K艂opotliwa karta prepaid payback z 50za5 00 BZWBK

Data: 2013-06-07 13:07:12
Autor: zgred
K艂opotliwa karta prepaid payback z 50za5 00 BZWBK
Dosta艂em miesi膮c temu, "uaktywni艂em" SMSem nadaj膮c PIN. Dosta艂em potwierdzenie SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowa艂o "niezgodny PIN". W innym sklepie - podobnie. Wreszcie w sklepie u kolegi zacz膮艂em sprawdza膰 "zbli偶one" PINy, bo mog艂o mi si臋 co艣 omskn膮膰, nadal bezskutecznie. W ko艅cu poszed艂em do oddzia艂u.
Mi艂a pani powiedzia艂a, 偶e "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba pr贸bowa膰 nadal, nawet 4-krotnie". Pani zaproponowa艂a podej艣cie do bankomatu. Tam PIN okaza艂 si臋 dobry i mo偶na by艂o nacisn膮膰 "aktywuj kart臋" i przeczyta膰 pozytywne potwierdzenie. Po chwili kart膮 ju偶 da艂o si臋 p艂aci膰 w sklepie.

Na marginesie: niech mi kto艣 powie ile pkt贸w payback leci za zakupy? Kiedy艣 uzna艂em, 偶e to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie 1pkt PB = 1 grosz).

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-07 13:17:51
Autor: quiris
On 2013-06-07, zgred <zgred@empty.com> wrote:

Na marginesie: niech mi kto艣 powie ile pkt贸w payback leci za zakupy? Kiedy艣 uzna艂em, 偶e to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie 1pkt PB = 1 grosz).

Model punktowania:
- 1 pkt PAYBACK za 5 PLN obrotu bezgot贸wkowego
- 100 pkt PAYBACK w przypadku rejestracji na stronie prepaid.bzwbk.pl

http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplacone-pre-paid/karta-payback/karta-prepaid-payback.html#tab_dodatkowe_informacje

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-06-07 13:20:27
Autor: quiris
On 2013-06-07, quiris <listy@blaut.biz> wrote:

Model punktowania:

Aha i jeszcze jedno: punkty za korzystanie z karty BZWBK oraz punkty promocyjne naliczane s膮 w trybie miesi臋cznym, do 10 dnia miesi膮ca za poprzedni miesi膮c kalendarzowy.

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-06-07 20:56:40
Autor: sunwick
K硂potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
mam to samo, probowalem 2 razy  i nie dalo sie zaplacic, pin
niezgodny!

3ci raz boje sie bo myslalem ze zablokuje mi karte.
ile razy mozna zly pin wpisywac?

juz myslalem zeby ta kase wyciagnac placac nia przez neta i tyle.

Data: 2013-06-07 21:35:55
Autor: zgred
W dniu 2013-06-07 20:56, sunwick pisze:
[...]

Nie zadzia艂a艂oby. Te偶 pr贸bowa艂em ;)
Metoda, kt贸ra u mnie odetka艂a, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w bankomacie BZWBK.

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-07 15:17:37
Autor: eisenberg
K硂potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu pi眛ek, 7 czerwca 2013 21:35:55 UTC+2 u縴tkownik zgred napisa:
W dniu 2013-06-07 20:56, sunwick pisze:

/.../
> juz myslalem zeby ta kase wyciagnac placac nia przez neta i tyle.

Nie zadzia砤硂by. Te pr骲owa砮m ;)

Metoda, kt髍a u mnie odetka砤, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w bankomacie BZWBK.

Wyci眊n背em bez problemu przez mPay

Data: 2013-06-08 01:31:37
Autor: Artur Kubit
K艂opotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
Metoda, kt贸ra u mnie odetka艂a, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w bankomacie BZWBK.

Dok艂adnie i jedynie tak.

Data: 2013-06-08 02:41:33
Autor: pws
K硂potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 01:31:37 UTC+2 u縴tkownik Artur Kubit napisa:
> Metoda, kt髍a u mnie odetka砤, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w > bankomacie BZWBK.

