KAC Wawa - polecam, rewela :)

Data: 2012-08-14 22:40:21
Autor: topek
KAC Wawa - polecam, rewela :)
[Leci mieNso]

Jaki film taki marketing w tytule.
Obejrzalem caly. Co jest pewnym osiagnieciem.

Film jest beznadziejny. Zbior polskich kompleksow, przywar, przasnosci i pazdzierzu. Ten film ma wszystko co powinien miec gniot dekady.

Jest na bogato. Ale to standard w polskich filmach tego typu.
Jest Warszawa prezentowana tak jakby byla nowym jorkiem.
Jest jedyny dluzszy tunel w Warszawie (zbudowany wzdluz Wisly!!)
Jest limuzyna (chrysler 300)
Jest sztuczna palma w warszawie
Jest palac kultury (stalin sie w grobie przewraca)
Spiewa Doda (mogla chociaz cycki pokazac)
Sa kurwy (lajtmotiv filmu), jest kasa, jest koks, jest szampan, sa zenujace dialogi.
Nie zasmialem sie ani razu. Karolina wytrzymala jakies 15 minut. Ja obejrzalem do konca bo bylem ciekawy jak mozna pozostale 60 minut wypelnic i czym.
Momentami film przypominal pornola.

Ilosc zenujacych scen po prostu scina z nog.
Borys Szyc idzie nowym swiatem i strzela do kurwy bo szuka zony (sic!), wokolo setki ludzi a on SZCZela. Nie uszedl za daleko bo dopada go SWAT warszawskiej jednostki, ktory na akcje przyjechal w srodku nocy Dodgem RAMem. Mogli rownie dobrze przyjechac yellow submarine. Niewiele by to zmienilo.

Ameryka caly czas gdzies sie pojawia (albo ja mam skrzywiona percepcje) ale w taki sposob ze mi

Zenujacy obraz Agnieszki Wlodarczyk posuwanej przez Michala Zurawskiego (zawsze mi sie myli z Jakubikiem). Wlasciwie wystepuje w filmie z 4 minuty z czego 3 jest posuwana.
Podobne wystepy Karolaka i Koterskiego. Epizodyczne i jak cala reszta zenujace.

Kurwy robia w konia klientow burdelu dodajac im srodek na przeczyszczenie w drinku (ktory dziala od razu!) a alfons pobiera oplate za kibel. A zeby bohater zaplacil 2x tyle za ten kibel, to przed nosem wchodzi mu kurwa do kibla i doplata jest za to, zeby cora koryntu udostepnila toalete..
Finalnnie bohater nie dochodzi do aktu blogoslawionego z owa kurwa, bo ilosc kup powoduje (w bonusie zapchany kibel), ze czas mu sie konczy i wchodzi alfons z zegarkiem.
To juz "Kevin sam w domu" mial bardziej klejace sie "gagi".
Ja pierdole.

Z filmu mozna wyniesc, ze szczytem szczescia  made in pazdzierz-poland jest miec kase, dziwki i zyc jak cham, ale za to na bogato no i koniecznie trzeba zyc w warszawie, ktora juz w sumie jest drugim nowym jorkiem (Manhattanem no bo przeciez nie Bronxem czy Aj-Waj Williamsburgiem).

Co ciekawe, nie zauwazylem zadnego product placementu.
To chyba jedyne czego brakuje do dziela "wybitnego".

Wlasciwie nie wiem co wiecej napisac. Czy Ci wszyscy ludzie, ktorzy kreca te filmy, graja w nich, nie maja choc grama zenady i poczucia wstydu?
Ja rozumiem, raty, kredyt, nowa fura, ale tak za wszelka cene?
Przeciez mozna sobie spalic nazwisko na cale zycie.

