy wszelkich aparat體 pa駍twowych- to tylko mo縩a por體na z Bierutem. Cho on przecie nie mia na celu zag砤dy narodu polskiego- co by o tym bandycie nie powiedzie.

czlowieku kogo ty chcesz przekonac ? tego sowieckiego wielonikowego trolla
o nicku *Rafal*? On ma tu dziesiatki nickow i korzysta ze zmiennego IP, aby
rozwalac polskie grupy polityczne.

Ponadto dlaczego twierdzisz, ze Jaroslaw Kaczynski reprezentowal *kulawo*
interesy polskie? A moze po prostu ty o nim nic nie wiesz?

Podalem dwa dni temu link do tekstu ktory nie na pewno nie przeczytales:

http://niezalezna.pl/28179-antoni-macierewicz-wybic-sie-na-niepodleglosc

Trzeba CZYTAC rzetelne teksty i MYSLEC, a pozniej sie dopiero wypowiadac !

Data: 2012-05-13 14:44:35
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 14:33,  Obserwator pisze:
[...]

Rafal, aka bombel, aka zahir itd, z wyroznieniem skonczyl kurs tajnych
specsluzb i dlatego w nagrode zostal rzucony na ten odpowiedzialny
odcinek walki z opozycja demokratyczna.

BTW skoro twierdzi, ze Jaro nauczyl donkeya klamac to klamie jak donkey ;-)

Data: 2012-05-13 12:56:13
Autor: Obserwator
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
[...]

ten typek korzysta ze zmiennego IP. Jesli to zahir, to znane sa jego dane
(zreszta podawalem je). Wiadomo jakie kursy i u kogo skonczyl (Bialorus).

Ostatnio polskie sluzby specjalne wydalily z Polski kilku szpionow bialoruskich.
Zrobiono to bez specjalnego rozglosu z uwagi na zalecenie odgorne:)

Mnie interesuje inny fakt: nagle znikniecie z tej grupy bardzo aktywnego bylego esbeka, wrecz psychopatycznie nienawidzacego PiS i Kaczynskich (sam sie
na tej grupie przyznal, ze pracowal w postsowieckich sluzbach) - o nicku Hersk.

Jeden z grupowiczow (razor) sugerowal, ze moga to byc klony z jego stajni:)

Data: 2012-05-13 15:16:00
Autor: Raff
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni
Dnia Sun, 13 May 2012 12:56:13 +0000 (UTC), Obserwator napisa(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
[...]

Nie wciskaj im kitu agencie sowiecki. Oni mo縠 i dadz si nabra na tw骿
patriotyzm ale nie ja. Udajesz tu wszystko wiedz眂ego. Powiedz no
cwaniaczku sk眃 masz takie wiadomo禼i kto jest czyim agentem? No, no.
Smia硂 konfidencie. To proste: jeste sowieckim agentem i masz dost阷 do
akt s硊縝 tajnych. Twoje zadnie to przekabacanie na swoj stron takich
kmiot體 jak u2 czy raff. Oni za ciebie robi brudn robot! Nie wiem kto to
jest Hersk ale na pewno te odkry prawd o tobie dlatego okre秎asz go jako
psychopat. To znane metody sowieckich s硊zb! Ka縟y kto przeciwko nam to
psychopata. Tak agenice, zosta砮s zdekonspirowany. Zmieniaj nick na zahir,
bombel, razor czy jak im tam, a i tak b阣zie wiadomo, 縠 to ty. Tworzycie
szajk, kt髍ej zadaniem jest rozbijanie dyskusji na tej grupie. Nie pzowol
na to by wci眊a to Polak體 chociaz w眛pie czy u2 i raff to Polacy. Obaj
mieszkaja na dawnych terenach niemieckich wi阠 to pewnie 秔iochy. No
kmioty, do roboty. Agent Obserwator was wynagrodzi! W rublach!

Data: 2012-05-13 16:59:23
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 14:56,  Obserwator pisze:
[...]

To bys sie zgadzalo z moimi obserwacjami. Najaktywniejsi w szkoleniu
brewikow i bombelkow sa specsluzby ze wschodu.

