KÅ‚opot z zapalaniem w niskich temperatur ach

Data: 2012-03-03 11:48:41
Autor: arturx zx9r
KÅ‚opot z zapalaniem w niskich temperatur ach

kolego tez mialem w ubieglym roku problem z zapalanie mojego motocykla Kawasaki Ninja ZX9r.Popierwsze zapalalem go nieprawidlowo bo z odrobina gazu i na pelnym ssaniu.
Prawidlowe zapalenie to ustawienie ssania na do polowy zakresu i bez gazu przekrecic rozrusznikiem,acha wymienilem przed tym zabiegiem rowniez swiece na irydowe i teraz wszystko gra

Marcin N napisal

Korzystając z pięknej pogody (+5,brak śniegu, wilgotność 70% i porywisty
wiatr) - pojechałem się przejechać motórem.

Pierwsze pozimowe uruchomienie - jak zwykle z małymi kłopotami, ale
odpalił za piątym razem. Zgasł po 5 sekundach. Za szóstym już nie zgasł
i po chwili pracował tak, jak powinien.

Normalka.

Przejechałem ponad 50 km, zgasiłem na 5 minut, uruchomiłem "na dotyk",
przejechałem kolejne 50 km.

I tu kłopot: ponownie uruchomiłem po dwóch godzinach wiec zdążył
ostygnąć. Nie chciał zapalić. Udało się za piątym razem. Zaniepokoiło
mnie to. W sezonie letnim nigdy nie miałem takich kłopotów z zimnym
silnikiem.

Doradźcie, jak należy uruchamiać motocykl (fazer, gaźniki,  manualne
ssanie) w niskich temperaturach. Mniej ssania? Odrobina gazu?

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

KÅ‚opot z zapalaniem w niskich temperatur ach