KÅ‚opotliwa karta prepaid payback z 50 za500 BZWBK

Data: 2013-06-08 16:29:46
Autor: Grzexs
KÅ‚opotliwa karta prepaid payback z 50 za500 BZWBK
W dniu 2013-06-07 13:07, zgred pisze:
Dostałem miesiąc temu, "uaktywniłem" SMSem nadając PIN. Dostałem
potwierdzenie SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowało "niezgodny PIN". W
innym sklepie - podobnie. Wreszcie w sklepie u kolegi zacząłem sprawdzać
"zbliżone" PINy, bo mogło mi się coś omsknąć, nadal bezskutecznie. W
końcu poszedłem do oddziału.
Miła pani powiedziała, że "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba
próbować nadal, nawet 4-krotnie". Pani zaproponowała podejście do
bankomatu. Tam PIN okazał się dobry i można było nacisnąć "aktywuj
kartę" i przeczytać pozytywne potwierdzenie. Po chwili kartą już dało
się płacić w sklepie.

Też miałem bardzo podobnie. Wprowadziłem w sklepie 2 razy pin – wywaliło komunikat, że pin zły, więc dałem sobie spokój niepewny swojej pamięci. Ale sprawdziłem – pin wklepałem prawidłowo. Potem znów w tym samym sklepie komunikat, że pin zły, ale spróbowałem czwarty raz i - o dziwo - poszło! Nie korzystałem z bankomatu.
--
Grzexs

KÅ‚opotliwa karta prepaid payback z 50 za500 BZWBK