Nie jest zadna tajemnica, ze brewik odbyl podroz do Bialorusi ... w
poszukiwaniu grobow Wikingow ;) A w rzeczywiscosci zostal tam
przeszkolony w poslugiwaniu sie smiercionosnymi broniami, ktore
nastepnie uzyl w Norwegii.

Data: 2012-05-13 15:08:49
Autor: Raff
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni
Dnia Sun, 13 May 2012 14:44:35 +0200, u2 napisa(a):

[...]

Kmiocie, nie wiem co uko馽zy砮s, pewnie jak倍 szko砮 przyzak砤dow. 痚 te
takiego durnia i kmiota przygarn背 Obserwator, agent putinowski to si nie
dziwi. To tw骿 oficer prowadz眂y kmiotku. Otw髍z w ko馽u oczy!

Data: 2012-05-13 17:00:52
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 15:08, zahir pisze:
Kmiocie, nie wiem co uko馽zy砮s, pewnie jak倍 szko砮 przyzak砤dow. 痚 te
takiego durnia i kmiota przygarn背 Obserwator, agent putinowski to si nie
dziwi. To tw骿 oficer prowadz眂y kmiotku. Otw髍z w ko馽u oczy!

Oj tam, przekomarzasz sie bombelik ;-)

Data: 2012-05-13 14:55:31
Autor: Chiron
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni

U縴tkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:joo9m4$9l7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Trzeba CZYTAC rzetelne teksty i MYSLEC, a pozniej sie dopiero wypowiadac !

Nie czyta砮m, ale s硊cha砮m wczorajszych "Rozm體 niedoko馽zonych". To samo- praktycznie dok砤dnie to samo. Jednak w moim przekonaniu- potworny wprost b潮d, jaki pope硁i- zamiast rozwi眤a WSI- postanowi rz眃zi teczkami. Poza tym- ja nie widze zbyt wielkiej r罂nicy w jego poczynaniach a poczynaniach np Donka. Fajnie to okre秎i kiedy JKM: jak jest jaka niekorzystna dla Polski ustawa- to Tusk podpisuje w podksokach wraz z Bronkiem, a Kaczy駍cy najpierw narzekali, potem stwierdzali, 縠 nie powinni秏y podpisywa- a potem po cichu podpisywali

--

Chiron

p.s.

Jak wygl眃a sprawa Ukraina-Polska w 秝ietle mordu wo硑駍kiego?  Kto to zawali- popieraj眂 banderowc體?

Data: 2012-05-13 13:02:10
Autor: Obserwator
> [...]

Nie czyta砮m, ale s硊cha砮m wczorajszych "Rozm體 niedoko馽zonych". To samo- praktycznie dok砤dnie to samo. Jednak w moim przekonaniu- potworny wprost b潮d, jaki pope硁i- zamiast rozwi眤a WSI- postanowi rz眃zi teczkami. Poza tym- ja nie widze zbyt wielkiej r罂nicy w jego poczynaniach a poczynaniach np Donka. Fajnie to okre秎i kiedy JKM: jak jest jaka niekorzystna dla Polski ustawa- to Tusk podpisuje w podksokach wraz z Bronkiem, a Kaczy駍cy najpierw narzekali, potem stwierdzali, 縠 nie powinni秏y podpisywa- a potem po cichu podpisywali

JKM ? Tez wierzysz we wszytkie jego wypowiedzi? Porownaj to co mowi z tym co
robi i sprobuj wyciagnac wnioski. Mowic mozna wiele i pieknie, ale wazne jest
to co sie robi. W polityce wazna jest skutecznosc  czyny, a nie gadanie.
p.s.

Jak wygl眃a sprawa Ukraina-Polska w 秝ietle mordu wo硑駍kiego?  Kto to zawali- popieraj眂 banderowc體?

A tekst przeczytales? Kaczynski to polityk. W poltyce nie zawsze mozna robic
to, co dyktuje serce. --

Data: 2012-05-13 16:17:21
Autor: Chiron
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni

U縴tkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w
wiadomo禼i news:joobci$ddt$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zawali- popieraj眂 banderowc體?

