KAC Wawa - polecam, rewela :)

Data: 2012-08-18 10:35:03
Autor: megrims
KAC Wawa - polecam, rewela :)
W dniu 2012-08-14 22:40, topek pisze:
[Leci mieNso]

Jaki film taki marketing w tytule.
Obejrzalem caly. Co jest pewnym osiagnieciem.

Film jest beznadziejny. Zbior polskich kompleksow, przywar, przasnosci i
pazdzierzu. Ten film ma wszystko co powinien miec gniot dekady.

Jest na bogato. Ale to standard w polskich filmach tego typu.
Jest Warszawa prezentowana tak jakby byla nowym jorkiem.
Jest jedyny dluzszy tunel w Warszawie (zbudowany wzdluz Wisly!!)
Jest limuzyna (chrysler 300)
Jest sztuczna palma w warszawie
Jest palac kultury (stalin sie w grobie przewraca)
Spiewa Doda (mogla chociaz cycki pokazac)
Sa kurwy (lajtmotiv filmu), jest kasa, jest koks, jest szampan, sa
zenujace dialogi.
Nie zasmialem sie ani razu. Karolina wytrzymala jakies 15 minut. Ja
obejrzalem do konca bo bylem ciekawy jak mozna pozostale 60 minut
wypelnic i czym.
Momentami film przypominal pornola.

Ilosc zenujacych scen po prostu scina z nog.
Borys Szyc idzie nowym swiatem i strzela do kurwy bo szuka zony (sic!),
wokolo setki ludzi a on SZCZela. Nie uszedl za daleko bo dopada go SWAT
warszawskiej jednostki, ktory na akcje przyjechal w srodku nocy Dodgem
RAMem. Mogli rownie dobrze przyjechac yellow submarine. Niewiele by to
zmienilo.

Ameryka caly czas gdzies sie pojawia (albo ja mam skrzywiona percepcje)
ale w taki sposob ze mi

Zenujacy obraz Agnieszki Wlodarczyk posuwanej przez Michala Zurawskiego
(zawsze mi sie myli z Jakubikiem). Wlasciwie wystepuje w filmie z 4
minuty z czego 3 jest posuwana.
Podobne wystepy Karolaka i Koterskiego. Epizodyczne i jak cala reszta
zenujace.

Kurwy robia w konia klientow burdelu dodajac im srodek na
przeczyszczenie w drinku (ktory dziala od razu!) a alfons pobiera oplate
za kibel. A zeby bohater zaplacil 2x tyle za ten kibel, to przed nosem
wchodzi mu kurwa do kibla i doplata jest za to, zeby cora koryntu
udostepnila toalete..
Finalnnie bohater nie dochodzi do aktu blogoslawionego z owa kurwa, bo
ilosc kup powoduje (w bonusie zapchany kibel), ze czas mu sie konczy i
wchodzi alfons z zegarkiem.
To juz "Kevin sam w domu" mial bardziej klejace sie "gagi".
Ja pierdole.

Z filmu mozna wyniesc, ze szczytem szczescia  made in pazdzierz-poland
jest miec kase, dziwki i zyc jak cham, ale za to na bogato no i
koniecznie trzeba zyc w warszawie, ktora juz w sumie jest drugim nowym
jorkiem (Manhattanem no bo przeciez nie Bronxem czy Aj-Waj
Williamsburgiem).

Co ciekawe, nie zauwazylem zadnego product placementu.
To chyba jedyne czego brakuje do dziela "wybitnego".

Wlasciwie nie wiem co wiecej napisac. Czy Ci wszyscy ludzie, ktorzy
kreca te filmy, graja w nich, nie maja choc grama zenady i poczucia wstydu?
Ja rozumiem, raty, kredyt, nowa fura, ale tak za wszelka cene?
Przeciez mozna sobie spalic nazwisko na cale zycie.

Film ma rating 1,6 na filmwebie i chyba "idzie na mistrza"

http://www.youtube.com/watch?v=CZIyJC6lTDM

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-18 10:49:37
Autor: megrims
KAC Wawa - polecam, rewela :)
W dniu 2012-08-
(ciach)

http://www.youtube.com/watch?v=CZIyJC6lTDM

Dałem rade 13 minut. Jakbym poszedł na to do kina, to musiał bym
poddać się terapii.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-18 12:44:56
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-18 10:49, obywatel megrims uprzejmie donosi:

Dałem rade 13 minut. Jakbym poszedł na to do kina, to musiał bym
poddać się terapii.

