KÅ‚opoty PO ze zdrowiem

Data: 2009-11-16 17:54:25
Autor: u2
KÅ‚opoty PO ze zdrowiem
Premier Tusk wyglÄ…da coraz gorzej, nic dziwnego, bo widoczna jest klapa
w służbie zdrowia :

http://www.wprost.pl/fakty/?F=82

KÅ‚opoty rzÄ…du ze zdrowiem

- Stan ochrony zdrowia jest katastrofalny. Naprawa tego systemu będzie
jednym z absolutnie pierwszoplanowych zadań rządu. My ten system
naprawimy oszczędzając ludziom, pacjentom, lekarzom, pielęgniarkom słów,
a gwarantujemy szybkie decyzje – słowa, które premier Tusk wygłosił w
expose na temat systemu opieki zdrowotnej w Polsce, mógłby spokojnie
powtórzyć dwa lata później. Mimo wcześniejszych zapowiedzi PO nie udało
się zreformować polskiej służby zdrowia. Po części jest to wina
prezydenta Lecha Kaczyńskiego, który zawetował trzy z sześciu ustaw,
wchodzących w skład pakietu przygotowanego przez minister zdrowia Ewę
Kopacz, ale resort zdrowia też nie jest w całej sprawie bez winy.
Wystarczy przypomnieć, że kiedy minister pod koniec 2007 roku miała
przedstawić dziennikarzom projekt reformy – zamiast materiałów prasowych
na ten temat otrzymali oni wyjaśnienia, że… z powodu zepsutej drukarki
żadnych materiałów na piśmie nie dostaną. Naga prawda była jednak taka,
że PO nie miało w szufladzie projektu zapowiadanej wcześniej reformy, a
kiedy po trzech miesiącach minister Kopacz przedstawiła premierowi to,
co udało się jej przygotować w tym zakresie, ten podobno złapał się za
głowę i wezwał na pomoc człowieka od czarnej roboty, czyli Michała Boniego.

Data: 2009-11-16 20:31:42
Autor: ..he®sk..
K?opoty PO ze zdrowiem
On Mon, 16 Nov 2009 17:54:25 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Premier Tusk wygl?da coraz gorzej, nic dziwnego, bo widoczna jest klapa
w s?u?bie zdrowia :

 czyzby skleroza cie dopadla? przypomnij sobie tzw "biale miasteczko"
 i zagluszanie tlf komorkowych pielegniarek. teraz juz wiecie jak  uzdrowic "sluzbe zdrowia"? na szczescie narod juz was nie chce.
 i waszych pomyslow. przez 2 lata waszych rzadow smiano sie z nas.

--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

Data: 2009-11-16 20:00:39
Autor: ali
K?opoty PO ze zdrowiem
..he?sk.. <soviet&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
> [...]

 i waszych pomyslow. przez 2 lata waszych rzadow smiano sie z nas.

haski poszczekaj jeszcze
a kto dosta³ i kiedy ostatni± podwy¿ke nie na gêbe
ale realn± kase 30 % ?
skleroze masz?

Data: 2009-11-17 17:41:49
Autor: @he®sk
Klopoty PO ze zdrowiem
On Mon, 16 Nov 2009 20:00:39 +0000 (UTC), "ali "
<ali57@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
>  i waszych pomyslow. przez 2 lata waszych rzadow smiano sie z nas.

 cienias jestes. nie masz argumetow? wiec zamilcz...

a kto dosta³ i kiedy ostatni± podwy¿ke nie na gêbe
ale realn± kase 30 % ?

 chcesz powiedziec, ze to  kaczynscy zalatwili?  a moze napieralski ? ;o)))

skleroze masz?

 nie. ty najwyrazniej tak.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-11-16 20:47:53
Autor: Piotr
K?opoty PO ze zdrowiem
Dnia Mon, 16 Nov 2009 20:31:42 +0100, ..he®sk.. napisaù(a):

[...]

A czy wyjaúniono juý sprawæ ùamania prawa w czasie tamtego protestu?
Jazgotaù na ten temat kostropaty, i co? Piotr

Data: 2009-11-17 17:41:49
Autor: @he®sk
Klopoty PO ze zdrowiem
On Mon, 16 Nov 2009 20:47:53 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

>  i waszych pomyslow. przez 2 lata waszych rzadow smiano sie z nas.

A czy wyjaúniono juý sprawæ ùamania prawa w czasie tamtego protestu?

 zamieciono pod dywanik w palacu prezydenckim.

Jazgotaù na ten temat kostropaty, i co?

 nie mozesz sie powstrzymac? brak argumentow ?

Data: 2009-11-16 21:12:06
Autor: u2
K?opoty PO ze zdrowiem
...he®sk.. pisze:

 czyzby skleroza cie dopadla? przypomnij sobie tzw "biale miasteczko"
 i zagluszanie tlf komorkowych pielegniarek.

he?k, ja nie piszÄ™ o pisie tylko o po. Mnie nie podoba siÄ™ obecna
polityka. Jak przyjdzie czas i zasłużą na to, to skrytykuję i PiS :)

Data: 2009-11-17 06:14:16
Autor: cirrus
K?opoty PO ze zdrowiem
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdsbra$k1b$5atlantis.news.neostrada.pl...
..heRsk.. pisze:
 czyzby skleroza cie dopadla? przypomnij sobie tzw "biale miasteczko"
 i zagluszanie tlf komorkowych pielegniarek.
he?k, ja nie piszê o pisie tylko o po. Mnie nie podoba siê obecna
polityka. Jak przyjdzie czas i zas³u¿± na to, to skrytykujê i PiS :)

A to w tytu³ach to pomroczno¶æ jasna?

--
stevep

Data: 2009-11-17 17:41:49
Autor: @he®sk
Klopoty PO ze zdrowiem
On Mon, 16 Nov 2009 21:12:06 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  czyzby skleroza cie dopadla? przypomnij sobie tzw "biale miasteczko"
>  i zagluszanie tlf komorkowych pielegniarek.

he?k, ja nie pisz? o pisie tylko o po.

 youtoo, ja nie pisze o po tylko o pis.
Mnie nie podoba si? obecna polityka.

 pokaz kogos kto zreformowal tzw sluzbe zdrowia albo tvp.
 prezio vetuje wszystko.

Jak przyjdzie czas i zas?u?? na to, to skrytykuj? i PiS :)

 jasne ;o))

Data: 2009-11-17 17:48:46
Autor: u2
Klopoty PO ze zdrowiem
@he®sk pisze:

he?k, ja nie pisz? o pisie tylko o po.

 youtoo, ja nie pisze o po tylko o pis.

Mi tam wczorajszy PiS zwisa i powiewa. Liczy się bierność i mierność PO.

Mnie nie podoba si? obecna polityka.

 pokaz kogos kto zreformowal tzw sluzbe zdrowia albo tvp.
 prezio vetuje wszystko.

Każda wymówka jest dobra, byleby bierni mierni kolesie z PO utrzymali
się u władzy. :]

KÅ‚opoty PO ze zdrowiem