Film ma rating 1,6 na filmwebie i chyba "idzie na mistrza"

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹĽe Oko tylko mydli oko

Data: 2012-08-15 00:18:15
Autor: Arkadiusz H
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Film ogólnie bez rewelacji ale jest z czego się pośmiać moim skromnym
zdaniem,zresztą widziałem dużo gorsze produkcje w polskim kinie np:Śluby
Panieńskie także z Szycem i nikt nie robił wtedy takiej paniki że niby
dno.....
Ogólnie to jest tak że jeśli jakiś krytyk obsmaruje w mediach jakiś film to
potem reszta baranów chodzi i beczy tym samym baranim głosem
beeeee.

UĹĽytkownik "topek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:502ab7b9$1@news.home.net.pl...

Data: 2012-08-15 08:20:00
Autor: Ghost
KAC Wawa - polecam, rewela :)

Użytkownik "Arkadiusz H" <meloniczek1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0eirg$ntf$1inews.gazeta.pl...
Film ogólnie bez rewelacji ale jest z czego się pośmiać moim skromnym
zdaniem,zresztą widziałem dużo gorsze produkcje w polskim kinie

Wszystkie tak zwane polskie komedie oststnio wyprodukowane - powiedzmy 21 wiek - to skrajen dno, wiec zadna pociecha.

Data: 2012-08-15 15:32:47
Autor: topek
KAC Wawa - polecam, rewela :)
W dniu 2012-08-15 00:18, Arkadiusz H pisze:
[...]
Po pierwsze tnij cytaty, odpowiadaj pod a po trzecie milo mi, ze ktos uznal mnie za barana ktorym latwo manipulowac.

Data: 2012-08-15 00:33:00
Autor: Habeck Colibretto
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 14.08.2012, o godzinie 22.40.21, na pl.rec.film, topek napisał(a):

<ciach>
Topek, podobno beczysz baranim głosem! ;)

Dzięki za zachętę. Obejrzę na pewno. :)

Swoj± drog± próbowałem Sztos 2 obejrzeć. Nie dałem rady...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-08-15 15:31:55
Autor: topek
KAC Wawa - polecam, rewela :)
W dniu 2012-08-15 00:33, Habeck Colibretto pisze:
Dnia 14.08.2012, o godzinie 22.40.21, na pl.rec.film, topek napisał(a):

<ciach>
Topek, podobno beczysz baranim głosem! ;)
Tak, jestem glupim lemingiem bez wlasnego zdania i jak pedo-raczek skrytykowal to ja przeciez jak baran poszedlem za jego ocena.

Dzięki za zachętę. Obejrzę na pewno. :)
Koniecznie

Swoją drogą próbowałem Sztos 2 obejrzeć. Nie dałem rady...
Oj, kolejny do obejrzenia.

Data: 2012-08-15 13:53:57
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)

homofob, raczkofob czy oba na raz? <rs>

Data: 2012-08-17 14:22:39
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Fri, 17 Aug 2012 19:55:08 +0200, topek

no faktycznie zabawne. <rs>

Data: 2012-08-17 21:05:18
Autor: topek
KAC Wawa - polecam, rewela :)
W dniu 2012-08-17 20:22, rs pisze:
[...]

Nie wiem czy zabawne, ale wiem zes sztywny i na ironie odporny.

"dowcipow sie nie tlumaczy, jesli nie zrozumiales, znaczy, ze nie byl dla Ciebie"

Data: 2012-08-17 15:21:52
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Fri, 17 Aug 2012 21:05:18 +0200, topek
[...]

zeby poslugiwac sie ironia to trzeba umiec. zajrzyj ty do slownika co
ten termin oznacza. z zaprezentowanego przykladu homofobii, ktory ci wytkanlem, sie jednak
nie wytlumaczyles i sadze, ze juz bedzie trudno.
"dowcipow sie nie tlumaczy, jesli nie zrozumiales, znaczy, ze nie byl dla Ciebie"

dowcip tez trzeba umiec opowiedziec. wstawienie na koniec emotikona
nic tu nie pomoze. podam ci przyklad:
"jestes skonczona, glupia kurwa. :)"
no smieszne, ze boki zrywac, nie? o co chodzi. przeciez emotikon jest
na koncu. <rs>

Data: 2012-08-17 22:14:53
Autor: topek
KAC Wawa - polecam, rewela :)
W dniu 2012-08-17 21:21, rs pisze:
[...]

