Kłamcy są zdolni do najgorszych zbrodni

Data: 2012-05-13 13:59:10
Autor: Rafał
Kłamcy są zdolni do najgorszych zbrodni
Dnia Sun, 13 May 2012 10:30:20 +0200, u2 napisał(a):

.. a Tusk zrobił z kłamstwa normę :

Nauczył się od Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2012-05-13 14:05:20
Autor: Chiron
Użytkownik "Rafał" <spasiony@opole.org> napisał w wiadomości news:1172t1peziyw9.as3sxdyno7uz.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 13 May 2012 10:30:20 +0200, u2 napisał(a):

.. a Tusk zrobił z kłamstwa normę :

Nauczył się od Jarosława Kaczyńskiego.
Po pierwsze- z całą pewnością- nie. Z tego nie wynika, że Jarek jest prawdomówny, ale takie postawienie sprawy przez Ciebie- rozgrzesza szefa najbardziej łajdackiego rządu w historii Polski od czasów Bieruta. Z całą pewnością reprezentował już interesy Polski (może i kulawo, ale jednak) Gomułka, mniej, ale w pewien sposób też- Gierek, wcale- Jaruzelski, ale doprowadzić państwo do stanu, w którym rządzą mafie, które opanowały wszystko i gnębią nas przy pomocy wszelkich aparatów państwowych- to tylko można porównać z Bierutem. Choć on przecież nie miał na celu zagłady narodu polskiego- co by o tym bandycie nie powiedzieć.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-05-13 12:33:08
Autor: Obserwator
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):

> [...]
Po pierwsze- z całą pewnością- nie. Z tego nie wynika, że Jarek jest prawdomówny, ale takie postawienie sprawy przez Ciebie- rozgrzesza szefa najbardziej łajdackiego rządu w historii Polski od czasów Bieruta. Z całą pewnością reprezentował już interesy Polski (może i kulawo, ale jednak) Gomułka, mniej, ale w pewien sposób też- Gierek, wcale- Jaruzelski, ale doprowadzić państwo do stanu, w którym rządzą mafie, które opanowały wszystko i gnębią nas przy pomocy wszelkich aparatów państwowych- to tylko można porównać z Bierutem. Choć on przecież nie miał na celu zagłady narodu polskiego- co by o tym bandycie nie powiedzieć.

czlowieku kogo ty chcesz przekonac ? tego sowieckiego wielonikowego trolla
o nicku *Rafal*? On ma tu dziesiatki nickow i korzysta ze zmiennego IP, aby
rozwalac polskie grupy polityczne.

Ponadto dlaczego twierdzisz, ze Jaroslaw Kaczynski reprezentowal *kulawo*
interesy polskie? A moze po prostu ty o nim nic nie wiesz?

Podalem dwa dni temu link do tekstu ktory nie na pewno nie przeczytales:

http://niezalezna.pl/28179-antoni-macierewicz-wybic-sie-na-niepodleglosc

Trzeba CZYTAC rzetelne teksty i MYSLEC, a pozniej sie dopiero wypowiadac !

Data: 2012-05-13 14:44:35
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 14:33,  Obserwator pisze:
[...]

Rafal, aka bombel, aka zahir itd, z wyroznieniem skonczyl kurs tajnych
specsluzb i dlatego w nagrode zostal rzucony na ten odpowiedzialny
odcinek walki z opozycja demokratyczna.

BTW skoro twierdzi, ze Jaro nauczyl donkeya klamac to klamie jak donkey ;-)

Data: 2012-05-13 12:56:13
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

ten typek korzysta ze zmiennego IP. Jesli to zahir, to znane sa jego dane
(zreszta podawalem je). Wiadomo jakie kursy i u kogo skonczyl (Bialorus).

Ostatnio polskie sluzby specjalne wydalily z Polski kilku szpionow bialoruskich.
Zrobiono to bez specjalnego rozglosu z uwagi na zalecenie odgorne:)

Mnie interesuje inny fakt: nagle znikniecie z tej grupy bardzo aktywnego bylego esbeka, wrecz psychopatycznie nienawidzacego PiS i Kaczynskich (sam sie
na tej grupie przyznal, ze pracowal w postsowieckich sluzbach) - o nicku Hersk.