Dok砤dnie i jedynie tak.

Potwierdzam.

Data: 2013-06-08 10:42:29
Autor: sunwick
K硂potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
Nie zadzia砤硂by. Te pr骲owa砮m ;)
Metoda, kt髍a u mnie odetka砤, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w bankomacie BZWBK.

bez problemu doladowalem przed chwila konto w tel. za pomoca tej karty
w serwisie blue.pl - wiec mozna przez neta jakos to wykorzystac.

Data: 2013-06-07 21:19:01
Autor: Darek
W dniu 2013-06-07 13:07, zgred pisze:
[...]

Ja aktywowa艂em w bankomacie, potem zap艂aci艂em za paliwo. 呕adnych cyrk贸w nie by艂o

Darek

Data: 2013-06-08 16:29:46
Autor: Grzexs
[...]

Te偶 mia艂em bardzo podobnie. Wprowadzi艂em w sklepie 2 razy pin 鈥 wywali艂o komunikat, 偶e pin z艂y, wi臋c da艂em sobie spok贸j niepewny swojej pami臋ci. Ale sprawdzi艂em 鈥 pin wklepa艂em prawid艂owo. Potem zn贸w w tym samym sklepie komunikat, 偶e pin z艂y, ale spr贸bowa艂em czwarty raz i - o dziwo - posz艂o! Nie korzysta艂em z bankomatu.
--
Grzexs

Data: 2013-06-11 06:02:54
Autor: Zespol BZWBK
K硂potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu pi眛ek, 7 czerwca 2013 13:07:12 UTC+2 u縴tkownik zgred napisa:
Dosta砮m miesi眂 temu, "uaktywni砮m" SMSem nadaj眂 PIN. Dosta砮m potwierdzenie SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowa硂 "niezgodny PIN". W innym sklepie - podobnie. Wreszcie w sklepie u kolegi zacz背em sprawdza "zbli縪ne" PINy, bo mog硂 mi si co omskn辨, nadal bezskutecznie. W ko馽u poszed砮m do oddzia硊. Mi砤 pani powiedzia砤, 縠 "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba pr骲owa nadal, nawet 4-krotnie". Pani zaproponowa砤 podej禼ie do bankomatu. Tam PIN okaza si dobry i mo縩a by硂 nacisn辨 "aktywuj kart" i przeczyta pozytywne potwierdzenie. Po chwili kart ju da硂 si p砤ci w sklepie. Na marginesie: niech mi kto powie ile pkt體 payback leci za zakupy? Kiedy uzna砮m, 縠 to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie 1pkt PB = 1 grosz). -- Dzi阫uj. Pozdrawiam. Zgred.

@Zgred, po zmianie numeru PIN do karty za po秗ednictwem Serwisu nast阷uje synchronizacja danych na karcie w nast阷uj眂y spos骲:
- nale縴 wybra w bankomacie BZWBK opcj "Aktywacji karty" lub - realizuj眂 transakcj w terminalach obs硊guj眂ych PIN na karcie nale縴 poda dwukrotnie nowy PIN, nast阷nie za trzeci pr骲 system zsynchronizuje nowy PIN dla przedmiotowej karty.

Je秎i nie uda硂 si to za pierwszym razem, prosimy ponowi pr骲 realizacji p砤tno禼i.

Odpowiadaj眂 na drug cz甓 pytania:
- 1 punkt PAYBACK przyznawany za ka縟e 5 z warto禼i transakcji bezgot體kowej
- 100 punkt體 za rejestracj karty w serwisie prepaid.bzwbk.pl

Pozdrawiamy, Zesp蟪 Banku Zachodniego WBK

Data: 2013-06-12 01:15:00
Autor: kks
K硂potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 15:02:54 UTC+2 u縴tkownik Zespol...@bzwbk.pl napisa:
> [...]

