Kły, pazury, rogi...

Data: 2011-10-12 15:11:58
Autor: BoDro
Kły, pazury, rogi...
....a kask w ostateczności:

http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,10455429,Argument_za_noszeniem_kaskow__Antylopy__WIDEO_.html

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E
bodro_malpa_wp.pl

Data: 2011-10-12 15:30:08
Autor: ...::QRT::...
Kły, pazury, rogi...
Dnia Wed, 12 Oct 2011 15:11:58 +0200, BoDro napisał(a):

...a kask w ostateczności:

http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,10455429,Argument_za_noszeniem_kaskow__Antylopy__WIDEO_.html

smiej sie, smiej…  jak mi jeleń wyskoczył na wiosne tego roku i przeleciał
może ze dawa metry przed rowerem skokiem na wysokości mej głowy to naprawde zrobiło wrażenie :)

Data: 2011-10-12 09:11:15
Autor: Rowerex
Kły, pazury, rogi...
On 12 Paź, 14:30, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:
> [...]

smiej sie, smiej...  jak mi jeleń wyskoczył na wiosne tego roku i przeleciał
może ze dawa metry przed rowerem skokiem na wysokości mej głowy to

Dwa lata temu zaliczyłem zderzenia z sarną podczas nocnej jazdy, na
szczęście ani sarnie ani mnie nic się nie stało. Sarna była raczej
mała i młoda, zderzenie z dorosłą byłoby poważniejsze.

Od tamtej pory staram się mieć na uwadze, że sarny często biegają
parami, więc jeśli z ciemności wyłoni się pierwsza i przebiegnie tuż
przed rowerem, to można założyć że za chwilę pojawi się druga, tym
razem na kursie kolizyjnym...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-10-12 16:58:53
Autor: piecia aka dracorp
Kły, pazury, rogi...
Dnia Wed, 12 Oct 2011 09:11:15 -0700, Rowerex napisał(a):

[...]

Przyśpiesz, zwalniasz czy padasz na glebę?

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-12 10:36:48
Autor: Rowerex
Kły, pazury, rogi...
On 12 Paź, 17:58, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
> [...]

> na kursie kolizyjnym...

Przyśpiesz, zwalniasz czy padasz na glebę?

W nocy nie ma to znaczenia, ale świadomość kolizji znienacka lepiej
mieć.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-10-13 18:51:42
Autor: piecia aka dracorp
Kły, pazury, rogi...
Dnia Wed, 12 Oct 2011 10:36:48 -0700, Rowerex napisał(a):

W nocy nie ma to znaczenia, ale świadomość kolizji znienacka lepiej
mieć.

Znajomy ratownik powiedział, że pijani pasażerowie w samochodzie mają zazwyczaj mniejsze obrażenia. I jeśli to prawda to chyba lepiej być rozluźnionym, ale z drugiej strony mając świadomość że coś nas czeka mamy większą szansę na uniknięcie tej sytuacji.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-13 00:15:45
Autor: Gotfryd Smolik news
Kły, pazury, rogi...
On Wed, 12 Oct 2011, BoDro wrote:

...a kask w ostateczności:

http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,10455429,Argument_za_noszeniem_kaskow__Antylopy__WIDEO_.html

  Zawsze można jeszcze wysunąć hipotezę, że to kask sprowokował atak :P

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-13 07:07:13
Autor: Ryszard Mikke
Kły, pazury, rogi...
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
> [...]

em_kaskow__Antylopy__WIDEO_.html

  Zawsze można jeszcze wysunąć hipotezę, że to kask sprowokował atak :P

Na pewno. Czerwony był.

--
rmikke

--