Jeden z grupowiczow (razor) sugerowal, ze moga to byc klony z jego stajni:)

Data: 2012-05-13 15:16:00
Autor: Raff
Dnia Sun, 13 May 2012 12:56:13 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nie wciskaj im kitu agencie sowiecki. Oni może i dadzą się nabrać na twój
patriotyzm ale nie ja. Udajesz tu wszystko wiedzącego. Powiedz no
cwaniaczku skąd masz takie wiadomości kto jest czyim agentem? No, no.
Smiało konfidencie. To proste: jesteś sowieckim agentem i masz dostęp do
akt służb tajnych. Twoje zadnie to przekabacanie na swoją stronę takich
kmiotów jak u2 czy raff. Oni za ciebie robią brudną robotę! Nie wiem kto to
jest Hersk ale na pewno też odkrył prawdę o tobie dlatego określasz go jako
psychopatę. To znane metody sowieckich słuzb! Każdy kto przeciwko nam to
psychopata. Tak agenice, zostałes zdekonspirowany. Zmieniaj nick na zahir,
bombel, razor czy jak im tam, a i tak będzie wiadomo, że to ty. Tworzycie
szajkę, której zadaniem jest rozbijanie dyskusji na tej grupie. Nie pzowolę
na to byś wciągał to Polaków chociaz wątpie czy u2 i raff to Polacy. Obaj
mieszkaja na dawnych terenach niemieckich więc to pewnie śpiochy. No
kmioty, do roboty. Agent Obserwator was wynagrodzi! W rublach!

Data: 2012-05-13 16:59:23
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 14:56,  Obserwator pisze:
[...]

To bys sie zgadzalo z moimi obserwacjami. Najaktywniejsi w szkoleniu
brewikow i bombelkow sa specsluzby ze wschodu.

Nie jest zadna tajemnica, ze brewik odbyl podroz do Bialorusi ... w
poszukiwaniu grobow Wikingow ;) A w rzeczywiscosci zostal tam
przeszkolony w poslugiwaniu sie smiercionosnymi broniami, ktore
nastepnie uzyl w Norwegii.

Data: 2012-05-13 15:08:49
Autor: Raff
Dnia Sun, 13 May 2012 14:44:35 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Kmiocie, nie wiem co ukończyłes, pewnie jakąś szkołe przyzakładową. Że też
takiego durnia i kmiota przygarnął Obserwator, agent putinowski to się nie
dziwię. To twój oficer prowadzący kmiotku. Otwórz w końcu oczy!

Data: 2012-05-13 17:00:52
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 15:08, zahir pisze:
Kmiocie, nie wiem co ukończyłes, pewnie jakąś szkołe przyzakładową. Że też
takiego durnia i kmiota przygarnął Obserwator, agent putinowski to się nie
dziwię. To twój oficer prowadzący kmiotku. Otwórz w końcu oczy!

Oj tam, przekomarzasz sie bombelik ;-)

Data: 2012-05-13 14:55:31
Autor: Chiron

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:joo9m4$9l7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Trzeba CZYTAC rzetelne teksty i MYSLEC, a pozniej sie dopiero wypowiadac !

Nie czytałem, ale słuchałem wczorajszych "Rozmów niedokończonych". To samo- praktycznie dokładnie to samo. Jednak w moim przekonaniu- potworny wprost błąd, jaki popełnił- zamiast rozwiązać WSI- postanowił rządzić teczkami. Poza tym- ja nie widze zbyt wielkiej różnicy w jego poczynaniach a poczynaniach np Donka. Fajnie to określił kiedyś JKM: jak jest jakaś niekorzystna dla Polski ustawa- to Tusk podpisuje w podksokach wraz z Bronkiem, a Kaczyńscy najpierw narzekali, potem stwierdzali, że nie powinniśmy podpisywać- a potem po cichu podpisywali

--

Chiron

p.s.

Jak wygląda sprawa Ukraina-Polska w świetle mordu wołyńskiego?  Kto to zawalił- popierając banderowców?

Data: 2012-05-13 13:02:10
Autor: Obserwator
> [...]

Nie czytałem, ale słuchałem wczorajszych "Rozmów niedokończonych". To samo- praktycznie dokładnie to samo. Jednak w moim przekonaniu- potworny wprost błąd, jaki popełnił- zamiast rozwiązać WSI- postanowił rządzić teczkami. Poza tym- ja nie widze zbyt wielkiej różnicy w jego poczynaniach a poczynaniach np Donka. Fajnie to określił kiedyś JKM: jak jest jakaś niekorzystna dla Polski ustawa- to Tusk podpisuje w podksokach wraz z Bronkiem, a Kaczyńscy najpierw narzekali, potem stwierdzali, że nie powinniśmy podpisywać- a potem po cichu podpisywali

JKM ? Tez wierzysz we wszytkie jego wypowiedzi? Porownaj to co mowi z tym co
robi i sprobuj wyciagnac wnioski. Mowic mozna wiele i pieknie, ale wazne jest
to co sie robi. W polityce wazna jest skutecznosc  czyny, a nie gadanie.
p.s.