- 100 punkt體 za rejestracj karty w serwisie prepaid.bzwbk.pl

Pozdrawiamy, Zesp蟪 Banku Zachodniego WBK

Mam pytanie do zespolu BZWBK wiec:

- Zdefiniowalem PIN do takiej karty na portalu www
- 1 proba w sklepie nieprawidlowy (wpisalem prawidlowy)
- 2 proba w sklepie nieprawidlowy (ale wpisalem inny niz 1szy raz, bo myslalem, ze sie pomylilem stukajac)
- Zaplacilem inna, bo juz nie bylem pewien

Moge teraz isc do bankomatu i aktywowac, czy poniewaz 2ga proba byla nieprawidlowa naprawde zdefiniowac pin na portalu ponownie?

Data: 2013-06-12 10:36:30
Autor: Grzexs
K艂opotliwa karta prepaid payback z 50 za500 BZWBK
W dniu 2013-06-12 10:15, kks pisze:
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 15:02:54 UTC+2 u偶ytkownik Zespol...@bzwbk.pl napisa艂:
W dniu pi膮tek, 7 czerwca 2013 13:07:12 UTC+2 u偶ytkownik zgred napisa艂:

[...]

Wpisz prawid艂owy - wywali ci臋. Wpisz prawid艂owy - wywali ci臋 albo nie. Wpisz prawid艂owy - powinno przej艣膰. Sprzedawczyni w Lidlu, jak zacz膮艂em p艂aci膰 ta kart膮, to stwierdzi艂a, 偶e 鈥瀉 t膮 kart膮, to trzeba pr贸bowa膰 a偶 do skutku鈥.

--
Grzexs

Data: 2013-06-12 09:09:00
Autor: quiris
On 2013-06-12, Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> wrote:

Wpisz prawid艂owy - powinno przej艣膰. Sprzedawczyni w Lidlu, jak zacz膮艂em p艂aci膰 ta kart膮, to stwierdzi艂a, 偶e 鈥瀉 t膮 kart膮, to trzeba pr贸bowa膰 a偶 do skutku鈥.

W sumie mo偶e okaza膰 si臋, 偶e trzeba ten PIN wklepa膰 cztery razy. Po trzech razach terminal 艂膮czy si臋 z bankiem i synchronizuje PIN. Czwarte wklepanie jest prawid艂owe, bo karta ma ju偶 zapami臋tany nowy PIN.

"Jak aktywowa膰 kart臋 debetow膮 lub kredytow膮?

[...]

Po nadaniu PINu najlepiej pierwsz膮 transakcj臋 wykona膰 w bankomacie, w przypadku transakcji bezgot贸wkowej w sklepie by膰 mo偶e nast膮pi konieczno艣膰 *czterokrotnego* wpisania nowego PINu."

http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/pytania-i-odpowiedzi/karty-platnicze/pytania-i-odpowiedzi-karty-platnicze.html

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-06-12 07:25:56
Autor: kks
K硂potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu 秗oda, 12 czerwca 2013 11:09:00 UTC+2 u縴tkownik quiris napisa:
On 2013-06-12, Grzexs <> wrote:

> Wpisz prawid硂wy - powinno przej舵. Sprzedawczyni w Lidlu, jak zacz背em > p砤ci ta kart, to stwierdzi砤, 縠 "a t kart, to trzeba pr骲owa a > do skutku".

W sumie mo縠 okaza si, 縠 trzeba ten PIN wklepa cztery razy. Po trzech razach terminal 潮czy si z bankiem i synchronizuje PIN. Czwarte wklepanie jest prawid硂we, bo karta ma ju zapami阾any nowy PIN.

"Jak aktywowa kart debetow lub kredytow?

[...]