Nadal nie rozumiesz. Ale wytlumacze lopatologicznie.

Slowa leming czy pedo-raczek uzywane sa na stronach typu gazetapolska.pl czy inne pisowskie fora.
Wiec skoro ktos mi zarzucil latwowiernosc, brak wlasnego zdania i podazanie za tym co mowi guru to przyjalem pileczke (konwencje) i dodalem slowa klucze uzywane przez pisowcow i im podobnych typu leming, pedo-raczek.

Ja Raczka akurat lubie i pedaly w ogole mi nie przeszkadzaja.

Kumasz juz?

Ja pierdykam.
Zeby ironie tlumaczyc :-(

Data: 2012-08-17 16:39:09
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Fri, 17 Aug 2012 22:14:53 +0200, topek
[...]

dokladnie o tym mowie, ze ty, jak leming, takie okreslenia powielasz.
wlasnie o to mi chodzi. o te homofobie uprawiana na tych stronach pod
ktora jak widze, nie masz problemu sie podpisac, skoro jej wyraz
cytujesz. moze to robic bez zastanowienia. tak czy tak, nie jest to
chwalebna praktyka, szczegolnie na publicznym forum. tu nie ma nic do
tlumaczenia. to jest az tak proste.

Wiec skoro ktos mi zarzucil latwowiernosc, brak wlasnego zdania i podazanie za tym co mowi guru to przyjalem pileczke (konwencje) i dodalem slowa klucze uzywane przez pisowcow i im podobnych typu leming, pedo-raczek.

nie o to mi chodzi. chodzi mi o uzycie, powielenie przez ciebie tego
ostaniego okreslenia. tylko o to. twoja latwo/trudo-wiernosc w slowo
recenzenta mnie tutaj zupelnie nie zajmuje. a przy okazji. pewnie potrafisz wytlumaczyc co w gole znaczy:  "im
podobnych typu leming, pedo-raczek." i w jaki sposob te okreslenia sa
wymienne skoro tak je uzyles taki sposob. chyba nie tracisz duzo
czasu, nad zastanowieniem sie co piszesz. prawda?

Ja Raczka akurat lubie i pedaly w ogole mi nie przeszkadzaja.
Kumasz juz?

no wlasnie widze, jak ci nie przeszkadzaja, skoro musiales podkreslic
orentacje seksualna raczka. wodze, ze zainteresowanie orientacja
raczka teraz, tlumaczysz polityka. czym uzasadnisz to uzycie w
nastepnym posice. religia? nie musisz mi nic tlumaczyc. jesli
faktycznie jest tak jak mowisz, to nasptepnym razem troche bardziej
zastanawiaj sie nad tym co piszesz i powinno byc OK.

Ja pierdykam.
Zeby ironie tlumaczyc :-(

tlumaczylem juz. nie wszystko co napiszesz i co chcesz zeby bylo, jest
ironia, ani nawet dowcipem. podalem ci przyklad. jakos bez odzewu.
byla to ironia? dowcip? usmiales sie? zrozumieles?  po prostu nie wiesz co to jest albo/i jak sie jej uzywa. to chyba
tyle.  <rs>

Data: 2012-08-18 15:05:50
Autor: topek
KAC Wawa - polecam, rewela :)
W dniu 2012-08-17 22:39, rs pisze:
On Fri, 17 Aug 2012 22:14:53 +0200, topek
ZIEW
tyle.  <rs>
Poprzedni dluzszy post to byla ostatnia proba wyjasnienia.
Nadal nie kumasz i smecisz zalosnie.
OVER

Data: 2012-08-18 12:30:45
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Sat, 18 Aug 2012 15:05:50 +0200, topek
[...]