A tekst przeczytales? Kaczynski to polityk. W poltyce nie zawsze mozna

W砤秐ie- u polityka pora縜 nieskuteczno舵. M體isz, 縠 jest patriot. Ja
wiem- to jego brat- ale co chcia ugra, uznaj眂 w_cuglach niepodleg硂舵
Kosowa, albo podpisuj眂 bez szemrania Traktat Lizbo駍ki? A on sam- czemu tak g硊pio odda urz眃 premiera? Co chce ugra pchaj眂 Ukrain w obj阠ia Rosji (bojkot Euro 2112), czy to samo- wieczna krytyka kaszenki?

--

Chiron

Data: 2012-05-13 14:37:31
Autor: Obserwator
[...]

te tematy byly juz wielkotrotnie poruszane nawet na tej grupie.

Gdyby byl nieskuteczny, to w tej chwili w Polsce bistnialyby tylko takie
partie jak te zakladane przez JKM czy te ktore zakladaja ci ktorzy odchodza z
PiS - marginalne i slabe.

Zadna z tych partii nie moze dostac sie do sejmu, bo nie jest w stanie
przekonac do swoich racji - wyborcow. W sejmie panoszyliby sie nadal postkomunisci i ich mutanty.

Jesli chodzi o podpisanie traktatu, to dziwi mnie, ze nie pamietasz iz za
przystapieniem do UE zadecydowali sami Polacy, prezydent Kaczynski najdluzej z
podpisaniem traktatu zwlekal (przczytaj sobie co wynegocjowal dla Polski).

Ktore panstwo nie podpisalo?? Ile panstw chce nadal do niego dokoptowac??

Jaki byl wynik referendum o przystapieniu do UE? To zle ze Polska do niego
przystapila? Na pewno nie, ale to od przywodcow panstw (od ich rzosadku,
ucziwosci i madrosci) zalezy jak politycznie do przytapienie do UE rozegrano.  http://pl.wikipedia.org/wiki/Referendum_2003

Jak to niby Kaczynski wciska Ukraine w rece Rosji?  Jak mozna z toba
rozmawiac, skoro nadal nie przeczytales tekstu do ktorgo podalem ci link, a w
ktorym Macierewicz tlumaczy co to za piramidalna brednia ktora wtlacza do glow
wlasnie Tusk i bardzo zyczliwe oraz ochraniajace go media postkomunistyczne.

Nie rozumiem, jak mozesz potepiac Tuska, a pozniej powtarzac jego ordynarne
klamstwa.

Data: 2012-05-13 14:46:01
Autor: Obserwator
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa(a):  Ja
wiem- to jego brat- ale co chcia ugra, uznaj眂 w_cuglach niepodleg硂舵
Kosowa, albo podpisuj眂 bez szemrania Traktat Lizbo駍ki? A on sam- czemu tak

Jesli chodzi o Kosowo, to mijasz sie z prawda piszac, ze uznal niepodleglosc
Kosowa w cuglach. To byla decyzja rzadu Tuska, Kaczynski zalecal powsciagliwosc.

Data: 2012-05-13 15:07:13
Autor: Raff
K砤mcy s zdolni do najgorszych zbrodni
Dnia Sun, 13 May 2012 12:33:08 +0000 (UTC), Obserwator napisa(a):

[...]

Je縠li ja jestem sowiecki troll to ty jeste 2x sowiecki troll. Cz硂wieku,
co za kit tu ludziom ciemnym wciskasz? Przeciez wiadomo, 縠 jeste
sowieckim agentem maj眂ym na celu sk丑cenie u縴tkownik體 polskich grup
dyskusyjnych. Inni agenci na 縪砫zie Putina to u2 i raff.

Data: 2012-05-13 19:35:38
Autor: pluton
[...]

Na szczescie rzadzil tylko 2 lata i wiecej go nie wybierzemy.

Nullification

Data: 2012-05-13 15:52:33
Autor: matusm
K艂amcy s膮 zdolni do najgorszych zbrodni

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4faf711f$0$1296$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
pozdrowienia
matusm

K艂amcy s膮 zdolni do najgorszych zbrodni