KACZYŃSKI NADAL ZRÓDŁEM STRACHU PO-BYDŁA

Data: 2010-10-13 09:09:53
Autor: cytryna
KACZYŃSKI NADAL ZRÓDŁEM STRACHU PO-BYDŁA
Im bliżej wyborów tym pełniejsze podnie u POwskiego bydła. Jüdische Zeitung pospołu ze sponsorami rodziców redaktorów-pałkarzy ściemniają na temat mordu
smoleńskiego, a polski inicjator tego rozboju szuka dochodowej posady w UE, tak jak Longman-komisarz, nagrody za zrabowanie polskiego mienia narodowego.
Biedni podopieczni UB, WSI i SOWY liczą na zamydlenie oczu Polakom lub utratę
pamięci. Zapominają nieszczęśnicy, że w życiu odpowiada się za łajdactwo, za
zdradę, za wspołpracę z wrogami kraju urodzenia. Hucpa PObydła dobiega końca.

Data: 2010-10-13 09:17:19
Autor: Jarek nie obronił kżyża
KACZYŃSKI NADAL ZRÓDŁEM STRACHU PO-BYDŁA

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Im bliżej wyborów tym pełniejsze podnie u POwskiego bydła. Jüdische Zeitung
pospołu ze sponsorami...

A jak wyglądają "podnie" Podsłuchów i Strachu?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalność karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-13 09:44:31
Autor: cyc
KACZYŃSKI NADAL ZRÓDŁEM STRACHU PO-BYDŁA
Nie bac sie biegajacej przy czlowieku malpy z brzytwa to szalenstwo rowne temu jakie ogarnelo Kaczynskiego !.

cyc

Data: 2010-10-13 09:55:01
Autor: Zahir

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6a48.00000070.4cb55b41newsgate.onet.pl...
[...]

Jeszcze tylko kilka tygodni, a Jarosław Kaczyński zostanie premierem, prezydentem i mężem opatrznościowym, a jego zwolennicy dorwą się do dobrze płatnych koryt zgodnie z maksymą: "Teraz k...a MY!". Planujecie masową wyrzynkę "pobydła"?

--

Zahir

Data: 2010-10-13 11:45:50
Autor: MH
KACZYŃSKI NADAL ZRÓDŁEM STRACHU PO-BYDŁA
[ciach]

To już jest reguła. Im bliżej wyborów , tym cytroneta bardziej aktywna. A dobrze
chociaż i terminowo buli za to brat nieżyjącego brata ??  Co się zaś tyczy
"bydła" , to odnoszę wrażenie , iż posługujesz się języiem , który śmiało można
do takowego zakwalifikować.

MH

--

KACZYŃSKI NADAL ZRÓDŁEM STRACHU PO-BYDŁA