tia. widze, ze ty z tych, co ja pieprzna jakas bzdure, to predzej w
zaparte pojda i beda dorobiali karkolomne teorie, niz nawet zechca
zastanowic sie przez moment, ze trzelili gafe. dosc powszechnie znany
brak odpowiedzialbosci za wlasne slowo. takie czasy. <rs>

Data: 2012-08-18 07:50:11
Autor: Ghost
KAC Wawa - polecam, rewela :)

Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:502EA63D.9040209p0st.pl-zamien-0-na-o...
W dniu 2012-08-17 21:21, rs pisze:
On Fri, 17 Aug 2012 21:05:18 +0200, topek
<topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:

Kumasz juz?

Ale czaisz baze, ze rozmawiasz z idiota rs?

Data: 2012-08-15 12:22:08
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-14 22:40, obywatel topek uprzejmie donosi:

Muszę zobaczyć. Koniecznie.

qr.a

Data: 2012-08-15 15:31:02
Autor: topek
KAC Wawa - polecam, rewela :)
W dniu 2012-08-15 12:22, Qrczak pisze:
[...]

sciONgnij SE z chomika.
:)

Data: 2012-08-15 18:42:50
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-15 15:31, obywatel topek uprzejmie donosi:

Jusz ściongniente.
I Sztos Bis tysz.

qr.a

Data: 2012-08-15 13:52:10
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Wed, 15 Aug 2012 18:42:50 +0200, Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

Jusz ¶ciongniente.
I Sztos Bis tysz.
qr.a

kurna, wracaja czasy kiedy, tutaj, bez zadnego obciachu sie takie
texty wyglaszalo (i o poszukiwaniu napisow) tylko ze wtedy ktos sie
jeszcze na to oburzal. to sie widac zmienilo. <rs>

Data: 2012-08-15 21:02:25
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-15 19:52, obywatel rs uprzejmie donosi:
[...]

Ależ z pewno¶ci± nabędę kolekcjonerskie, najlepiej odręcznie numerowane, wydanie DVD oby tych superprodukcji. Tylko się najpierw muszę zorientować, czy na pewno maj± tę klasę, szyk i sznyt, co opowiadaj± ci, którzy widzieli.

qr.a
--
wzburzona oburzeniem

Data: 2012-08-15 15:19:34
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Wed, 15 Aug 2012 21:02:25 +0200, Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

na chomikach na pewno takie wydanie bedzie. <rs>

Data: 2012-08-15 22:22:48
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-15 21:19, obywatel rs uprzejmie donosi:

Nie mam takiej mocy.

qr.a
--
60W

Data: 2012-08-18 10:35:03
Autor: megrims
KAC Wawa - polecam, rewela :)

http://www.youtube.com/watch?v=CZIyJC6lTDM

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-18 10:49:37
Autor: megrims
KAC Wawa - polecam, rewela :)
W dniu 2012-08-
(ciach)

http://www.youtube.com/watch?v=CZIyJC6lTDM

Dałem rade 13 minut. Jakbym poszedł na to do kina, to musiał bym
poddać się terapii.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-18 12:44:56
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-18 10:49, obywatel megrims uprzejmie donosi:

Dałem rade 13 minut. Jakbym poszedł na to do kina, to musiał bym
poddać się terapii.

A to nie da się już wyjść z kina w trakcie seansu?

qr.a

Data: 2012-08-18 16:45:23
Autor: Ghost
KAC Wawa - polecam, rewela :)

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0nrn6$nub$1inews.gazeta.pl...
Dnia 2012-08-18 10:49, obywatel megrims uprzejmie donosi:

Dałem rade 13 minut. Jakbym poszedł na to do kina, to musiał bym
poddać się terapii.

A to nie da się już wyjść z kina w trakcie seansu?

JAK SIE ZAPLACILO???? OCIP-cip-cip-IALAS???!!!!