A to nie da się już wyjść z kina w trakcie seansu?

qr.a

Data: 2012-08-18 16:45:23
Autor: Ghost
KAC Wawa - polecam, rewela :)

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0nrn6$nub$1inews.gazeta.pl...
Dnia 2012-08-18 10:49, obywatel megrims uprzejmie donosi:

Dałem rade 13 minut. Jakbym poszedł na to do kina, to musiał bym
poddać się terapii.

A to nie da się już wyjść z kina w trakcie seansu?

JAK SIE ZAPLACILO???? OCIP-cip-cip-IALAS???!!!!

Data: 2012-08-18 17:18:32
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-18 16:45, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Bo to raz!!!!!!!!!

qr.a

Data: 2012-08-18 13:13:42
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Sat, 18 Aug 2012 10:49:37 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

W dniu 2012-08-
(ciach)

http://www.youtube.com/watch?v=CZIyJC6lTDM

Dałem rade 13 minut. Jakbym poszedł na to do kina, to musiał bym
poddać się terapii.

widze, ze THExyz990 idzie z rozmachem. ciekawe ile tam powisi. trzy
dni, to i tak chyba sukces.
tak sie zastanawiam, czy, taki jakby nie bylo polski pierwszoligowy
aktor jak Szyc, bierze wszystkie role, ktore mu podsuna, czy "kac
wawa" w scenariuszu wygladal niezle. <rs>

Data: 2012-08-18 21:47:37
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-18 19:13, obywatel rs uprzejmie donosi:

tak sie zastanawiam, czy, taki jakby nie bylo polski pierwszoligowy
aktor jak Szyc, bierze wszystkie role, ktore mu podsuna, czy "kac
wawa" w scenariuszu wygladal niezle.<rs>

Kasa.
Scenariusze można mieć w głebokiej dupie.

qr.a
--
Młodo¶ć musi się wyszumieć, staro¶ć musi się wypalić.

Data: 2012-08-18 16:01:36
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Sat, 18 Aug 2012 21:47:37 +0200, Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

jestes pewna tego co mowisz, czy tylko teoretyzujesz i o jednym i o
drugim?
to co piszesz moze miec sens, ale jest krotkowzroczne. jesli koles
bedzie bral wszystko co leci, to po pierwsze jego geba sie opatrzy (mi
sie juz dawno opatrzyla), po drugie bedzie kojarzony z kiepskimi
produkcjami, co jego przyszlej karierze (czytaj kasa) rowniez, na
dobre, moze nie wyjsc. chyba ze masz jakies zrodlowe informacje o tym, ze taki Szyc chce jak
najszybciej nachapac sie tyle ile sie da, a potem zaszyc sie gdzies na
"Podlasiu" i obserwowac, jak mu konto z odsetek rosnie. <rs>

Data: 2012-08-19 13:08:24
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-18 22:01, obywatel rs uprzejmie donosi:
[...]

A Ty masz jakie¶ wsparcie dla swoich teorii?

qr.a
--
Młodo¶ć musi się wyszumieć, staro¶ć musi się wypalić.

Data: 2012-08-19 12:33:02
Autor: rs
KAC Wawa - polecam, rewela :)
On Sun, 19 Aug 2012 13:08:24 +0200, Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

nie, bo jesli nie zauwazylas, pisze w czasie przyszlym, wiec to nie sa
teorie, ale zwykle przypuszczenia. a posrednie wsparcie znalazloby sie w przykladach innych aktorow,
ktorzy rozmienili swoj talent, grajac w czym popadlo. mam podac, czy
sama sie sobie wymyslisz? <rs>

Data: 2012-08-19 09:11:16
Autor: Ghost
KAC Wawa - polecam, rewela :)

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k0orgm$dg8$3inews.gazeta.pl...
[...]

Pomijam, ze pierwszoligowosc Szyca chyba wynika z glupawych rolek w tychze filmach.

Data: 2012-08-19 13:07:23
Autor: Qrczak
KAC Wawa - polecam, rewela :)
Dnia 2012-08-19 09:11, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
[...]

Ja tam nie wiem, z czego ona wynika, ale ligowo plasuje się pomiędzy Kotem a Karolakiem.
No i po piętach im depcze Adamczyk.

qr.a
--
Młodo¶ć musi się wyszumieć, staro¶ć musi się wypalić.

Data: 2012-08-19 19:48:08
Autor: Ghost
KAC Wawa - polecam, rewela :)

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k0qhdc$jas$1inews.gazeta.pl...
[...]