K艂amliwa martyrologia p. Tokarczuka.

Data: 2013-01-02 17:30:27
Autor: WW
K艂amliwa martyrologia p. Tokarczuka.
Witam

Zmar艂 pan Tokarczuk.
Ostatnie zajmowane stanowisko - biskup ko艣cio艂a katolickiego.
W TV oczywi艣cie przedstawiany jako "niez艂omny bojownik z komun膮", kt贸ry "wybudowa艂 wbrew w艂adzy ponad 400 ko艣cio艂贸w".
Trzeba nie mie膰 poj臋cia a tamtych czasach, lub by膰 zwyk艂ym k艂amc膮, aby tak twierdzi膰.

Kto wtedy 偶y艂 dok艂adnie pami臋ta, jakie korowody by艂y z uzyskanie pozwolenia na budow臋. Bez zgody 贸wczesnych w艂adz, nawet ceg艂y nie po艂o偶ono.
Tylko w艂a艣nie ko艣ci贸艂 katolicki bez problem贸w otrzymywa艂 kolejne pozwolenia i budowa艂 ko艣ci贸艂 za ko艣cio艂em i do ka偶dego pa艅stwo dok艂ada艂o kawa艂 ziemi.
Tak to by艂a "opozycja" pana Tokarczuka.

A偶 strach pomy艣le膰, jaka bezie "historia" jak zabraknie tych, kt贸rzy pami臋taj膮, jak to naprawd臋 wtedy by艂o.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2013-01-02 18:21:26
Autor: T.
K艂amliwa martyrologia p. Tokarczuka.

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kc1nb8$am9$1node2.news.atman.pl...
[...]

To poczytaj sobie np. jak wybudowano ko艣ci贸艂 w Mil贸wce albo Nowej Hucie. Albo spytaj pierwszego z brzegu starszego ksi臋dza, jak to za komuny 艂atwo by艂o wybudowa膰 ko艣ci贸艂...
T.

Data: 2013-01-02 18:31:27
Autor: Grzegorz Z.
K砤mliwa martyrologia p. Tokarczuka.
T. napisa:

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i news:kc1nb8$am9$1node2.news.atman.pl...
Witam

Zmar pan Tokarczuk.
Ostatnie zajmowane stanowisko - biskup ko禼io砤 katolickiego.
W TV oczywi禼ie przedstawiany jako "niez硂mny bojownik z komun", kt髍y "wybudowa wbrew w砤dzy ponad 400 ko禼io丑w".
Trzeba nie mie poj阠ia a tamtych czasach, lub by zwyk硑m k砤mc, aby tak twierdzi.

Kto wtedy 縴 dok砤dnie pami阾a, jakie korowody by硑 z uzyskanie pozwolenia na budow. Bez zgody 體czesnych w砤dz, nawet ceg硑 nie po硂縪no.
Tylko w砤秐ie ko禼i蟪 katolicki bez problem體 otrzymywa kolejne pozwolenia i budowa ko禼i蟪 za ko禼io砮m i do ka縟ego pa駍two dok砤da硂 kawa ziemi.
Tak to by砤 "opozycja" pana Tokarczuka.

A strach pomy秎e, jaka bezie "historia" jak zabraknie tych, kt髍zy pami阾aj, jak to naprawd wtedy by硂.

Pozdrawiam
WW

To poczytaj sobie np. jak wybudowano ko禼i蟪 w Mil體ce albo Nowej Hucie. Albo spytaj pierwszego z brzegu starszego ksi阣za, jak to za komuny 砤two by硂 wybudowa ko禼i蟪...
T.

Nie musz pyta, w Szczecinie wybudowano nie tylko kilka ko禼io丑w ale i
kompleks budynk體 seminarium duchownego. Za komuny. I sam papie po秝i阠i,
te za komuny.

Data: 2013-01-02 19:30:10
Autor: mkarwan
K砤mliwa martyrologia p. Tokarczuka.
U縴tkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisa w wiadomo禼i news:kc1qtf$g25$1dont-email.me...

Z list體 Grzegorza Z. tch髍zliwie ukrywaj眂ego si za anonymizerem

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"M骿 oficer prowadzacy r體niez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"G體no prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zam體 na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i m骿 partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosci髄.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety B骻 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale kr髄estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zyd體 nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-02 19:55:18
Autor: T.
[...]

Czy dlatego, 縠 by硂 tak 砤two, czy mimo tego? :-)
T.

Data: 2013-01-02 19:56:47
Autor: u2
W dniu 2013-01-02 19:55, T. pisze:
[...]

