KABARET !!!

Data: 2010-04-14 17:48:15
Autor: MH
KABARET !!!
Data: 2010-04-14 17:54:32
Autor: zenek
KABARET !!!
MH pisze:
Bohatery , rwa jego mać :

http://www.prezydent.pl/nasz-kraj/historia-prezydentury/prezydenci-na-uchodzstwie/

MH

My tu qrwa mac z ta komuna musielismy zyc, a oni na salonach brylowali.

Data: 2010-04-14 17:58:02
Autor: Grzegorz Z.
KABARET !!!
Dnia Wed, 14 Apr 2010 17:54:32 +0200, zenek napisał(a):

MH pisze:
[...]

"rada trzech" hehehe

Data: 2010-04-14 19:25:46
Autor: abc
KABARET !!!
Bohatery , rwa jego mać :

Opisz nam bohaterstwo prezydenta RP Bolesława Bieruta, dobrze?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Boles%C5%82aw_Bierut

Data: 2010-04-14 20:37:59
Autor: MH
KABARET !!!
> Bohatery , rwa jego mać :

Opisz nam bohaterstwo prezydenta RP Bolesława Bieruta, dobrze?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Boles%C5%82aw_Bierut

Z czym ty mi tu łajzo jedna wyjeżdżasz ?! Ja o zupie  , ty o dupie !!
Chcesz nawijać o Bierucie ?? Proszę bardzo , walnij nowy wątek , dorzuć se do
tego Lenina , Stalina i ch..j wie kogo jeszcze !!

Złamas Kutany jesteś  , i tyle ...

Rów jeszcze wyliż czarnym pedopajacom...

MH

Data: 2010-04-14 22:52:24
Autor: abc
KABARET !!!
Z czym ty mi tu łajzo jedna wyjeżdżasz ?! Ja o zupie  , ty o dupie !!
Chcesz nawijać o Bierucie ??

Skoro szydzisz z legalnych Prezydentów II RP na uchodźctwie, to domniemywam,
że jesteś po stronie agenta NKWD Bolesława Bieruta, który w roku 1947 został
"prezydentem RP" .

http://pl.wikipedia.org/wiki/Boles%C5%82aw_Bierut

Data: 2010-04-15 11:00:25
Autor:
KABARET !!!
On Wed, 14 Apr 2010 17:48:15 +0200, "MH" <logiznam1@op.pl> wrote:

Bohatery , rwa jego mać :

http://www.prezydent.pl/nasz-kraj/historia-prezydentury/prezydenci-na-uchodzstwie/

 wkurzasz sie, ze sie nie zalapales do "panteonu gwiazd" ? ;o)))

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/