Po nadaniu PINu najlepiej pierwsz transakcj wykona w bankomacie, w przypadku transakcji bezgot體kowej w sklepie by mo縠 nast眕i konieczno舵 *czterokrotnego* wpisania nowego PINu."

http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/pytania-i-odpowiedzi/karty-platnicze/pytania-i-odpowiedzi-karty-platnicze.html

-- Pozdrawiam,

Robert

ok - moje pytanie nieco inaczej, bo chce wiedziec na pewno
PIN trzeba wpisac 4x Czy w przypadku wpisania 2gi raz PINu innego niz 1szym razem licznik wpisan do momentu polaczenia z bankiem sie resetuje, czy teoretycznie moge wpisac zly pin w kroku 1 i 2, prawidlowy w 3, nastapi synchronzacja? Innymi slowy - czy terminal laczy sie po 3. wpisaniu PINU (przy czym 1 i 2 sa dowolne, bo i tak jest komunikat o blednym, zas 3 musi byc prawidlowy, bo bedzie nastepowala synchronizacja), czy tez dopiero po 3x wpisaniu tego samego i oczywiscie poprawnego.

Data: 2013-06-13 01:06:24
Autor: Zespol BZWBK
K硂potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu 秗oda, 12 czerwca 2013 16:25:56 UTC+2 u縴tkownik kks napisa:

> [...]

PIN trzeba wpisac 4x Czy w przypadku wpisania 2gi raz PINu innego niz 1szym razem licznik wpisan do momentu polaczenia z bankiem sie resetuje, czy teoretycznie moge wpisac zly pin w kroku 1 i 2, prawidlowy w 3, nastapi synchronzacja? Innymi slowy - czy terminal laczy sie po 3. wpisaniu PINU (przy czym 1 i 2 sa dowolne, bo i tak jest komunikat o blednym, zas 3 musi byc prawidlowy, bo bedzie nastepowala synchronizacja), czy tez dopiero po 3x wpisaniu tego samego i oczywiscie poprawnego.

@kks - je縠li karta nie zosta砤 zablokowana, sugerujemy wykonanie jakiejkolwiek operacji w bankomacie BZ WBK z wykorzystaniem nadanego PINu w serwisie www.

Po nadaniu/ zmianie PINu poprzez BZWBK24 mo縠 zaistnie konieczno舵 powt髍zenia nawet 4-krotnie nowego PINu w terminalu podczas pierwszej p砤tno禼i kart.

Szczeg蟪y dotycz眂e aktywacji karty mo縩a znale兼 na naszym blogu >> http://blog.bzwbk.pl/2012/07/jak-aktywowac-karte-debetowa-lub-kredytowa

W razie problem體, prosimy o kontakt>> https://prepaid.bzwbk.pl/kontakt.html

Pozdrawiamy, Zesp蟪 Banku Zachodniego WBK.

Data: 2013-06-13 12:22:03
Autor: Grzexs
[...]

To ja mam pytanie - czemu to wszystko tak strasznie skomplikowane!
--
Grzexs

Data: 2013-06-13 12:37:37
Autor: Maruda
W dniu 2013-06-13 12:22, Grzexs pisze:

To ja mam pytanie - czemu to wszystko tak strasznie skomplikowane!

Po pierwsze primo:
Bo Bank kupi艂 te karty tanio, pewno od jakiego艣 Chi艅czyka, z obs艂ug膮 "jak wida膰".
Po drugie:
Bo jak jaki艣 dure艅 jeden z drugim nie da rady, to machnie r臋k膮, powie co艣 o darowanym koniu i kasa zostanie w Banku.
Proste?

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-06-13 11:02:38
Autor: quiris
On 2013-06-13, Maruda <maruda@null.com> wrote:
[...]

Jest tylko jeden problem z twoj膮 teori膮. Spos贸b aktywacji PIN-u ustawionego w internetowym systemie transakcyjnym BZWBK jest identyczny dla kart prepaid, kart debetowych i pewnie r贸wnie偶 dla kart kredytowych, czyli de facto wszystkich kart tego banku.

--
Pozdrawiam,
Robert

K艂opotliwa karta prepaid payback z 50za5 00 BZWBK