Wtedy rzadzil Gierek. Za zydobolszewii pod wodza Kiszczaka i Jaruzelskiego ksiezy mordowano.

Data: 2013-01-02 19:55:16
Autor: pluton_
K砤mliwa martyrologia p. Tokarczuka.

Zmar pan Tokarczuk.

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca, ale niech temu pasozytowi ziemia
ciezka bedzie.

Nullification

Data: 2013-01-02 19:55:43
Autor: u2
K锟絘mliwa martyrologia p. Tokarczuka.
W dniu 2013-01-02 19:55, pluton_ pisze:
Zmar艂 pan Tokarczuk.

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca, ale niech temu pasozytowi ziemia
ciezka bedzie.

Na szcz臋艣cie jest ju偶 poza waszym zasi臋giem ubecy :-)

Data: 2013-01-02 20:07:12
Autor: pluton_
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.

> Mowa nienawisci jest mi gleboko obca, ale niech temu pasozytowi ziemia
> ciezka bedzie.

Na szcz甓cie jest ju poza waszym zasi阦iem ubecy :-)

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca i zawsze przemawiam jezykiem milosci,
ale  za jego dokonania zawsze mozna mu najszcz*ac na grob.

Nullification

Data: 2013-01-02 20:09:49
Autor: u2
W dniu 2013-01-02 20:07, pluton_ pisze:
[...]

No widze ubeku, na szczescie Tokarczuk jest poza twoim zasiegiem :-)

Data: 2013-01-02 20:20:04
Autor: Bogdan Idzikowski
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.

U縴tkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:kc20c6$jni$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca i zawsze przemawiam jezykiem milosci,
ale  za jego dokonania zawsze mozna mu najszcz*ac na grob.

Powy縮ze s硂wa wys***a砤 kanalia!

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-01-02 20:27:19
Autor: pluton_
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.
Powy縮ze s硂wa wys***a砤 kanalia!

Nie oceniaj sie tak surowo. Fiut z ciebie nieprzecietny,
ale kanalia to bym cie nie nazwal.

Mowie oczywiscie jezykiem chrzescijansko-katolickiej milosci.

Nullification

Data: 2013-01-02 20:58:32
Autor: u2
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.
W dniu 2013-01-02 20:27, pluton_ pisze:
Powy锟絪ze s锟給wa wys***a锟絘 kanalia!

Nie oceniaj sie tak surowo. Fiut z ciebie nieprzecietny,
ale kanalia to bym cie nie nazwal.

Mowie oczywiscie jezykiem chrzescijansko-katolickiej milosci.

Ani ty chrzescijanin, ani ty katolik. Tys ubek.

Data: 2013-01-02 21:23:33
Autor: pluton_
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.
> Mowie oczywiscie jezykiem chrzescijansko-katolickiej milosci.

Ani ty chrzescijanin, ani ty katolik. Tys ubek.

No to krakowskim targiem: jestem chrzescijansko-katolicki ubek.

Nullification

Data: 2013-01-02 23:39:17
Autor: u2
W dniu 2013-01-02 21:23, pluton_ pisze:
Mowie oczywiscie jezykiem chrzescijansko-katolickiej milosci.

Ani ty chrzescijanin, ani ty katolik. Tys ubek.
No to krakowskim targiem: jestem chrzescijansko-katolicki ubek.

Chcialbys, tys zwykly ubek.

Data: 2013-01-03 09:59:00
Autor: pluton_
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.

> No to krakowskim targiem: jestem chrzescijansko-katolicki ubek.

Chcialbys, tys zwykly ubek.

Za to z ciebie prawdziwy katolik, chrzecijanin, Polak i patriota.

Nullification

Data: 2013-01-04 21:49:17
Autor: mi z okienka
K?amliwa martyrologia p. Tokarczuka.

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:50e49167$0$1312$65785112news.neostrada.pl...

| Ani ty chrzescijanin, ani ty katolik. Tys ubek.

10-15% ksie縴 katolickich by硂 ubeckimi wtykami (sprawd no u2, czy sie u takiego czasem nie spowiada?)

Data: 2013-01-03 10:53:05
Autor: Chiron
> [...]

Mowa nienawisci jest mi gleboko obca i zawsze przemawiam jezykiem milosci,
ale  za jego dokonania zawsze mozna mu najszcz*ac na grob.

Z tego, co kojarz- to jeste秏y z tego samego miasta. I to mi sprawia spor przykro舵:-((((
--
Demokracja to rz眃y os丑w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

K艂amliwa martyrologia p. Tokarczuka.