Jak wygląda sprawa Ukraina-Polska w świetle mordu wołyńskiego?  Kto to zawalił- popierając banderowców?

A tekst przeczytales? Kaczynski to polityk. W poltyce nie zawsze mozna robic
to, co dyktuje serce. --

Data: 2012-05-13 16:17:21
Autor: Chiron
Kłamcy są zdolni do najgorszych zbrodni

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:joobci$ddt$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zawalił- popierając banderowców?

A tekst przeczytales? Kaczynski to polityk. W poltyce nie zawsze mozna

Właśnie- u polityka poraża nieskuteczność. Mówisz, że jest patriotą. Ja
wiem- to jego brat- ale co chciał ugrać, uznając w_cuglach niepodległość
Kosowa, albo podpisując bez szemrania Traktat Lizboński? A on sam- czemu tak głupio oddał urząd premiera? Co chce ugrać pchając Ukrainę w objęcia Rosji (bojkot Euro 2112), czy to samo- wieczna krytyka Łukaszenki?

--

Chiron

Data: 2012-05-13 14:37:31
Autor: Obserwator
[...]

te tematy byly juz wielkotrotnie poruszane nawet na tej grupie.

Gdyby byl nieskuteczny, to w tej chwili w Polsce bistnialyby tylko takie
partie jak te zakladane przez JKM czy te ktore zakladaja ci ktorzy odchodza z
PiS - marginalne i slabe.

Zadna z tych partii nie moze dostac sie do sejmu, bo nie jest w stanie
przekonac do swoich racji - wyborcow. W sejmie panoszyliby sie nadal postkomunisci i ich mutanty.

Jesli chodzi o podpisanie traktatu, to dziwi mnie, ze nie pamietasz iz za
przystapieniem do UE zadecydowali sami Polacy, prezydent Kaczynski najdluzej z
podpisaniem traktatu zwlekal (przczytaj sobie co wynegocjowal dla Polski).

Ktore panstwo nie podpisalo?? Ile panstw chce nadal do niego dokoptowac??

Jaki byl wynik referendum o przystapieniu do UE? To zle ze Polska do niego
przystapila? Na pewno nie, ale to od przywodcow panstw (od ich rzosadku,
ucziwosci i madrosci) zalezy jak politycznie do przytapienie do UE rozegrano.  http://pl.wikipedia.org/wiki/Referendum_2003

Jak to niby Kaczynski wciska Ukraine w rece Rosji?  Jak mozna z toba
rozmawiac, skoro nadal nie przeczytales tekstu do ktorgo podalem ci link, a w
ktorym Macierewicz tlumaczy co to za piramidalna brednia ktora wtlacza do glow
wlasnie Tusk i bardzo zyczliwe oraz ochraniajace go media postkomunistyczne.

Nie rozumiem, jak mozesz potepiac Tuska, a pozniej powtarzac jego ordynarne
klamstwa.

Data: 2012-05-13 14:46:01
Autor: Obserwator
Kłamcy są zdolni do najgorszych zbrodni
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):  Ja
wiem- to jego brat- ale co chciał ugrać, uznając w_cuglach niepodległość
Kosowa, albo podpisując bez szemrania Traktat Lizboński? A on sam- czemu tak

Jesli chodzi o Kosowo, to mijasz sie z prawda piszac, ze uznal niepodleglosc
Kosowa w cuglach. To byla decyzja rzadu Tuska, Kaczynski zalecal powsciagliwosc.

Data: 2012-05-13 15:07:13
Autor: Raff
Dnia Sun, 13 May 2012 12:33:08 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Jeżeli ja jestem sowiecki troll to ty jesteś 2x sowiecki troll. Człowieku,
co za kit tu ludziom ciemnym wciskasz? Przeciez wiadomo, że jesteś
sowieckim agentem mającym na celu skłócenie użytkowników polskich grup
dyskusyjnych. Inni agenci na żołdzie Putina to u2 i raff.

Data: 2012-05-13 19:35:38
Autor: pluton
[...]

Na szczescie rzadzil tylko 2 lata i wiecej go nie wybierzemy.

Nullification

Kłamcy są zdolni do najgorszych zbrodni