Data: 2012-08-18 17:18:32
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-18 16:45, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Bo to raz!!!!!!!!!

qr.a

Data: 2012-08-18 13:13:42
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Sat, 18 Aug 2012 10:49:37 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

W dniu 2012-08-
(ciach)

http://www.youtube.com/watch?v=CZIyJC6lTDM

Dałem rade 13 minut. Jakbym poszedł na to do kina, to musiał bym
poddać się terapii.

widze, ze THExyz990 idzie z rozmachem. ciekawe ile tam powisi. trzy
dni, to i tak chyba sukces.
tak sie zastanawiam, czy, taki jakby nie bylo polski pierwszoligowy
aktor jak Szyc, bierze wszystkie role, ktore mu podsuna, czy "kac
wawa" w scenariuszu wygladal niezle. <rs>

Data: 2012-08-18 21:47:37
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-18 19:13, obywatel rs uprzejmie donosi:

tak sie zastanawiam, czy, taki jakby nie bylo polski pierwszoligowy
aktor jak Szyc, bierze wszystkie role, ktore mu podsuna, czy "kac
wawa" w scenariuszu wygladal niezle.<rs>

Kasa.
Scenariusze można mieć w głebokiej dupie.

qr.a
--
Młodo¶ć musi się wyszumieć, staro¶ć musi się wypalić.

Data: 2012-08-18 16:01:36
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Sat, 18 Aug 2012 21:47:37 +0200, Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

jestes pewna tego co mowisz, czy tylko teoretyzujesz i o jednym i o
drugim?
to co piszesz moze miec sens, ale jest krotkowzroczne. jesli koles
bedzie bral wszystko co leci, to po pierwsze jego geba sie opatrzy (mi
sie juz dawno opatrzyla), po drugie bedzie kojarzony z kiepskimi
produkcjami, co jego przyszlej karierze (czytaj kasa) rowniez, na
dobre, moze nie wyjsc. chyba ze masz jakies zrodlowe informacje o tym, ze taki Szyc chce jak
najszybciej nachapac sie tyle ile sie da, a potem zaszyc sie gdzies na
"Podlasiu" i obserwowac, jak mu konto z odsetek rosnie. <rs>

Data: 2012-08-19 13:08:24
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-18 22:01, obywatel rs uprzejmie donosi:
[...]

A Ty masz jakie¶ wsparcie dla swoich teorii?

qr.a
--
Młodo¶ć musi się wyszumieć, staro¶ć musi się wypalić.

Data: 2012-08-19 12:33:02
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Sun, 19 Aug 2012 13:08:24 +0200, Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

nie, bo jesli nie zauwazylas, pisze w czasie przyszlym, wiec to nie sa
teorie, ale zwykle przypuszczenia. a posrednie wsparcie znalazloby sie w przykladach innych aktorow,
ktorzy rozmienili swoj talent, grajac w czym popadlo. mam podac, czy
sama sie sobie wymyslisz? <rs>

Data: 2012-08-19 09:11:16
Autor: Ghost
KAC Wawa - polecam, rewela :)

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k0orgm$dg8$3inews.gazeta.pl...
[...]

Pomijam, ze pierwszoligowosc Szyca chyba wynika z glupawych rolek w tychze filmach.

Data: 2012-08-19 13:07:23
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-19 09:11, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
[...]

Ja tam nie wiem, z czego ona wynika, ale ligowo plasuje się pomiędzy Kotem a Karolakiem.
No i po piętach im depcze Adamczyk.

qr.a
--
Młodo¶ć musi się wyszumieć, staro¶ć musi się wypalić.

Data: 2012-08-19 19:48:08
Autor: Ghost
KAC Wawa - polecam, rewela :)

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k0qhdc$jas$1inews.gazeta.pl...
[...]

sie szysko zgadza

Data: 2012-08-19 09:38:58
Autor: megrims
KAC Wawa - polecam, rewela :)
[...]

To moĹĽe czas serferĂłw? teĹĽ wisi na YT

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

KAC Wawa - polecam, rewela :)