KAACZYŃSKI JEEST TO MAASON !

Data: 2010-01-21 12:08:01
Autor: Fikoł
KAACZYŃSKI JEEST TO MAASON !
NAALEŻY DO LORZY MAASOŃSKIEJ !

Data: 2010-01-21 12:13:23
Autor: the_foe
KAACZYŃSKI JEEST TO MAASON !
W dniu 2010-01-21 12:08, Fikoł pisze:
NAALEŻY DO LORZY MAASOŃSKIEJ !

i co z tego?

--
the_foe

Data: 2010-01-21 12:23:22
Autor: awe
KAACZYŃSKI JEEST TO MAASON !
Nastepny chory, tam musi gdzies byc w Polsce jakis dom wariatow z dziura w siatce.
awe

Data: 2010-01-21 13:49:08
Autor: boukun
KAACZYŃSKI JEEST TO MAASON !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj9dbc$ef4$1news.onet.pl...
Nastepny chory, tam musi gdzies byc w Polsce jakis dom wariatow z dziura w siatce.
awe

Ale dlaczego ty jesteś chory na tle Kaczyńskich? Co ciebie zaślepia w nich?

boukun

Data: 2010-01-21 16:32:58
Autor: awe
KAACZYŃSKI JEEST TO MAASON !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hj9j5d$b14$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
pojebalo ci sie? ja nie jestem chory na punkcie zadnej partii politycznej, a tym bardziej na punkcie jakiegokolwiek polityka. chlodnie oceniam sytuacje polticzyna w PL i uwazam ze PiS pod przewodnictwem Kaczynskich to najbardziej patriotyczna i pro polska organizacja polityczna.
Czego niestety nie mozna powiedziec o innych partiach i politykach. Powinienes sie boukun wstydzic za swoje wypowiedzi. Bardzo to zle o tobie swiadczy jako o czlowieku. Szkoda bo myslalem ze stac cie na wiecej.
awe

Data: 2010-01-21 18:33:31
Autor: boukun
KAACZYŃSKI JEEST TO MAASON !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj9ruf$qon$1news.onet.pl...

[...]

Tak, najbardziej udają patriotycznych, a są nacjonalistami żydowskimi! Czego robisz z siebie durnia? I antypolska jak mało która...

boukun

Data: 2010-01-21 20:07:21
Autor: awe
KAACZYŃSKI JEEST TO MAASON !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hja3ag$6va$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

sorrki boukun ale ja nie jestem kawecki wiec durnia poszukaj pare postow wyzej albo nizej
awe

KAACZYŃSKI JEEST TO MAASON !